Siis Venäjä on käsitelleet Ukraina silkihanskoilla,, kun on ollut kyse omasta kansasta !!

Ja Putin on saanut hyviä pisteitä tästä..!!!

Mutta miten käy kun ei enää ole oma kansa ?? Vaan vieras kansa seuravassa maassa ja natokin on vastassa . Hui sanon minä mikä raivo silloin lähtee liikkelle .. Järkyttävä tulee olemaan ja suomalaiset luulevat vielä että tämä onleikki naapurin hiekkalaatikossa joka ja johon suomalaiset saa puuttua..

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b06b05e5-288c-4ebc-98bf-70dae1252de6

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi Rakas Putin että suomalaiset ja päättäjöt arvostelee ja ei ole järki päässä tajua missä mennään..

• Anonyymi

Aloittaja unohtaa että olemme Eu.ssa...äänestitkö muuten EU.hun liittymisen puolesta?

• Rakas enhän mä niin hullu olen että mä meille jolla meni hyvin ennen eu oli kaikki hyvin äänestänyt sellainen riippakivi meille .

Ja mikä äänestys sellainen on johon pakotetaan äänestää,, kunnes tulee hallitukselle tyydyttävä tulos.??

Tarkoittaako se että kun me ollan eu-ssa me emme enää saa olla tuleva liittovaliossa oma mieltä ja tahtoa ?

• Anonyymi

Suomi on demokraattinen maa, jossa on sananvapaus. Ihmisoikeudet. Kansan tahtoa noudatetaan riippumattomilla vaaleilla.

Sinä itse olet todiste, että diktatuurin kanattajatkin saavat äänensä kuuluviin.

• Anonyymi

Putistanin trollilla hoono soomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7753
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4107
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3660
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      3283
    5. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2848
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2762
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2731
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2643
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      140
      2608
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2569
    Aihe