Vaikea hengittää

Anonyymi

Olen joutunut lähes 20 v kestäneen joukkovainon uhriksi.

Kaikki on tehty myös lähimmilleni joidenlapsuus oli alkamassa joukkovainon alkaessa

Mukaan mielipidevaikuttamalla, manipuloinnilla on saatua lain edustajia kuin paikkakunnan terveysviranomaisia, pelastustoimen, kunnan teknisen puolen jne

Maalittajan lähiomainen on lain edustaja.

Käytännössä maslittaja javärvättynsä esittää uhria ja esittää tilanteen että viattomat lapset vastaan maslittamansa joukkovainottu.

Jättäen tietenkin kertomatta yhteisövainosta jossa ratsastaa ja johon on valjastamnut myös kaiken ikäiset.

En jotenkaan pääse yli

Hengitän koko ajan pinnallisesti

Turvallisuuden tunne on rikki

En olisi halunnut että ayrinko lasteni silmistä sammutetaan tuhansien aikuisten voimin joilta ei puutu mitään muuta kuin ihmisyys

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varsinkin miehet nuoret perheenisät täysin adfiktoiyuneeita

      Eivöt ohjasjölkeläisiä vie harrastujsiin ala ohjaamaan liikuntaa mene minnekään jälkelöisten kanssa vaan pwökästään miehet pyörii pihassa ja käskee jälkelöisen niinlähelle kuin pystyy ja käskee pitää kovaa melua tämmöinen hysteria, joukkopsykoosi.

      Esim joku muuttaa ja 3 v ei ole poistunut vahdista

      Tahallinen meluaminen on vakavaa aivan sama mikö lähde jos osallistujia satoja ja kestänyt kauan

      Muut ei höiriinny koska he tuittaasen, heitä ei ole tahallisesti vainottu näin kauaa ja esim alkuvuodina pidin normaslina että tauoton jätkölauma karjuminen mitä muualla ei

      Niin aloin huomata että jos ollaan esim kesällä pois 8-17 niin naapurit on käyttäneet lepotuoleja, ne avoinna pihassa ja aivan ihana hiljaisuus kun tullaan

      Jätkät puistoissa umym omissa menoissa

      Kutsu käy völittömästi pihaan ja muutamab miniutin sisällä karjuminen alkaa

      Tämä on tehty lapsilleni

      Tämä nauraytaa ihmisiä

      Kuitenkin tässö kaupungissa ainakin lto:t käyttää paljon kuulosuojaimia ja suurella osalla on kuulnalenema

      Lapseni vousi olla joskus lempeä ihana vanhempi

      Mutta tämän jälkeen?

      Myöd keskstassa kuulen kovsn koiran äönen max kerran päivässä

      Ehkä kertankuussa. Keskustab vilkkain tie, niin koiran ääni 10 kertainen, ei liikenne aiheuta seklaista melua

      Meillä vuosia muutaman minuutin völein kova räkytinääni

    • Anonyymi

      Siis ei kertaakaan vuosiin molemmat jötköt autpon, ihmisiksi, esim hiihtään ihan mitä vssn.

      Kotona. Pihassa. Iso mies. Tämä kaikilla tulee normiksi

      Isot miehet pyörii tässä.

      Jos meen 100 mettin päähän kesällä max joku rouva terassilla, jätköt, mieget muualla

      Käytänmössä v 2007 tämä vastapäinen mies alkoi nauraen pyytää ihmisiä tämmöiseen mukaan

      Minä olen loulsnnut kuulemma höntä kum kysyin vaimoltaa voiko he käyttää omaa pihaansa eikö tuoda ihmisiä raja - aidalleni, toivat joka päivä jengin tälle puolen tietä karjumaan, melskaamaan, muovilelut mukana

      Alkoi tällainen mopoilla, kovan muovin ääni asfalttia karjuminen kymmenet taaperoy alkoi karjua tässä 8-22

      Vuosia

      Joukkopeli jne

    • Anonyymi

      Plus useampi kuin yksi naapuri om toiminut niin että tarjoaa pihabsa yhteiseen hyvään eli tahalliseen yhteen kohfistuvan vainoamiseen. Kiireellä itse lähdrtään pois kum sovitusti ulkopuolisia tulee karjumaan pihaan.

      Tässä on vain murto-osa asioista.

      Läytännösdä valtava joukko ihmisiä haluaa että meillä ei saa ollakotirauhaa vaanjotennin addiktoituneesti tuottaa eri tavoin melua mahd lähellä.

      Käytännössä ollut kova melu sisälle kuuluva melu, vsrsinkin äkkinäimenkarjunta huuto haukkuminen ym koneet 2007 - 2021

      Riippumatta vuidenajasta

      Monet muut esim kertoo että autiota okt pihat paitsi ehkä kesällä.

      Mutta varsinkin miehet pyörii, ja käsketään huutaa

    • Anonyymi

      Kun meiltä lähtee, 50 metrin söteellä talon ympärillä helvetillinen trafiokki, sen jälkeen ei laumoja, koiria. Jne

      Siinä pyörivät asuvat päättyvän kadun päässä josta pääsisi suoraan metsään

    • Anonyymi

      Aikuiset miehet siis ei malta vkl viedä jätkiään muuslle, pyörii etuoven vieressä.

      Aiemmin sadat kokoontui ajoradalla

      Jne

    • Anonyymi

      Jos tämä voidaan tehdä minukle ja viatyomille läheisilleni se voidaan tehdä niille kenelle voidaa

    • Anonyymi

      Vsikea hengittää kun ihminen pystyy toiselle olla peto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe