Ymmärrän että ihmiset joilla ei ole edes pankkitunnuksia tai pankkikorttia ovat kauhuissaan. Ei tämä minusta nyt niin kauhealta tunnu, näytänkö kännykästä vai muovista henkilöllisyystodistusta/ passia.
Sääli että aluevaltuustoihin valittu ihmisiä jotka eivät ymmärrä mistään mitään. ( Enintään putinin kevätsiivouksen tarpeen ylistäen)
https://vm.fi/kysymyksia-ja-vastauksia-digitaalisen-henkilollisyyden-hankkeesta
Digitaalinen henkilötodistus
12
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattais parin nettihörhönkin lukea loppuun asti tuokin tietopakkaus. Se ei korvaisi matkustuspassia ja matkustusasiakirjoja jne.
- Anonyymi
Mulla on onneksi ihan fyysinen passi, puolen vuoden ikäinen. Ja käteistä löytyy rutkasti, kuutamorahoja kun ei oikein voi pankkiin laittaa eikä ole nyt ollut paljoa ostotarpeitakaan.
Mutta täytyy kai se johonkin kuluttaa, inflaatio vie muuten. Ulkomaanreissulle sitten, ei sitä Suomessa kannata käyttää, ostoarvo on niin heikko. - Anonyymi
juuri ministerit hyväksyi, paperittomat maahanmuuttajat suomessa, tuntuu näin suomalaisena vittuilunta todestella henkilö tiedot oikeaksi moneen kertaan,
- Anonyymi
Minnekä sinä laittaisit heidät jos heidän maansa ei ota heitä vastaan? Paperiytomuus ei tarkoita etteikö heillä ole henkilöllisyyttä ja ainakin suimesta saadut henkkarit.
Se tarkoittaa sitä ettei heillä ole oleskelulupaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minnekä sinä laittaisit heidät jos heidän maansa ei ota heitä vastaan? Paperiytomuus ei tarkoita etteikö heillä ole henkilöllisyyttä ja ainakin suimesta saadut henkkarit.
Se tarkoittaa sitä ettei heillä ole oleskelulupaa.mitenkä henkilö tiedot voidaan todistaa oikeaksi jos alku peräiset henkilö tiedot jää tulijan vastuulle niiden aitoudesta,
- Anonyymi
Pää asia on että SINÄ voit hyvin . Ei lainkaan itsekästä .
- Anonyymi
Jokainen voi ajatella itse, ottaa itse selvää asioista eikä uskoa joka helkatin vainoharhapeloissa elävää nettihörhöä, jonka ymmärrys on vajaa
- Anonyymi
Suomessa ei juuri kukaan voi hyvin paitsi matut ja työtävieroksuvat.
Ja toki hyväveli-kerhon jäsenet.
Kaikesta tästä voidaan kiittää viherpunikkihallitusta.
- Anonyymi
Harmillista kun passi palaa tulessa tulitikunkin avulla mutta sellainen digitaalinen uusi jossa on vielä sormenjäljetkin se ei pala ;:D
Itselläni on tuollainen uusikin sirullinen juttu :D- Anonyymi
diki passi on väli muoto niiden ongelman vuoksi ,siirtytään kehon siruttamiseen lopulta,
- Anonyymi
Miksi tähänkin asiaan piti Putinin sotkea? Oletko ihastunut?
Käytkö kaupassa ja sanot kassalla, että saisinko pari askia -no voihan Putin vieköön- sinisen Belmontin?- Anonyymi
sitä pitää kysyä jotka asuu itä rajalla ja kauppa reisut venäjällä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232