Olen joutunut lähes 20 v kestäneen joukkovainon uhriksi.
Kaikki on tehty myös lähimmilleni joidenlapsuus oli alkamassa joukkovainon alkaessa
Mukaan mielipidevaikuttamalla, manipuloinnilla on saatua lain edustajia kuin paikkakunnan terveysviranomaisia, pelastustoimen, kunnan teknisen puolen jne
Maalittajan lähiomainen on lain edustaja.
Käytännössä maslittaja javärvättynsä esittää uhria ja esittää tilanteen että viattomat lapset vastaan maslittamansa joukkovainottu.
Jättäen tietenkin kertomatta yhteisövainosta jossa ratsastaa ja johon on valjastamnut myös kaiken ikäiset.
En jotenkaan pääse yli
Hengitän koko ajan pinnallisesti
Turvallisuuden tunne on rikki
En olisi halunnut että ayrinko lasteni silmistä sammutetaan tuhansien aikuisten voimin joilta ei puutu mitään muuta kuin ihmisyys
Vaikea hengittää
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin miehet nuoret perheenisät täysin adfiktoiyuneeita
Eivöt ohjasjölkeläisiä vie harrastujsiin ala ohjaamaan liikuntaa mene minnekään jälkelöisten kanssa vaan pwökästään miehet pyörii pihassa ja käskee jälkelöisen niinlähelle kuin pystyy ja käskee pitää kovaa melua tämmöinen hysteria, joukkopsykoosi.
Esim joku muuttaa ja 3 v ei ole poistunut vahdista
Tahallinen meluaminen on vakavaa aivan sama mikö lähde jos osallistujia satoja ja kestänyt kauan
Muut ei höiriinny koska he tuittaasen, heitä ei ole tahallisesti vainottu näin kauaa ja esim alkuvuodina pidin normaslina että tauoton jätkölauma karjuminen mitä muualla ei
Niin aloin huomata että jos ollaan esim kesällä pois 8-17 niin naapurit on käyttäneet lepotuoleja, ne avoinna pihassa ja aivan ihana hiljaisuus kun tullaan
Jätkät puistoissa umym omissa menoissa
Kutsu käy völittömästi pihaan ja muutamab miniutin sisällä karjuminen alkaa
Tämä on tehty lapsilleni
Tämä nauraytaa ihmisiä
Kuitenkin tässö kaupungissa ainakin lto:t käyttää paljon kuulosuojaimia ja suurella osalla on kuulnalenema
Lapseni vousi olla joskus lempeä ihana vanhempi
Mutta tämän jälkeen?
Myöd keskstassa kuulen kovsn koiran äönen max kerran päivässä
Ehkä kertankuussa. Keskustab vilkkain tie, niin koiran ääni 10 kertainen, ei liikenne aiheuta seklaista melua
Meillä vuosia muutaman minuutin völein kova räkytinääni - Anonyymi
Siis ei kertaakaan vuosiin molemmat jötköt autpon, ihmisiksi, esim hiihtään ihan mitä vssn.
Kotona. Pihassa. Iso mies. Tämä kaikilla tulee normiksi
Isot miehet pyörii tässä.
Jos meen 100 mettin päähän kesällä max joku rouva terassilla, jätköt, mieget muualla
Käytänmössä v 2007 tämä vastapäinen mies alkoi nauraen pyytää ihmisiä tämmöiseen mukaan
Minä olen loulsnnut kuulemma höntä kum kysyin vaimoltaa voiko he käyttää omaa pihaansa eikö tuoda ihmisiä raja - aidalleni, toivat joka päivä jengin tälle puolen tietä karjumaan, melskaamaan, muovilelut mukana
Alkoi tällainen mopoilla, kovan muovin ääni asfalttia karjuminen kymmenet taaperoy alkoi karjua tässä 8-22
Vuosia
Joukkopeli jne - Anonyymi
Plus useampi kuin yksi naapuri om toiminut niin että tarjoaa pihabsa yhteiseen hyvään eli tahalliseen yhteen kohfistuvan vainoamiseen. Kiireellä itse lähdrtään pois kum sovitusti ulkopuolisia tulee karjumaan pihaan.
Tässä on vain murto-osa asioista.
Läytännösdä valtava joukko ihmisiä haluaa että meillä ei saa ollakotirauhaa vaanjotennin addiktoituneesti tuottaa eri tavoin melua mahd lähellä.
Käytännössä ollut kova melu sisälle kuuluva melu, vsrsinkin äkkinäimenkarjunta huuto haukkuminen ym koneet 2007 - 2021
Riippumatta vuidenajasta
Monet muut esim kertoo että autiota okt pihat paitsi ehkä kesällä.
Mutta varsinkin miehet pyörii, ja käsketään huutaa - Anonyymi
Kun meiltä lähtee, 50 metrin söteellä talon ympärillä helvetillinen trafiokki, sen jälkeen ei laumoja, koiria. Jne
Siinä pyörivät asuvat päättyvän kadun päässä josta pääsisi suoraan metsään - Anonyymi
Aikuiset miehet siis ei malta vkl viedä jätkiään muuslle, pyörii etuoven vieressä.
Aiemmin sadat kokoontui ajoradalla
Jne - Anonyymi
Jos tämä voidaan tehdä minukle ja viatyomille läheisilleni se voidaan tehdä niille kenelle voidaa
- Anonyymi
Vsikea hengittää kun ihminen pystyy toiselle olla peto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065