Löytiksessä kauppiaan vaihto
https://ksupermarketlöytis.fi/
Löytiksessä kauppiaan vaihto
18
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Saas nähä halventuuko vai kallistuuko hinnat ?
- Anonyymi
Hyvä että vaihtui.
- Anonyymi
Olen sata varma, että kohta huononee tarjoukset. -50% tuotteet on jo häipyneet.
- Anonyymi
Ei tarjouksien perässä kannata juosta.... tulee ostettua aina ei-alennettua. Edullisinta on keskittää ostokset samaan kauppaa.
- Anonyymi
Höh, mihi meni onko tiatoo tuskin enää nii hyvii tarjouksia.
- Anonyymi
Kunhan sailyttäisi ne kunnon palvelutiskit liha- ja kalaosastolla. Niillä liike eroaa muista.
Kannattaisi myös rempata ja ottaa se kenkäkaupan tila myymäläkäyttöön. - Anonyymi
Ja poistaa se töykeä venäläinen kassa. Ei ole mitään venäläisiä vastaan, eikä johdu sodasta. Kassa vaan on töykeä ja töksäyttelee asiakkaille.
- Anonyymi
Kuka siellä on venäläinen?
Se yksi nainen (tummahiuksinen) on ulkomaalainen, olisiko se?
Itse kutsun sitä "robottipuhujaksi". Sanat on sinänsä ystävälliset " Hyvä pöivä, ole hyvä, hyvö päivänjatko", mutta ne tulee samalla sävyllä ja monotonisesti kuin koneen puhumana :-) Aina sille nauran.
Mutta Löytiksen hidas-kassa Mervi on ihan paras. Legenda.
- Anonyymi
Hinnat selvästi kallistuneet. No, näkeepä kauppias pian, kun asiakkaat häipyy.
- Anonyymi
Eikö oikeesti kellään ole mitään mielipidettä tästä nykyisestä Löytiksestä ?
- Anonyymi
Susheja on tullut valmisruokana myyntiin omaan tiskiinsä. Muuten ei ole muuttunut yhtään mikään. Pirkanmaan paras ruokakauppa.
- Anonyymi
Onko nokian renkaat ainoa asia, mikä nokialaisia kiinnostaa ????????????
- Anonyymi
Toivottavasti nykyinen kauppias arvostaa osaavaa henkilökuntaa. Edellinen piti välttämättömänä pahana, kohteli tosi epäasiallisesti.
- Anonyymi
Ahaa, nyt siis selvisi miksi Löytiksen kassat on niin tylyjä ja tympääntyneitä. Sieltä ei paljon hymyä irtoa. Sehän on entisen kauppiaan syytä :) :) :)
- Anonyymi
Ei ne kyllä sen tympeämpiä ole kuin muuallakaan, ihan ystävällisiä. Varmaan omakotitalon hinnan verran ostanut sieltä ruokaa 25v aikana, joten onhan tuolla tullut käytyä.
- Anonyymi
Aika kummallinen käsitys sinulla on ystävällisyydestä. Löytis on ollut hyvä kauppa, olen tykännyt, mutta kassoista en koskaan ja ei todella johdu itsestäni, koska olen aina ystävällinen.
- Anonyymi
No minne Hakalan Tapani poistuu ? Ei kai vielä eläkkeelle ? Ei mitään mainintaa K-ryhmän aluetiedotteessa, aika outoa ?
- Anonyymi
Mielestäni jossain oli mainita, että jäisi eläkkeelle. Ei vielä niin vanha, mutta ehkä on muita syitä siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309