Pelastumaton usko x 7

Anonyymi

▪︎Kaikki Jeesukseen uskovat eivät pelastu
▪︎Armovarkaat eivät pelastu
▪︎Sapattikerhoon kuuluminen ei pelasta
▪︎Kirjanoppineisuus ei pelasta
▪︎Kymmenysten maksaminen ei pelasta
▪︎Harhaopit eivät pelasta
▪︎Oikeaoppiseen helvettiin usko ei pelasta

14

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joutuuko kadotukseen jos eroaa Adventtikirkosta?

• Anonyymi

Pastorien mukaan kyllä?

• kotileppä

Synti vie kadotukseen ellei sitä tunnusta.

• Anonyymi

Paremminkin voidaan kirjoittaa, että palstan panettelijat eivät pelastu, koska eihän heidän sanoissaan koskaan kirkasteta sijaistamme- vaan panetellaan veljeä - ollaan Kainin tiellä.
      Siitähän on kyse - jokaisesta sanasta aloitajakin tekee tilinsä, ja kun hänen puheitaan - jankatustaan seuraa - tuskin Herran häntä tuntee Elämänkirjankautta, mutta hänen panetteluveljensä - Luciferinlapsina - heidän veljeisynsä keskenään, kyllä he toisensa tuntee. Naurajakin kehuu kannabiksella, kehuu olevansa runkkumies -eli pilkkaa sanaakin siinä - Jumalaansa- Eli täysi pimeys - on Luciferin tapa puhua - on aloitus.

Eli meidän muitten lukijoiden jotka ei vielä tunne kirjoittajan käsialaa - niin lähteä tuohon probakandantapaan mukaan. Se ei ole Jumalasta.

• Anonyymi

Meillä Herran omilla - Kirstuksen sijaisuhriin uskovilla adventisteilla pelastaa Jeesus.
      Jeesus sijaisena - eli valheellinen väite - aloituksessa- Jeesus sanoo tuntevansa omat.
      - armovaras on luterilainen mantra - jossa vauvavaltu istuu hyvän ja pahantiedonpuulla, sekä hyökkää toisia vastaan pilkaten heitä armovarkaiksi.
      Jumalan Sapatti - on Herran itsensä siunaama PYHÄ ja kun sapatti on sydämessä, on turhaa heitä tulla yleispilkalla pilkkaamaan, sillä antisemitismin korvausjuutalaisuus kirkkopyhä - siihen kuuluminen ei kylläkään ole pelastuksen tae.
      Kirjanoppinut - se ei ole synti - vaan ihminen joka rakkaudesta Herraan tutkii Hänen lakiaan päivät ja yöt, sekä Pyhän Hengen johdolla opettaa kansaa pitämään Jumalan tahto - Kristuksesta käsin.
      Kymmenysjankkaus on typerää - koska se vain kohdistaa ajatuksen pilkkaajien oman lihan voimaan- jolla saadaan muka omalyhde pyhemmäksi, kuin Herran Sana.
      Kymmenykset - rakkaudenlahjana pitää Herran julistuksen toimitilat kunnossa ja Sanan mukaan myös paimen saa osansa. Se on kirjoituksissa.
      Tuossa on tosi - että pilkkaajien harhaopit ei pelasta - Eli kirkkokunnat, josta pilkkaajat ponnistaa ajasta toiseen - on Luciferin aikaansaama harjoitus ja kirkkokäsikirjat - perinnäissäännöt, joilla tehdään tyhjäksi Jumalan Sana - tavallaan vaikka sunnuntain pyhitys - jossa vaikka edesmennyt pastorini - kun istuin penkissä.
      Hän räyhäsi - sunnuntaina - olemme 9-käskyläisiä ---sapatti on kumottu.
      Miettikääs sitä. Eli se puhujapönttö- josta hän pastoriksi tuli, aikoi vahtia, ettei harhaoppia tule . ja hänen vahtimisensa harha oli pakanallinen - sunnuntai - Baabelin oppi. ..... https://www.youtube.com/watch?v=kTtCKYimhyw
      Keijo Lindeman - Ajanlaskun ja kalenterin ennalleenasettaminen
      Kyllä Herran omat tämän tietävät...
      """oikeaoppinen helvettiin uskomien ei pelasta. .... no opettakaa sitten oikein.
      Jo Raamatun lakulehdillä Herra sanoi, että synnissä olevalla ei ole oikeutta syödä elämänpuusta ja näin elää iankaikkisesti.
      Harhaopissa - jossa luullaan oikeaoppiseksi - elätetään kadotettua iankaikkisesti . vaikka vain Herralla on elämä ja antaa sen kelle tahtoo, siinä Hän sanomallaan ilmaisee myös, että syntiä tekevät sielu, sen on kuoltava - eli helveti tuli ja tulen tulos on iankaikkinen, se ei ole vain määräaikainen kiirastuli - vaan se tappaa syntiä tekevän sielun --- tuhkaksi heidän jalkojenalle, jotka sitten armolahjana saa periä iankaikkisen elämän.. Eli aloitus on vain pilkkapuhujien harhautus katsomaan väärin ja luulemaan ,että aloitus olisi "kristuskeskeistä" --- eihän se sitä ole, koska siinä puuttuu Kirjoitukset
      Eli on vain syytös - vailla Kristuksen veren suojaa - sen kirjoitti LIHALLISUUS.

Kristukseen uskovat- Sapatin Herraan uskovat - tähän Sanan perustukseen.
      Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä." (Joh 6:39-40)

Pilkkaajien osasta taas.
      Mal 4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      ***(Ja missä nämä pilkkaajien iankaikkisuus osa on kirjoitusten mukaan II-kuoleman jälkeen, kun helvetin tuli on tappanut heidän sielunsa.)
      ----Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja >>>>>>tallaatte jumalattomat; <<<<<sillä he <tulevat tomuksi<
      teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
      (Mal 4:2-3)
      Eli pilkatessaan he haluavat sielunsa tomuksi, koska jokaisesta sanastakin tehdään tili. Tällä palstalla kirjoittajien sielut myös....
      On tärkeä tuntea sydämessä kirjoitusten kautta - että tunteeko Herra MINUN sieluni ja nimeni - että se on Elämänkirjassa, ettei sitä ole pilkan kautta pyyhitty pois.

• Anonyymi

Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä. Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!" Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu. (1Mo 3:21-23)

Elämänpuusta ei syödä luvattomasti - vaan sinne elämänpuulle on tie - Kristus.

Psa 22:26 (22:27) Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti.
      ** on tärkeä nöytyä Jumalan tahdon alle, Sapatin Herran Sanan oppiin, hänen verensä suojiin - aloittaja.

-- sillä Herran on kuninkuus, ja hän on hallitseva pakanoita. Kaikki maan mahtavat syövät ja kumartavat; hänen edessään polvistuvat kaikki, jotka mullan alle astuvat eivätkä voi elossa pysyä. (Psa 22:28-29)

**** Pakana - epäjumalanpalvelija - yleisuskonnonkin orja. Orjuuttanut itsenä perinnäisoppeihin, josta monet ovat jo tehneet parannuksen.
      Jotkut ovat kahlinneet itsensä pelkäävinä pappeina perinnäissääntöihin, josta olen henkilökohtaisen kahden kokemusen edessä ollut. Toinen ei luvannut - tunnusti kyllä, että sanat - mitkä hänelle lausuin, oli totta, mutta oli perinnäisopin kahleessa - leipäpappeudessa ... ja vaimoni kuunteli pysäkillä - kun hälytysajoneuvot melko pian tuosta keskustelusta kiisivät kotimme ohi - 7km. mutta papin ruumis oli jo kylmentynyt, olihan jo talvi. Puolisoni oli tuntenut hänet jo siitä asti, kun hän oli polvihousuissa, eli poikonen.
      Kannattiko olla Jumalan Sanan vastaisuuden hengessä, olihan tavallaan ison kirkkokuntansa - käytä kansankirkon virkanimikettä - ylin piispa.
      Olisihan hän voinut ohjata - kirkkokuntansa pappeja - eripuolilla Suomea, että olen nähnyt - SANASTA - että meidän pitäisi tehdä parannus.
      Toivon hänen muistossa, että vaikka hän ei ollut enää tietämätön - synnistä - vaan tiesi oppinsa ongelman, ei aikonut puuttua siihen, perinnäisoppeihimme.
      Toivon, että sitä ei luettaisi hänelle Pyhän Hengen pilkaksi.
      Toinen kirkkomme pappi myös - ja en puhu adventismista, vaan tästä yleisuskonnon kirkkopin pakanallisuudeta - epäuskosta, hän ulkoisti - erotti minut hienovaraisisesti. --- ei hän Sanaa mistä puhuttiin kieltänyt, mutta kielsi sen kertomasta seurakunnalle, puhu tuolla ulkopuolella, synägoogan, eli toimitilan ulkopuolella, .... Näin erotettiin, "fikstusti". Ymmärstin, ettei minulla ollut lupaa edes puhua ja keskustella veljieni kanssa. Hehän oli seurakuntani hengellinen osa - pappi aikoi itse puhua hapatehuulilla - oppia - sisäpuolella.
      Jouduin jättämään monen ystävän perhetapaamiset pois. Ei ole heidän paimenensa lupaa puhua heille. No, kadulla tervehdin ja vaihdan ajatuksia, mutta hapatukseen en puutu. Pastorit itse ovat verivelassa tässä asiassa. Pakankirkkojen pastorit ovat verivelassa kun ja jos tieten hapattavat opillaan kansan harhaan.
      Jumala sanassa on asettanut heidät tuomionsa alle, minä en tuomitse, kerron vain Sanaan ja Sana tuomaroi.
      Siksi luen palstan mussuttajien sanoja vastaan, koska näen sen hapatteen läpi, mistä he puhuvat. Heiltä puuttuu se Sapatin Herra ovat pappinsa suulla 9-käskyläisiä.
      eli..
      Herran on KUNINKUUS. siitä on lähdettävä, ja hän on hallitseva pakanoita, siis epäjumalanpalvelijoita. Senhän jo kuurot viittovat, pakana - epäjumalanpalvelija.
      Jumala hallitsee pakanoita - tuomiolla aikoo tappaa syntiä - eli Jumalantahdon vastaisesti elävän sielun.
      Silti he joutuvat sillä tuomiolla polvistumaan ja tunnustamaan tämän Luojan Sapatin Herran edessä Jeesus Kristus on HERRA.. pakanoilla ajassa on kirkkoisien herruus jossa he polvistelevat - tuohon viimeiseen polvistumiseen asti.
      Keijo Lingeman kirjassaan, Apostolinen seurakunta ja antikristuksen eksytyts.
      "Missä luotu voi kumartaa Luojaansa - on pitää sapatti. Siis meidän pitää palata Apostoliseen oppiin, jossa juutalaisten kanssa Herran omat pitivät yhteisesti sapatin. Mutta pakanuus - toi sunnuntain, kyllä me se tiedetään.
      Näin nämä adventistit heillä on siitä totuus, heillä on paikka julistukselle, tavallaan Jeeus palasi 1800- luvulla Sapatin Herrana - meille tiedoisuuteen.
      Revi siitä

• Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=CqqZYh5NiDI

Väärennetty evankeliumi.

1 kor 15:Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. (1Ko 15:1-2)
        Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu, vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä. Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
        (2Ko 4:1-4)
        Jospa kärsisitte minulta hiukan mielettömyyttäkin! Ja kyllähän te minua kärsittekin. Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan. Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte. (2Ko 11:1-4)
        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. (2Ko 11:13-15)
        **Hän vastasi näin: "Neljäs peto on neljäs valtakunta, joka syntyy maan päälle, erilainen kuin kaikki muut valtakunnat. Se syö kaiken maan ja tallaa ja murskaa sen. Ja ne kymmenen sarvea ovat kymmenen kuningasta, jotka nousevat siitä valtakunnasta. Ja heidän jälkeensä nousee eräs muu, ja hän on erilainen kuin edelliset, ja hän kukistaa kolme kuningasta. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi. Sitten oikeus istuu tuomiolle, ja hänen valtansa otetaan pois ja hävitetään ja tuhotaan loppuun asti. Ja valtakunta ja valta ja valtakuntien voima kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Hänen valtakuntansa on iankaikkinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat häntä ja ovat hänelle alamaiset." (Dan 7:23-27)

Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman "aikakauden" lopun merkki?" Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. (Mat 24:3-5)

Näillä raamatunpaikoilla aloittaa Lindeman puheensa.
        https://www.youtube.com/watch?v=CqqZYh5NiDI
        ja jatkaa kohdasta 6:00

Pidetään evankeliumista sellaiseenaan kiinni sellaisena kuin hän julisti.

Gal 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet,
        eli sen Sana kiroaa! - kirous on eristäytymistä - Jumalasta eroa.

Tavallaan ...... kirjanoppinuus.... oikeassa valossa seurakunnassa on avain Hengelliseen tietoon, kun kirjanoppi on Sanasta.

Maailmassa olen monta väärää sanansiterrausta saanut kuulla, kun jopa ateisti siteeraa valhetta kuulijoille kahvikuppilassa. Ja oppimattomat ottavat tästä väärästä kirjanoppineisuuden ateismiluulosta vaarin.

• kotileppä

Ei ole armo varkaita olemassa, on armahtettu tai ei ole armoa ei voi varstaa, se vain saa joka tunnustaa syntinsä Jeesukselle.

• Anonyymi

Uudelleenkastajat ovat armovarkaita.

• kotileppä
        Anonyymi kirjoitti:

Uudelleenkastajat ovat armovarkaita.

Armo ei ole kasteesn varassa, uudellen kastajat ovat omavanhuskauden etsijöitä jolla ole mitään merkitystä. Se on kuin saastainen vaate Jumalan edessä.

• Anonyymi
        kotileppä kirjoitti:

Armo ei ole kasteesn varassa, uudellen kastajat ovat omavanhuskauden etsijöitä jolla ole mitään merkitystä. Se on kuin saastainen vaate Jumalan edessä.

Tuo on vain sinun valheesi.

• kotileppä
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on vain sinun valheesi.

Katso kirjasta niin näet ei tarvise väitellä.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ole elämää.

• Anonyymi

Hanki elämä "tule adventistipastoriksi".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      142
      2408
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      208
      1867
    3. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      46
      1005
    4. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      92
      960
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      346
      898
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      113
      889
    7. Eihän tää jää tähän mies?

En ainakaan sitä haluaisi ✨
      Ikävä
      52
      687
    8. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      48