Jalat kasvuun

Anonyymi

nyt on jalat niin paljon muuta kroppaa jäljessä niin mitä mieltä jos pelkkiä jalkoja treenaisi kesään asti??sitten taas muuta kropaa lihasmuisti kuitenkin

5

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oiskyl kiva saada vastaus

• Anonyymi

Ja miksi koko muun kropan treenaaminen kokonaan pois? Treenaa kaikkia osa-alueita, mutta painotat vain jalkoihin enemmän.

• Anonyymi

Keskity jalkoihin, mutta tee vaikka leuanvetoa ja hauiskääntöä lisäksi.

• Anonyymi

Kun aloitin kaverien kanssa niin kaverit teki aina liian suurilla painoilla ja kyykyt oli sellaisia mitä 99 prosenttia ihmisistä tekee, eli tullaan jullena ylös.
      Itse pidin järkeä hommassa ja pidin selän täysin suorassa ja tulin ylös vain jaloilla.
      Kaverit kyykkäsi kaikki yli 150 kilolla sarjaa, itse sain todella puhtaalla tekniikalla muutaman toiston 120 kilolla, mutta treenasin vain 80 - 90 kilolla.
      Tulos oli se että kavereilla oli tikkujalat ja he valittivat kun jalat ei kasva.
      Itsellä meni ensin 60cm rikki, sitten 65cm parin kuukauden jälkeen. Kavereilla, jotka olivat kaikki 10-15cm pidempiä kuin minä, jalat jäi 50-55cm.

Lyön vetoa että teet samoin kuin kaverini eli yrität tehdä lihasta voimalla vaikka lihaksen rakentelussa painolla ei ole väliä vaan suoritustekniikan pitää olla 100% täydellinen. Hitaasti ja hallistusti alas ja hieman nopeammin ylös pelkillä jaloilla tuupaten.

Jalkahommissa saa unohtaa kaikki hardcoret ja Colamannit ja Tom Platzit. Pitää olla kuin ZEN.

• Anonyymi

Minun ongelmani ovat näivettyvät reidet.
      Teen kyykyt etukyykkyinä tai normitangon hack kyykkyinä. Vaihdellen keskenään viikoittain.
      Teen 10:n sarjoja noin 60%:n kuormituksella.
      Myös toistoja rautaa lisäten ja alas tullessa vähentäen 6 > 4 > 2 > 1. Ykkönen sen hetken maksimi.
      Välillä 80%:n kuormalla 4 x 5 toistoa.
      Noista jotakin kahta kumpaakin kerran viikossa.
      Ehkä kerran kuukaudessa maksimin testaaminen.
      Lihas, teho ja voima vähenevät!
      Ei ole stressiä. Työt eivät häiritse harrastusta. Rajaton mahdollisuus lepoon. Protskua ja suojaravinteita riittävästi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe