Aika moni tuntuu lopettaneen. Onko tullut uusia?
Vastaukset 57
- Anonyymi
Mulla olis Opel Astra 1995. Tingitty hinta 27 000 €.
- Anonyymi
Vieläkö sulla on tämä saastuttaja? Tulisin liimaamaan itseni siihen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/automuseon-lattiaan-liimautuneille-aktivisteille-ei-herunut-sympatiaa-henkilokunta-sammutti-valot-ja-lahti-kotiin/8556148#gs.ga6u5v
- Anonyymi
Ford transit vuosimallia 1992, hinta 39500
- Anonyymi
Olet tainnut "liimata" itse itsesi Fordeihin? Monesko peräkanaa on nyt menossa ja montako vanhaa olet säilönyt tarhalle?
- Anonyymi
Ennen oli Lapua autojobbarien mekka.
Perävalotakuu jos sitäkään - Anonyymi
Lapuan autokeskus helluntaikirkkoa vastapäätä
- Anonyymi
Hotelli Lapua, uutta pikasuutaria vastapäätä.
- Anonyymi
Lapua keulii.Latosaari homees
- Anonyymi
Onko sielläkin Suomen suurin autoliike.
- Anonyymi
Olis foord escoort tarioukses. Vuasimalli 88. Viälä olis hualettomia kilometriä jäliellä. Hinta 12500, halavalla. Akku vähä huano, muuten on hjyyvä.
- Anonyymi
Katso nettiauto jos joku möi epäilyttävän paljon autoja niin ilmianto verottajalle.
- Anonyymi
Et sä voi nuan sanua. Täälon aina tehty niinku lystää, eikä kukaan oo toisten asioohin puuttunu. Älä pilaa pohojalaasta kulttuuria. Ei tääloo sääntöjä, vaan lapuanlaki.
- Anonyymi
Mihinä myirään ladoja? Lada! DA!
- Anonyymi
Raiski myy autoja siinä "valtatien" varressa...
- Anonyymi00017
Löytyiskö keltään Saabia?
Saab-pomo tuomittiin elinkautiseen vankeuteen.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/505c4ecb-2981-4c08-887b-7d02ea6f7d27 - Anonyymi00018
Vieläkö siellä Isoluoman tiellä toimii tämä autokauppias, joka myy monenlaista kalustoa moposta traktoreihin ja kaikkea siltä väliltä, myöskin purkuosia ja renkaita.
- Anonyymi00030
Harmaa kauppa musta tulevaisuus,tämäkin sivari on toiminut jo 30v,kela on hoitanut elämisen,eikä elämänsä aikana ole centilläkään tehnyt verollista työtä,sinä käyt työssä että jätkä saa loisia
- Anonyymi00019
Mulla olis ulkorakennuksen takana ford fiesta 91 vuosimallia. Moottoris joku vika kun ei lähäre käyntiin, öljypohja vähä nokottaa ölijyä, tuulilasi halaki, pieniä klommoja siellä täällä, ainniin toinen takasivulasi puuttuu, mutta siinä on hyvä jätesäkki teipillä kiinni. Vaihdekeppi on jotenkin lähteny pois tilastaan, osaava saa sen takaasin. Kuskin puolen ovi ei pysy kiinni, siinä on joki vääntymä, osaava saa senkin korijattua, tai laittaa lukkohakan siihen jämptisti. Konepellistä maali lähteny hilseelemään, kone keittäny joskus. Niin ja takaa puuttuu toinen rengas ja koko se jarrulevy ja satula puuttuu, johonkinhävinny.
Halapa olis, 8500 euro- Anonyymi00021
no tuohan on melkehen niinku rinta-joupin autot ,,vähän ajettu 370 000 km vain 8000 euroa....kuka hullu maksaa vanhassa rahassa 48 000 markkaa autosta joka on 1000 markan eli 170 euron arvoinen.autojen hinnat on ryöstäytynyt käsistä samoin kuin huonekalujen hinnat,,sohva 3500 euroa vanhassa rahassa 21 000 markkaa.huh huh kun hyvä sohva täytyys saada maximissaan 1000 eurolla.ja kaikille kommetoijille ,en ole köyhä enkä kipeä mutta hinnat on kaupoossa järjettömiä!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
no tuohan on melkehen niinku rinta-joupin autot ,,vähän ajettu 370 000 km vain 8000 euroa....kuka hullu maksaa vanhassa rahassa 48 000 markkaa autosta joka on 1000 markan eli 170 euron arvoinen.autojen hinnat on ryöstäytynyt käsistä samoin kuin huonekalujen hinnat,,sohva 3500 euroa vanhassa rahassa 21 000 markkaa.huh huh kun hyvä sohva täytyys saada maximissaan 1000 eurolla.ja kaikille kommetoijille ,en ole köyhä enkä kipeä mutta hinnat on kaupoossa järjettömiä!
Nykyään parempikuntoiset maksaa vähän enemmän. Ennen kaikki vanhat maksoi saman tonnin, jos oli katsastettuja.
Kaikki on kallistunut, ruoka, bensa, sähkö ja ihan mikä vaan voi maksaa tuplaten muutaman vuoden takaiseen. Nyt tonnin pommi maksaa kaksi tonnia ja romu sen tonnin.
- Anonyymi00020
Uusia ei myy enää kukaan.
- Anonyymi00023
Miksei Lapualla voi olla Baiercar tyylistä autokauppaa?
Kuin Seinäjoella!.- Anonyymi00025
Siks kun autoliikkeet on seinäjoella, eikä ketään kiinnosta lähteä erikseen lapualle.
- Anonyymi00028
Onko Autovälitys lopetettu?
- Anonyymi00032
Piha myyntiä harrastaavat.
- Anonyymi00033
Jep ja kelan tuella yli 30 vuotta
- Anonyymi00034
Onko Lapuanautokeskus lopettanu se myi ainakin foorteja
- Anonyymi00035
Ja Lapuan Autotalo?
- Anonyymi00036
Salminen tai joku sen tyyppinen
- Anonyymi00042
Eikö ihminen saa myydä autojansa.
- Anonyymi00045
kyllä Lapualla myydään autoja. minulla jopa neljä (4) myytävänä markkinahintaan.
- Anonyymi00046
Minulla yksi jos saa hyvän hinnan. Se kun on paljon normaalia parempi.
- Anonyymi00052
Kaikki tietämäni automyyjät Lapualla alkoholisoituivat. Loppu tuli. Osa muutti pois, kun maine meni.
- Anonyymi00053
Yksi istui linnas veropetoksista,ja sai pari muutakin tuomiota
- Anonyymi00055
Rokari mustakin kolomannes poloves verättää Kelaa ja Verottajaa hyvin menee, yli 30v eikä elämänsä aikana ole saanut centtiäkään verokirjalle
- Anonyymi00056UUSI
Minkälaasta touhua siellä pesässä oikein on veronkierron lisäksi,kun tuassa ennenmin oli uhkaus 2 x jossa uhattiin jo henkeäkin,ne on näköjään jo poistettu,ei tuollaisia uhkauksia anneta ihan pelkän pimeän korjauksen tai kaupan takia ?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Minkälaasta touhua siellä pesässä oikein on veronkierron lisäksi,kun tuassa ennenmin oli uhkaus 2 x jossa uhattiin jo henkeäkin,ne on näköjään jo poistettu,ei tuollaisia uhkauksia anneta ihan pelkän pimeän korjauksen tai kaupan takia ?
laita hyvä veli hame päälle jos vastavittuulu menee iho alle noi lujaa ja lopeta itkemine ylläpidolle jos joku laittaa vastaa :D
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
laita hyvä veli hame päälle jos vastavittuulu menee iho alle noi lujaa ja lopeta itkemine ylläpidolle jos joku laittaa vastaa :D
Tehän sen vittuulun alotitta,ja sotkitta mukaan koko sukunne ja kaverinnekin hannu hyvä ja vm-s,ja minä kun en eres ollut osallinen koko juttuun,miten olisin voinut tietää koko asiasta ellei ketjupolkija olisi täällä isolle porukalle sitä kännissä kertonut, ja levittänyt joka suuntaan,minäkin kuulin saman jutun uurestaan haapakoskella toisen kären tietona,ja tavallaan olette itse levittänyt sitä lisää samalla kun olette syytelleet minua pitkin kylää :D :D :D
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tehän sen vittuulun alotitta,ja sotkitta mukaan koko sukunne ja kaverinnekin hannu hyvä ja vm-s,ja minä kun en eres ollut osallinen koko juttuun,miten olisin voinut tietää koko asiasta ellei ketjupolkija olisi täällä isolle porukalle sitä kännissä kertonut, ja levittänyt joka suuntaan,minäkin kuulin saman jutun uurestaan haapakoskella toisen kären tietona,ja tavallaan olette itse levittänyt sitä lisää samalla kun olette syytelleet minua pitkin kylää :D :D :D
hyvä veli juoruämmä :D
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
hyvä veli juoruämmä :D
Hanski/VM-S,hae riihimäellä lisko-osastolle ettei sua vihitä siellä :D
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
hyvä veli hame joukkoon ja riihimäelle pluskoko sellipilluksi :D
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Itse sinä sinne joudut ja tykkäät jos jollekin kelpaat.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Itse sinä sinne joudut ja tykkäät jos jollekin kelpaat.
Ralli kuski jari-matti latvala törkeä veropetos, syyttäjän vaatimus
3v-ehrotonta vankeutta +4,7milj mätkyjä, koska ei ilmoittanut verottajalle asuneensa Suomessa 2vuotta. V,M-S yli 30v verätetty Verottajaa ja Kelaa mitähän siitä mahtaa saara ? - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ralli kuski jari-matti latvala törkeä veropetos, syyttäjän vaatimus
3v-ehrotonta vankeutta 4,7milj mätkyjä, koska ei ilmoittanut verottajalle asuneensa Suomessa 2vuotta. V,M-S yli 30v verätetty Verottajaa ja Kelaa mitähän siitä mahtaa saara ?Eli JML surkeampi lainmukaisessa verosuunnitelussa.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Eli JML surkeampi lainmukaisessa verosuunnitelussa.
hyvä veli ei tajuu et verottaja hokaa paris vuodes huijaukset ja sitä ei parane huijata :D
- Anonyymi00067UUSI
Kauhavan koijari sai yli 7 vuotta lusittavaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561