Oikea Kaste tapahtui Hellubtaina kun Jeesus kastoi Hengellä ja Tulella !!!

Ap. t. 2

17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeassa Kasteessa avautuu Tie Taivaaseen niinkuin tässä lukee ja johon Pyhä Henki vie ihminen Ristiinnaulitsemaan jeesuksen kanssa Hengessä !!! >>>

      24 Hänet Jumala herätti ja päästi kuoleman kivuista, niinkuin ei ollutkaan mahdollista, että kuolema olisi voinut hänet pitää.
      25 Sillä Daavid sanoo hänestä: 'Minä näen alati edessäni Herran, sillä hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
      26 Sentähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, ja myös minun ruumiini on lepäävä toivossa;
      27 sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.
      28 Sinä teet minulle tiettäviksi elämän tiet, sinä täytät minut ilolla kasvojesi edessä.'
      29 Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, mitä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä.
      30 Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valtaistuimelleen,
      31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.
      32 Tämän Jeesuksen on Jumala herättänyt, minkä todistajia me kaikki olemme.
      33 Koska hän siis on Jumalan oikean käden voimalla korotettu ja on Isältä saanut Pyhän Hengen lupauksen, on hän vuodattanut sen, minkä te nyt näette ja kuulette.
      34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni,
      35 kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'
      36 Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."

      • Anonyymi

        Jonka TE RISTIIN NAULITSITTE . Osaatteko lukea.


    • Anonyymi

      Oletko kokenut sen kielilläpuhumisineen ? Har du erfarit det med tungomålstalande ? Jag har för länge , länge sedan .

      • Jo och jag talar på tunga fortfarande !!


    • Anonyymi

      Kielioppi on sinulta hukassa.

    • Anonyymi

      Tulella kastetaan ne jotka menevät kadotukseen. Hengellä ne jotka eivät.

      Matteus 3:11-12
      "Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella. Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatantereensa ja kokoaa nisunsa aittaan, mutta ruumenet hän polttaa sammumatttomassa tulessa."

      Ne jotka kastetaan Pyhällä Hengellä ovat nisuja ja ruumenia ovat ne, jotka kastetaan tulella. Toiset kastetaan iankaikkisella Hengellä iankaikkiseen elämään ja toiset kastetaan iankaikkiseen tuleen.

      Kasteet ja ehtoolliset ovat monissa seurakunnissa tehty lainkäskyiksi joita noudattamalla kirkon johto saa pidettyä laumansa aitauksessa. Jumalan iankaikkinen armo ja rakkaus on ristillä Jeesuksessa ja siinä että meidät kastetaan häneen, hänen toimestaan.

      • Kaksi eri tulta Rakas !! Kuka kestää Jumalan Tuli ??

        Jeesus sanoi että tulta olen tullut heittämään.. sanoi voi kun kaipaan että Herätyksen tuli olis syttynyt !!
        Luuk. 12:49

        Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

        Taas näin sanotaan siitä Tulesta >>
        Laul. l. 8:6

        Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä rakkaus on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.

        MUTTA VOI VOI ,,, tuota vierasta tulta joka esintyy ekumeenissa seurakunnissa !! >>>

        3. Moos. 10:1

        Ja Aaronin pojat Naadab ja Abihu ottivat kumpikin hiilipannunsa ja virittivät niihin tulen ja panivat suitsuketta sen päälle ja toivat vierasta tulta Herran eteen, vastoin hänen käskyänsä.

        4. Moos. 3:4

        Mutta Naadab ja Abihu kuolivat Herran edessä tuodessaan vierasta tulta Herran eteen Siinain erämaassa; ja heillä ei ollut poikia. Niin Eleasar ja Iitamar toimittivat papinvirkaa isänsä Aaronin edessä.

        4. Moos. 26:61

        Mutta Naadab ja Abihu kuolivat, kun toivat vierasta tulta Herran eteen.


      • Anonyymi

        Kaikki menee helvettiin kysy vaikka LEASTADIOLAISILTA . jehovat menee itse sinne.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Kaksi eri tulta Rakas !! Kuka kestää Jumalan Tuli ??

        Jeesus sanoi että tulta olen tullut heittämään.. sanoi voi kun kaipaan että Herätyksen tuli olis syttynyt !!
        Luuk. 12:49

        Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

        Taas näin sanotaan siitä Tulesta >>
        Laul. l. 8:6

        Pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarrellesi. Sillä rakkaus on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus, sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.

        MUTTA VOI VOI ,,, tuota vierasta tulta joka esintyy ekumeenissa seurakunnissa !! >>>

        3. Moos. 10:1

        Ja Aaronin pojat Naadab ja Abihu ottivat kumpikin hiilipannunsa ja virittivät niihin tulen ja panivat suitsuketta sen päälle ja toivat vierasta tulta Herran eteen, vastoin hänen käskyänsä.

        4. Moos. 3:4

        Mutta Naadab ja Abihu kuolivat Herran edessä tuodessaan vierasta tulta Herran eteen Siinain erämaassa; ja heillä ei ollut poikia. Niin Eleasar ja Iitamar toimittivat papinvirkaa isänsä Aaronin edessä.

        4. Moos. 26:61

        Mutta Naadab ja Abihu kuolivat, kun toivat vierasta tulta Herran eteen.

        Yksikin Aharon varastaa minkä ehtii huijaa huoraa pettää.


    • Anonyymi

      Jeesus lupasi opetuslapsille lähettää helluntaina kasteen veden lisäksi kasteeseen omaa Totuuden Henkeä, eli uskon henkeä. Sitä tuo Jeesuksen sanota kastamisesta Hengellä ja tulella eli Hengen tuomalla uskon "tulella" tarkoittaa.

      Helluntainan 3000 eri ikäistä ihmistä kastettiin Jeesuksen lupauksen mukaisesti uuden liiton sinetillä eli Hengen lahjann antavalla uskon tulella.

      Ei hoviherraakaan kastettu pelkällä "henkikasteella", kyllä ensin piti löytää Kristilliseen kasteeseen aina kuuluvaa maallista vettä, jotta uuden liiton yksi kaste, Ef.4:5 on mahdollinen.

      • Anonyymi

        Tuo vesikaste on monien opettajien keino sitoa ihmisiä itseensä ja omiin opetuksiinsa. Tätähän kirkko on tehnyt alusta asti. Kasteet ja ehtoolliset tekevät niihin osallistumisen pakotteeksi elää kirkkojen yhteydessä. Harhoissaan kun kuvittelevat että esimerkiksi katolilaisuudella on jotain tekemistä Jumalan valtakunnan kanssa. Jokainen joka ottaa turvakseen muun kuin Jeesuksen teot, on perkeleen oma. Tulella kastaminen tarkoittaa helvettiin tuomitsemista, kuten Johannes kastaja asian ilmoitti, nisut kerätään aittaan ja ruumenet poltetaan. Nisut kastetaan Pyhällä Hengellä ja ruumenet tulella.
        Jos vesikaste pelastaisi ei Paavali olisi vähätellyt sen merkitystä sanoessaan että "Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan." Jos kaste olisi pelastuksen kulmakivi, niin tottahan Paavali olisi sitä julistanut.

        1 Korinttolaiskirje 1:17
        "Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vesikaste on monien opettajien keino sitoa ihmisiä itseensä ja omiin opetuksiinsa. Tätähän kirkko on tehnyt alusta asti. Kasteet ja ehtoolliset tekevät niihin osallistumisen pakotteeksi elää kirkkojen yhteydessä. Harhoissaan kun kuvittelevat että esimerkiksi katolilaisuudella on jotain tekemistä Jumalan valtakunnan kanssa. Jokainen joka ottaa turvakseen muun kuin Jeesuksen teot, on perkeleen oma. Tulella kastaminen tarkoittaa helvettiin tuomitsemista, kuten Johannes kastaja asian ilmoitti, nisut kerätään aittaan ja ruumenet poltetaan. Nisut kastetaan Pyhällä Hengellä ja ruumenet tulella.
        Jos vesikaste pelastaisi ei Paavali olisi vähätellyt sen merkitystä sanoessaan että "Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan." Jos kaste olisi pelastuksen kulmakivi, niin tottahan Paavali olisi sitä julistanut.

        1 Korinttolaiskirje 1:17
        "Sillä Kristus ei lähettänyt minua kastamaan, vaan evankeliumia julistamaan - ei puheen viisaudella, ettei Kristuksen risti menisi mitättömäksi."

        Olet saanut viisautta ylhältä rakas opettaja !!
        Mitä harvat opettajat omistaa tänä päivänä Jumalan Armosta !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Olet saanut viisautta ylhältä rakas opettaja !!
        Mitä harvat opettajat omistaa tänä päivänä Jumalan Armosta !!!

        Jos minussa on viisautta, on se Jeesus kuka minussa puhuu ja minä olen vaiti. Minä en ole mitään. Opettaja on Kristus. Kiitetään häntä ja annetaan hänelle kunnia. Kaikki viisaus ja totuus on hänestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos minussa on viisautta, on se Jeesus kuka minussa puhuu ja minä olen vaiti. Minä en ole mitään. Opettaja on Kristus. Kiitetään häntä ja annetaan hänelle kunnia. Kaikki viisaus ja totuus on hänestä.

        KIITOS JA KUNNIA SINULLE JEESUS KRISTUKSESTA MEIDÄN JUMALALTA TÄSTÄ ANONYYMISTÄ JOLLE OLET VALTAVAN VIISAUDEN !!

        Ilm. 7:12

        sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

        https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk


      • Anonyymi

        Koita nyt lukea mikä henki se on.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        KIITOS JA KUNNIA SINULLE JEESUS KRISTUKSESTA MEIDÄN JUMALALTA TÄSTÄ ANONYYMISTÄ JOLLE OLET VALTAVAN VIISAUDEN !!

        Ilm. 7:12

        sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

        https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk

        ilm.7 ei tarkoita sua.


    • Anonyymi

      Aloittajan tuoma profetia ei ole vielä toteutunut.

      Toteutuu ehkä tuhatvuositen valtakunnan alussa tai lopussa, kun todellinen maailmanloppu tapahtuu "aurinko ja kuu häviää jne., henki vuodateen kaikkien maan päällä asuvien ihmisten päälle jne, ei ne ole vielä tapahtunut"

      • On muuten tapahtumassa koko ajan etkä sä sen huomaat.. Kuka sinua on tehnyt sokeksi Rakas ??
        Henki vuodatetaan koko ajan kaikkialla jotka ottaa vastaan Oikea Kaste !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        On muuten tapahtumassa koko ajan etkä sä sen huomaat.. Kuka sinua on tehnyt sokeksi Rakas ??
        Henki vuodatetaan koko ajan kaikkialla jotka ottaa vastaan Oikea Kaste !!

        Taivas ja maa katoaa maailman lopun edellä.

        Alkuseurakunta odotti Jeesuksen paluuta heti kohta helluntaina.

        Jeesus itse lupasi tulle niiden ihmisten elinaikana takaisin.

        Jokainen Raamattua hyvin tunteva tietää, että ei tämä Joelin ennustus tapahtunut helluntaina.

        Pikemminkin se voi koskea tuhatvuotisen valtakunnan alkua, joka on vielä edessäpäin.

        Joel.2
        Jokainen Raamattua paremmin tunteva ihminen käsittää, että ei tämä profetia vielä toteutunut 2000 v. helluntain kieli-ihmeen myötä. Se oli ainutkertainen tapahtuma, joka ei edes ole samanlaisena toteutunut missään muualla. Se oli vasta jonkinlainen "avajaisten" merkki.

        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taivas ja maa katoaa maailman lopun edellä.

        Alkuseurakunta odotti Jeesuksen paluuta heti kohta helluntaina.

        Jeesus itse lupasi tulle niiden ihmisten elinaikana takaisin.

        Jokainen Raamattua hyvin tunteva tietää, että ei tämä Joelin ennustus tapahtunut helluntaina.

        Pikemminkin se voi koskea tuhatvuotisen valtakunnan alkua, joka on vielä edessäpäin.

        Joel.2
        Jokainen Raamattua paremmin tunteva ihminen käsittää, että ei tämä profetia vielä toteutunut 2000 v. helluntain kieli-ihmeen myötä. Se oli ainutkertainen tapahtuma, joka ei edes ole samanlaisena toteutunut missään muualla. Se oli vasta jonkinlainen "avajaisten" merkki.

        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Rakas !! Jos Pyhä Henki opettaisi sinut Adventismissä niin tietäisit mitä tuo tarkoittaa ja että Pyhä Henki vuodattatetaan jokaisen sissän kaikkialla maailmassa kun Jeesus kastaa uskova ..
        PUHUTAAN VALTAVASTA KASTEESTA !!


      • Anonyymi

        Onko hukassa se mikä on alkuaineen kuumuudessa palaa YouTube la Palma . Katso tulijärvi.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        On muuten tapahtumassa koko ajan etkä sä sen huomaat.. Kuka sinua on tehnyt sokeksi Rakas ??
        Henki vuodatetaan koko ajan kaikkialla jotka ottaa vastaan Oikea Kaste !!

        Budhahallelujaa henki nirvanassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivas ja maa katoaa maailman lopun edellä.

        Alkuseurakunta odotti Jeesuksen paluuta heti kohta helluntaina.

        Jeesus itse lupasi tulle niiden ihmisten elinaikana takaisin.

        Jokainen Raamattua hyvin tunteva tietää, että ei tämä Joelin ennustus tapahtunut helluntaina.

        Pikemminkin se voi koskea tuhatvuotisen valtakunnan alkua, joka on vielä edessäpäin.

        Joel.2
        Jokainen Raamattua paremmin tunteva ihminen käsittää, että ei tämä profetia vielä toteutunut 2000 v. helluntain kieli-ihmeen myötä. Se oli ainutkertainen tapahtuma, joka ei edes ole samanlaisena toteutunut missään muualla. Se oli vasta jonkinlainen "avajaisten" merkki.

        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

        Alkuaineet kuumuudessa sulaa.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakas !! Jos Pyhä Henki opettaisi sinut Adventismissä niin tietäisit mitä tuo tarkoittaa ja että Pyhä Henki vuodattatetaan jokaisen sissän kaikkialla maailmassa kun Jeesus kastaa uskova ..
        PUHUTAAN VALTAVASTA KASTEESTA !!

        Oikeesti joga tekee hulluksi


    • Anonyymi

      Ap.t.13:33-37 niinkuin myös toisessa psalmissa on kirjoitettu: Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä olen sinut synnyttänyt. Ja että hän herätti hänet kuolleista, niin ettei hän enää palaja katoavaisuuteen, sillä hän on sanonut näin: Minä annan teille pyhät ja lujat Daavidin armot. Sentähden hän myös toisessa paikassa sanoo: Sinä et salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Sillä kun Daavid oli aikansa Jumalan tahtoa palvellut, nukkui hän ja tuli otetuksi isiensä tykö ja näki katoavaisuuden. Mutta hän, jonka Jumala herätti, ei nähnyt katoavaisuutta. Ps.16:10

      • Ja Rakas !!!
        >>> niinkuin myös toisessa psalmissa on kirjoitettu: Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä olen sinut synnyttänyt. <<<
        Todella !! Syntyi Betlehemissä ! Oli suurin ihmisen syntymä ihme,,, !!!!!!!!!!!!!!!!!1


      • Anonyymi

        Mutta Hän Poika Jeesus ei nähnyt katoavaisuutta AP.teit 13 . Jeesus ei nähnyt.


    • Anonyymi

      Tuossa viitataan Jeesuksen kastepäivään Jordanilla, jolloin Jumala loi Jeesukselle ylösnousemusruumiin vedestä ja Hengestä. Kuten kaikille muillekin ihmisille tapahtuu Kristittyjen kasteessa "vedestä ja Hengestä" ylhäältä eli Jumalan tekona.

      " Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin."

      Jeesus sai kasteessa fyysisen ylösnousemusruumiin, jossa ilmestyi opetuslapsilleen ja nousi näkyvässä hahmossa taivaaseen helatorstaina annettuaan viimeisinä sanoinaan maa päällä kastekäksyn 11 oikealle opetuslapselleen.

      Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen ja paholaisen kiusaamisen jälkeen salaa yöllä kyselemään Jeesuksen kasteen merkitystä.
      Lauseessa "joku" viittaa puhujaan itseensä. Kaikkien ja kaiken ikäisten muiden ihmisten lisäksi.

      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

      • >> Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä = Jeesukseta = meidän Jumalasta ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi

        Voi perkele perke veti psalmia Jeesukselle hyppää tosta enkelit varjelee.


      • Anonyymi

        Niko deemus oli juutalainen joka kastettiin Jeesukseen älä vainoa kristittyjä paska.


    • Anonyymi

      Jeesus oli tavallinen puuseppä kasteeseensa asti.

      Kasteessa Jumala Kruunasi ja voiteli Jeesuksen ylimmäisen papin virkaan.

      Hepr. 5:5

      Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan Jumala Kruunaa ja voitelee ihmisen pyhään papistoonsa kuuluvaksi Kristillisessä kasteessa.

        Paholainen ei saa Kristukseen kastettua Pyhää Papistoon kuuluvaa ihmistä lentämään selälleen, vaikka kuinka tönisi ihmistä otsasta lahkoteltoissa ja lahkokellareissa. Jumala on voimallinen omansa pystyssä pitämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jumala Kruunaa ja voitelee ihmisen pyhään papistoonsa kuuluvaksi Kristillisessä kasteessa.

        Paholainen ei saa Kristukseen kastettua Pyhää Papistoon kuuluvaa ihmistä lentämään selälleen, vaikka kuinka tönisi ihmistä otsasta lahkoteltoissa ja lahkokellareissa. Jumala on voimallinen omansa pystyssä pitämään.

        Älä mene lahkoon kaadettavaksi ja henkien viskeltäväksi.
        Vieras henki yrittää ensimmäiseksi ottaa haltuunsa ihmisen äänielimet.
        Äl ylipäästä perhanaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene lahkoon kaadettavaksi ja henkien viskeltäväksi.
        Vieras henki yrittää ensimmäiseksi ottaa haltuunsa ihmisen äänielimet.
        Äl ylipäästä perhanaa!

        Älä vaan sano kenelle että olet uskossa kun kiroilet noin Jumalan edessä jos edes uskot että on Jumala olemassa???


      • >> Jeesus oli tavallinen puuseppä kasteeseensa asti. <<

        Kuka on valehdellut noin sinulle Rakas ??


      • Anonyymi

        Tämä on minun rakas poikani häntä kuulkaa kaikessa. Pysy saatana totuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun mukaan Jumala Kruunaa ja voitelee ihmisen pyhään papistoonsa kuuluvaksi Kristillisessä kasteessa.

        Paholainen ei saa Kristukseen kastettua Pyhää Papistoon kuuluvaa ihmistä lentämään selälleen, vaikka kuinka tönisi ihmistä otsasta lahkoteltoissa ja lahkokellareissa. Jumala on voimallinen omansa pystyssä pitämään.

        Budhahindu halleluja joga new age aetanta jogat kaataa ja puhdistuskasteet . Ne ei ole Jumalan poika kasteita.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Älä vaan sano kenelle että olet uskossa kun kiroilet noin Jumalan edessä jos edes uskot että on Jumala olemassa???

        Kiroilet itsekin. Uudessa testamentissa kiroillaan vähemmän kuin toorassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiroilet itsekin. Uudessa testamentissa kiroillaan vähemmän kuin toorassa.

        Älä vaan sano että olet Uskossa kun noin panettelet ja jopa valehtelet..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Budhahindu halleluja joga new age aetanta jogat kaataa ja puhdistuskasteet . Ne ei ole Jumalan poika kasteita.

        Aivan Rakas !!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä joo milloin päivität itsesi nykyaikaan ?

    • Anonyymi

      Kraanavedellä tai vaikka jollai pontikallakin voi kstaa ihmisiä jos on siiä veden laadust kysymys onko varmastis tislatua ja pyhää vettä...

    • Anonyymi

      Raamatun kirjoitukset toteutuvat kaikki aikanaan, aivan varmasti ! Päivittyy Pyhän Hengen toimesta päivittäin.
      Että se siitä epävarmuudesta !
      " vielä kun sanotaan tänä päivänä jo kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne "

    • Anonyymi

      Jumalan vastaanottamisesta:

      Jeesus parantaa sokean kerjäläisen
      35



      Kun Jeesus lähestyi Jerikoa, tien vieressä istui sokea mies kerjäämässä. 36Kuullessaan, että tiellä kulki paljon väkeä, mies kysyi, mitä oli tekeillä. 37Hänelle kerrottiin, että Jeesus Nasaretilainen oli menossa siitä ohi. 38Silloin hän huusi: »Jeesus, Daavidin Poika, armahda minua!» 39Etumaisina kulkevat käskivät hänen olla hiljaa, mutta hän vain huusi entistä kovemmin: »Daavidin Poika, armahda minua!» 40Jeesus pysähtyi ja käski tuoda hänet luokseen. Mies tuli, ja Jeesus kysyi häneltä: 41»Mitä haluat minun tekevän sinulle?» Mies vastasi: »Herra, anna minulle näköni.» 42


      Silloin Jeesus sanoi hänelle: »Saat näkösi. Uskosi on parantanut sinut.» 43


      Siinä samassa mies sai näkönsä, ja hän lähti seuraamaan Jeesusta ylistäen Jumalaa. Ja kaikki, jotka näkivät tämän, kiittivät ja ylistivät Jumalaa.

      • Anonyymi

        Pelkkä usko ei ketään pelasta eikä paranna. Raamattu käyttääkin kiertoilmaisua "uskon kautta".
        Jeesus pelasti ja paransi sotilaan kotona olevan sairaan palvelijan. Sotilas uskoi, että Jeesus pystyy sen tekemään matkankin päästä.

        Kristityt uskovat, että Jumala pesee kasteessa synnit pois ja vuodattaa puhtaaseen sydämeen Pyhä uskon Henkeä, kuten Jumalan sana lupaa. Se on oikeata uskoa uskoa Jumalan sanan lupauksiin. Jeesus kun ei ole enää kävelemässä täällä maan päällä, että voidaan suoraan uskoa edessä seisovaan Jumalan poikaan, kuten Raamatun tapauksissa on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä usko ei ketään pelasta eikä paranna. Raamattu käyttääkin kiertoilmaisua "uskon kautta".
        Jeesus pelasti ja paransi sotilaan kotona olevan sairaan palvelijan. Sotilas uskoi, että Jeesus pystyy sen tekemään matkankin päästä.

        Kristityt uskovat, että Jumala pesee kasteessa synnit pois ja vuodattaa puhtaaseen sydämeen Pyhä uskon Henkeä, kuten Jumalan sana lupaa. Se on oikeata uskoa uskoa Jumalan sanan lupauksiin. Jeesus kun ei ole enää kävelemässä täällä maan päällä, että voidaan suoraan uskoa edessä seisovaan Jumalan poikaan, kuten Raamatun tapauksissa on kyse.

        Jeesuksella oli valta maan päällä eläissään ja kulkiessaan parantaa ja pelastaa keitä hän tapasikin. (syntinen nainen, sokea mies, lapset, ristinryöväri)
        Alkukielen mukaan parantaa ja pelastaa on ihan sama sana. Jeesus ei epäonnistunut tehtävässään kertaakaan.

        Ylivainio lupasi pelastuksen ja parannuksen 1403 tapauksessa.

        Lääkäri kun tutki kaikki tapaukset, niin ne olivat kaikki valeparanemisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksella oli valta maan päällä eläissään ja kulkiessaan parantaa ja pelastaa keitä hän tapasikin. (syntinen nainen, sokea mies, lapset, ristinryöväri)
        Alkukielen mukaan parantaa ja pelastaa on ihan sama sana. Jeesus ei epäonnistunut tehtävässään kertaakaan.

        Ylivainio lupasi pelastuksen ja parannuksen 1403 tapauksessa.

        Lääkäri kun tutki kaikki tapaukset, niin ne olivat kaikki valeparanemisia.

        Valeparaneminen (1403 tapausta), niin kyllä silloin on kyseessä valepelastuminen,
        mitä Ylivainio julisti tapahtuneeksi.


    • Anonyymi

      Käännyttämällä kuulosta lahkouskoon tuleminen päänusko ei ketään paranna eikä pelasta yhtään mistään.

      Jaak. 2:17

      Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.

      Jaak. 2:26

      Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

      • Eikö Rakas puhuttiin Oikeista Kasteesta joka Jeesus ilmoitti että Hän itse antaa kohta näitten päivien jälkeen . Padam !! Muistatteko tämän sanan kun Herätys tulee Suomeen ???

        Ap. t.
        5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät KASTETAAN Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."

        JA PADAM >>>HELLUNTAINA TULI HEILLE KASTE JOKA JEESUS ITSE SUORITTI .........

        2 Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.

        4 Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe