Siis Venäjä on käsitelleet Ukraina silkihanskoilla,, kun on ollut kyse omasta kansasta !!

Ja Putin on saanut hyviä pisteitä tästä..!!!

Mutta miten käy kun ei enää ole oma kansa ?? Vaan vieras kansa seuravassa maassa ja natokin on vastassa . Hui sanon minä mikä raivo silloin lähtee liikkelle .. Järkyttävä tulee olemaan ja suomalaiset luulevat vielä että tämä onleikki naapurin hiekkalaatikossa joka ja johon suomalaiset saa puuttua..

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b06b05e5-288c-4ebc-98bf-70dae1252de6

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi Rakas Putin että suomalaiset ja päättäjöt arvostelee ja ei ole järki päässä tajua missä mennään..

• Anonyymi

Aloittaja unohtaa että olemme Eu.ssa...äänestitkö muuten EU.hun liittymisen puolesta?

• Rakas enhän mä niin hullu olen että mä meille jolla meni hyvin ennen eu oli kaikki hyvin äänestänyt sellainen riippakivi meille .

Ja mikä äänestys sellainen on johon pakotetaan äänestää,, kunnes tulee hallitukselle tyydyttävä tulos.??

Tarkoittaako se että kun me ollan eu-ssa me emme enää saa olla tuleva liittovaliossa oma mieltä ja tahtoa ?

• Anonyymi

Suomi on demokraattinen maa, jossa on sananvapaus. Ihmisoikeudet. Kansan tahtoa noudatetaan riippumattomilla vaaleilla.

Sinä itse olet todiste, että diktatuurin kanattajatkin saavat äänensä kuuluviin.

• Anonyymi

Putistanin trollilla hoono soomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36