Jalat kasvuun

Anonyymi

nyt on jalat niin paljon muuta kroppaa jäljessä niin mitä mieltä jos pelkkiä jalkoja treenaisi kesään asti??sitten taas muuta kropaa lihasmuisti kuitenkin

5

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oiskyl kiva saada vastaus

    • Anonyymi

      Ja miksi koko muun kropan treenaaminen kokonaan pois? Treenaa kaikkia osa-alueita, mutta painotat vain jalkoihin enemmän.

    • Anonyymi

      Keskity jalkoihin, mutta tee vaikka leuanvetoa ja hauiskääntöä lisäksi.

    • Anonyymi

      Kun aloitin kaverien kanssa niin kaverit teki aina liian suurilla painoilla ja kyykyt oli sellaisia mitä 99 prosenttia ihmisistä tekee, eli tullaan jullena ylös.
      Itse pidin järkeä hommassa ja pidin selän täysin suorassa ja tulin ylös vain jaloilla.
      Kaverit kyykkäsi kaikki yli 150 kilolla sarjaa, itse sain todella puhtaalla tekniikalla muutaman toiston 120 kilolla, mutta treenasin vain 80 - 90 kilolla.
      Tulos oli se että kavereilla oli tikkujalat ja he valittivat kun jalat ei kasva.
      Itsellä meni ensin 60cm rikki, sitten 65cm parin kuukauden jälkeen. Kavereilla, jotka olivat kaikki 10-15cm pidempiä kuin minä, jalat jäi 50-55cm.

      Lyön vetoa että teet samoin kuin kaverini eli yrität tehdä lihasta voimalla vaikka lihaksen rakentelussa painolla ei ole väliä vaan suoritustekniikan pitää olla 100% täydellinen. Hitaasti ja hallistusti alas ja hieman nopeammin ylös pelkillä jaloilla tuupaten.

      Jalkahommissa saa unohtaa kaikki hardcoret ja Colamannit ja Tom Platzit. Pitää olla kuin ZEN.

    • Anonyymi

      Minun ongelmani ovat näivettyvät reidet.
      Teen kyykyt etukyykkyinä tai normitangon hack kyykkyinä. Vaihdellen keskenään viikoittain.
      Teen 10:n sarjoja noin 60%:n kuormituksella.
      Myös toistoja rautaa lisäten ja alas tullessa vähentäen 6 > 4 > 2 > 1. Ykkönen sen hetken maksimi.
      Välillä 80%:n kuormalla 4 x 5 toistoa.
      Noista jotakin kahta kumpaakin kerran viikossa.
      Ehkä kerran kuukaudessa maksimin testaaminen.
      Lihas, teho ja voima vähenevät!
      Ei ole stressiä. Työt eivät häiritse harrastusta. Rajaton mahdollisuus lepoon. Protskua ja suojaravinteita riittävästi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe