Heips. Olen käynyt aika ison elämäntapamuutoksen läpi ja painoa tiputtanut 65kg.. olen mies, pituutta 183cm ja painoa tällä hetkellä 89kg. Alavatsa roikkuu ikävästi ja on ympärysmitaltaan 9cm isompi kuin navan yläpuolelta otettu ympärysmitta. Olenkin ajatellut josko kävisin Viron puolella abdominoblastiassa kesällä. Lähinnä mietityttää toimenpiteestä toipumisaika. Kesäkuussa minulla olisi 3 viikkoa kesälomaa ja siihen ajattelin tuon operaation ajoittaa. Riittääkö tuo aika toipumiseen vai onko pelkkää toiveajattelua? Töissä teen suht fyysistä työtä, en mitään tosi raskasta. Mutta joudun päivän aikana aika paljon nostelemaan max 10kg paketeita ja aika paljon tulee myös kyykittyä. Jokatapauksessa aion varmaan konsultoinnissa kevään aikana käydä mutta alustavasti haluaisin asiasta kokemuksia operaation läpikäyneiltä.
Abdominoblastia
Anonyymi
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon painonpudotuksesta!
Mutta kolme viikkoa kyllä tuntuu liian lyhyeltä ajalta.
Reilu vuosi omasta leikkauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329