Susi syö ravintoa niinkuin ihminenkin. Kuvitelkaapa, että kesken ruokailun joku ajaisi teidät pois lautasen ääreltä Mitä teette?
No edelleen nälkäisen on haettava ruokaa syödäkseen.
Kaikki eläimet tarvitsevat elääkseen ravintoa
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ravinnon tarve on se liikkeelle laittava voima.
- Anonyymi
Miksi on niin vaikea ymmärtää tätä. Jos häiritsee sutta aiheuttaa sen, että suden on yritettävä pyydystää taas uusi saaliseläin.
- Anonyymi
Sudelle riittää se tietty määrä ravintoa jonka se syö. Vatsaan ei mahdu enempää. Jos oikein ärsyttää ja kiusaa sutta niin saa aikaan mitä?
- Anonyymi
Jos sama Susi hätistellään lukuisia kertoja kesken aterian pois niin mitä sitten?
- Anonyymi
Se olisi hyvä, kun alkaisivat syödä toisiaan, että kummaltakin jäisi vain häntä.
- Anonyymi
Suset ei mitään ravintoa syö, kun repivät koirat ja lampaat persijeensä ja tappavat tappamisen riemusta niin paljon kuin kerkiävät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329