Suomen apteekki on huijarifirma, eikä edes oikea apteekki

Anonyymi

Suomen apteekin puhelinmyyjä myi äidilleni D-vitamiinia yhdeksi vuodeksi (!). Myyjä lähetti ensimmäisen erän tammikuun alkupuolella tänä vuonna. Toisen erän on tarkoitus tulla puolen vuoden päästä. Lähetyksen maksun eräpäivä kuitenkin oli (ilmeisesti tarkoituksella) jo 31.12.2021, mutta pystyin maksamaan lähetyksen laskun vasta tammikuun puolella, koska se tuli vasta tammikuussa. Nyt Suomen apteekki karhuaa laskua perintätoimistolla uhkaamalla uudestaan. Mutta siinähän yrittää, minulla on kuitti maksusta!

Luulen, että mitään toimenpiteitä ei enää tule, vaikka en maksakaan. Kyllähän oikea perintätoimistokin huomaa, että kyseessä on huijaus. Poliisihan jo tutkii Suomen apteekin toimintaa.

Tämä Suomen apteekki näyttää netin mukaan myyvän tuotteitaan puhelimessa vanhoille tai muuten eläkkeellä oleville ihmisille olettaen, että nämä maksavat kiltisti kaikki heidän lähettämänsä laskut.

Huom. Kyseessä on eri yhtiö kuin Suomi Apteekki. Nimi ilmeisesti tarkoituksella lähes sama.

25

3523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huijari firma joka myy muistisairaalle ja vanhoille ihmisille tuotteitaan! Olen tehnyt valituksia kuluttaja asiamiehelle ja tulen tekemään myös rikos ilmoituksen tästä firmasta!

    • Anonyymi

      Huijari firma, vieläkin toiminnassa...🤬🤬🤬🤬🤬

    • Anonyymi

      Suomen Apteekki myi täälläkin muistisairaalle puhelimitse pitkiä kalliita tilauksia. TODELLA tyly asiakaspalvelu. Kiinalaisia vitamiineja kalliilla sen jokaista sorttia ja laskut monta sataa. Rahat ei riitä hoitojen ja lääkkeiden maksuun kun menevät näille huijareille.

      Miten tällainen sairaiden riisto on mahdollista? Toivottavasti karma antaa takaisin tälläisellä bisnekselle rikastuville. Saisitte hävetä!

      • Anonyymi

        Siinä sen näkee miten pitkälle voi ihmiset mennä rahan himoissaan. Myydään muistisairaille lääkkeitä , se on hyväksikäyttöä ja kyllä oikea lääkäri määrää lääkkeet joihin on tarvis ei niitä tartte kaupata puhelimella


      • Anonyymi

        Ihminen päättää ihan itse haluaako ostaa, ja jos on jotenkin huijata isossa apteekin taholta niin tarvitsee huoltajan itselleen . Ei kai apteekit tiedä ihmisten olosuhteita ja rahan käyttöä he tekevät vaan työnsä ja jos ei ostaja ole sitä tajunnut niin saattaa olla tutkimus paikallaan .äja siksi toiseksi viittä vitamiinejahan voi ostaa purkin kerrallaan tavallisesta kaupasta eikä tilailla mitään pitkäaikais sopimuksella. .aina ei ole edes tarvetta mihinkään vitamiineihin .
        Ja muistisairaille ei kyllä saa myydä mitään, paras ottaa aina omainen mukaan kun menee lääkeostoksille, tai kirjoittaa valtakirja omaiselle


    • Anonyymi

      Millainen ihminen ostaa vitamiineja puhelinmyynnistä, kun niitä saa joka kaupasta? Eikä tule laskuja perään.

      • Anonyymi

        mm. Muistisairas vanhus joka ei ymmärrä tilaavansa mitään. Tämän firman myyjät on koulutettu esittämään asiansa puhelimessa siten että uhri ei ymmärrä tilaavansa mitään. Ja kun lähetys on saapunut, nämä uhrit eivät a) muista tilanneensa edelleenkään mitään b) eivät ymmärrä reklamoida, joka sekin on tehty mahdollisimman hankalaksi. Yleensä 14 pv palautus oikeus lähetyksen saavuttua on mennyt jo umpeen etc etc..... Huijarifirma alusta loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mm. Muistisairas vanhus joka ei ymmärrä tilaavansa mitään. Tämän firman myyjät on koulutettu esittämään asiansa puhelimessa siten että uhri ei ymmärrä tilaavansa mitään. Ja kun lähetys on saapunut, nämä uhrit eivät a) muista tilanneensa edelleenkään mitään b) eivät ymmärrä reklamoida, joka sekin on tehty mahdollisimman hankalaksi. Yleensä 14 pv palautus oikeus lähetyksen saavuttua on mennyt jo umpeen etc etc..... Huijarifirma alusta loppuun.

        Toivottavasti mahdollisimman monen muistisairaan omaiset ymmärtävät vaihtaa hänen puhelinnumeronsa ja laittaa se salaiseksi. Lisäksi vielä yrittää selittää ettei mitään papereita saa täyttää ilman omaisen hyväksymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mm. Muistisairas vanhus joka ei ymmärrä tilaavansa mitään. Tämän firman myyjät on koulutettu esittämään asiansa puhelimessa siten että uhri ei ymmärrä tilaavansa mitään. Ja kun lähetys on saapunut, nämä uhrit eivät a) muista tilanneensa edelleenkään mitään b) eivät ymmärrä reklamoida, joka sekin on tehty mahdollisimman hankalaksi. Yleensä 14 pv palautus oikeus lähetyksen saavuttua on mennyt jo umpeen etc etc..... Huijarifirma alusta loppuun.

        Puhelinmyynti pitää kieltää kokonaan. Pelkkää rahan narraamista ja häiriköintiä sellainen. Varmaan oltava tietynlainen lipevyys ja moraalittomuus ken sille tielle suostuu ja lähtee.


      • Anonyymi

        Ne sielläphelimessa ova niin ystävällisiä että vanhukset luulevat että se on henkilökohtaista
        Äitini aikonaan tilasi yhden lehden puhelin myyjän avulla, vaan se että hän ei voinut lukea koska oli melkein sokea.
        Jos äitini eläisi niin varmasti olisi ilomielin tilannut näitä lääkkeitä, hänkin. Oli herkkä haksahtelemaan sellaisiin juttuihin. Soitin kerran jokaiseen postimyymölään ja lupasin laittaa heidät poliisille jos lähettävät yhdenkin tavaran äidilleni. Lähetykset loppuivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti mahdollisimman monen muistisairaan omaiset ymmärtävät vaihtaa hänen puhelinnumeronsa ja laittaa se salaiseksi. Lisäksi vielä yrittää selittää ettei mitään papereita saa täyttää ilman omaisen hyväksymistä.

        Ihan niin lopulta minäkin vaihdoin äitini puhelinnumeron salaiseksi.
        Silloin soittivat vaan ne joille numero oli annettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinmyynti pitää kieltää kokonaan. Pelkkää rahan narraamista ja häiriköintiä sellainen. Varmaan oltava tietynlainen lipevyys ja moraalittomuus ken sille tielle suostuu ja lähtee.

        Miksi vatkataan tuntemattomiin numeroihin, kai sen nyt jokainen ymmärtää ettei kellään tuntemattomalle ole asiaa hänelle.
        Kun ollaan niin uteliaita koko ajan että on vastattava jokaiseen soittoon, niin ei ihme että joutuu vaikeuksiin. En vastaa koskaan muihin numeroihin kun niihin tavallisiin tuttujen numeroihin.


    • Anonyymi

      En ole koskan aihesta kulut mitään,enikä Suomen apteeki myy ytään mitän keralla vuodeksi.On varmaan joku netin ,puhelin myjien luontaistuote kauppa firma.Suoramarkinoiti estot Väestörrekisteriin puhelimen ja osoiteen anto kiellot. loppu myyjien soitot,Tai postin tulotkin.

    • Anonyymi

      Vain suomessa monopolisoitu yksityisyrittäjille lääkemyynti. Sama kuin ALKOt laitettaisiin myös yksityisyrittäjien pyöritettäviksi ja rahastettaviksi.

      • Anonyymi

        Kyllä muuallakin maailmassa yksityisomistuksessa olevat myymälät ovat yksityisomistuksessa. En luottaisi kaikenmaailman drugstoreihin verrattuna suomalaiseen apteekkijärjestelmään. Jenkeissäkin lääkkeet tiettävästi annostellaan käsityönä samannäköisiin pikkupurkkeihin.


      • Anonyymi

        On muuallakin kun Suomessa


    • Anonyymi

      Sain eilen soiton Suomen apteekin nimellä ja tarjottiin b vitamiineja puolen vuoden välein mutta tuli vielä vahvistuspyyntö puhelimeen tekstiviestillä. Onko laillinen?

      • Anonyymi

        Niin monta kertaa ei edes ole puutosta vitamiinista joten miki ihmiset kuvittelevat niiden erinomaisuudesta,


    • Anonyymi

      Näin firman "tarjouksen" ja se oli 100% bullshittiä alusta loppuun

    • Anonyymi

      Olen ilmoittanut, etten vastaanota lähetyksiä vastaan enää tästä firmasta! joka tapauksessa öinen jakelu tuo paketteja postilaatikkoon. Palautus on kallista! Firmassa ei ymmärretä, etten todella ota lähetyksiä vastaan! Mitenkähän saisi ymmärrystä asiaan?

      • Anonyymi

        Laita joku toinen ihminen soittamaan mielummin miespuolinen joka karjuu niille asian , niin tapaa mennä jakeluun . Tuollaisia firmoja ei saisi olla olemassakaan , eikä liioin mitään puhelin myyntiä . Jokainen ostaa kaupasta itse tai tilaa netistä. Ei niiden tartte häiritä puhelimen kautta ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita joku toinen ihminen soittamaan mielummin miespuolinen joka karjuu niille asian , niin tapaa mennä jakeluun . Tuollaisia firmoja ei saisi olla olemassakaan , eikä liioin mitään puhelin myyntiä . Jokainen ostaa kaupasta itse tai tilaa netistä. Ei niiden tartte häiritä puhelimen kautta ihmisiä.

        Hei,
        Itse ostin tästä frmasta Dvit 60ug. Öljypohjainen kapseli. Oli ihan ok. Myyjän sanominen vastasi toimintaa. Kerrottiin että kyseessä on 12kk jakso - toimitus kahdessa erässä. Joten laskukin kahdessa erässä.
        Selitettiin, että kun on maksanut I erän - tulee toinen. Eli silloin on vasta vuoden vitamiinit.
        Jos toista erää ei halua - yhteys asiakaspalveluun I erän saavuttua. Silloin ehtii perua tai siirtää toimitusta.
        Itselleni ei jäänyt mitään epäselvää. HUOMAUTUS - TUOTTEET EIVÄT OLE KIINALAISIA - JOS JOKU ERHTYY NIIN LUULEMAAN.
        Toki olen samaa mieltä - myyjän pitäisi osata ns haistaa mikäli kysymyksessä on dementikko, tai muuten vanha. Siinä olen samaa mieltä.
        Kunnioitan heidän työtään. oli mikä vitamiinifirma hyvänsä. Ottakaa huomioon siellä voi olla myös hoitoalan koulutuksen käyneitä ihmisiä töissä.. ja varmasti tietävät.
        Itse teen asiakaspalvelutyötä - ja jos joku erehtyy minulle huutamaan tai nimittelemään - EN OTA KUULEVIIN KORVIINI. Katson, että ihmisten lailla tulee asiat osata hoitaa. Mikäli nyt olemme sivistyneessä valtiossa.
        Mielelläni ostan kyseisestä firmasta - sain hyvän palvelun. ja hyvät tuotteet. Ja mikäli jokin asia vaivaa, niin ottakaa aina yhteyttä suoraan yritykseen jonka kanssa asioitte. Suotta te huudatte myyjälle. Ihan turhaa.
        Niin, ja huhupuheet on huhupuheita. Soittamalla aina kyseessä olevaan yritykseen - asiat selviävät paremmin kuin juoruporukoiden kesken.
        Ai niin - jokin vuosi sitten vedettiin Orionin lääkkeitä markkinoilta pois -eivät olleet sitä mitä piti. Ne olivat kuitenkin LÄÄKKEITÄ.
        Nauttikaa keskusteluista puhelinmyyjien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        Itse ostin tästä frmasta Dvit 60ug. Öljypohjainen kapseli. Oli ihan ok. Myyjän sanominen vastasi toimintaa. Kerrottiin että kyseessä on 12kk jakso - toimitus kahdessa erässä. Joten laskukin kahdessa erässä.
        Selitettiin, että kun on maksanut I erän - tulee toinen. Eli silloin on vasta vuoden vitamiinit.
        Jos toista erää ei halua - yhteys asiakaspalveluun I erän saavuttua. Silloin ehtii perua tai siirtää toimitusta.
        Itselleni ei jäänyt mitään epäselvää. HUOMAUTUS - TUOTTEET EIVÄT OLE KIINALAISIA - JOS JOKU ERHTYY NIIN LUULEMAAN.
        Toki olen samaa mieltä - myyjän pitäisi osata ns haistaa mikäli kysymyksessä on dementikko, tai muuten vanha. Siinä olen samaa mieltä.
        Kunnioitan heidän työtään. oli mikä vitamiinifirma hyvänsä. Ottakaa huomioon siellä voi olla myös hoitoalan koulutuksen käyneitä ihmisiä töissä.. ja varmasti tietävät.
        Itse teen asiakaspalvelutyötä - ja jos joku erehtyy minulle huutamaan tai nimittelemään - EN OTA KUULEVIIN KORVIINI. Katson, että ihmisten lailla tulee asiat osata hoitaa. Mikäli nyt olemme sivistyneessä valtiossa.
        Mielelläni ostan kyseisestä firmasta - sain hyvän palvelun. ja hyvät tuotteet. Ja mikäli jokin asia vaivaa, niin ottakaa aina yhteyttä suoraan yritykseen jonka kanssa asioitte. Suotta te huudatte myyjälle. Ihan turhaa.
        Niin, ja huhupuheet on huhupuheita. Soittamalla aina kyseessä olevaan yritykseen - asiat selviävät paremmin kuin juoruporukoiden kesken.
        Ai niin - jokin vuosi sitten vedettiin Orionin lääkkeitä markkinoilta pois -eivät olleet sitä mitä piti. Ne olivat kuitenkin LÄÄKKEITÄ.
        Nauttikaa keskusteluista puhelinmyyjien kanssa.

        Samaa mieltä nauttikaa puheluista seksikkäiden myyjien kanssa


    • Anonyymi

      Yleensä laskussa on päivämäärä milloin se on maksettava , ja totta kai laittavat vuoden viimeisen päivän , et vissiin ymmärrä systeemiä koska puhut omiasi kuten että he kiusallaan olisivat laittaneet jotakin, heillä on säännöt mitä heidän on noudatettava .
      Joten se mikä on selvä sinulle ei tarkoita sitä että olisit oikeassa.

      • Anonyymi

        Hei,
        Eivät KIUSALLAAN laita yhtään mitään. Ymmärrettävä tosiasia on, että päivittäin tulee paljon puheluita milloin mistäkin firmasta. Ei välttämättä vitamiinin myyjät. Sieltä löytyy teleoperaattorit yms yms. Ei asiakas kerta kaikkiaan ehdi rekisteröimään kaikkea. tilanne on se, että minä kyllä ymmärrän tämän systeemin oikein hyvin. Oli kysymyksessä mikä tahansa puhelinmyynti. En jaarittele. En ala jankkaamaan asiasta.
        Hyvää päivän jatkoa itse kullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe