Kansan enemmistö haluaa suomen liittyvän natoon.
Hoitakaa edustajina asia kuntoon pikaisesti ja toimet naton kanssa.!
Asian kanssa ei yhtään vitkuttelua enää. Asua on lähdettävä heti eteenpäin.
Tiedättekö että on rikos jos kansan tahoa ei noudateta ja asia jäätyy eduskuntaan!
Ilmoitus kansanedustajille natossa! Nyt hakemus
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut liittoutumisen kannattaja 16 vuotiaasta alkaen, 1995-2022
Sanoin silloin poliittinen ja sotilaallinen hyöty, joukkovoimaa eli apua monilta mailta. Natomailla on jopa ydinaseita pelotteena!
Millään muulla ei saa samaa peloitetta. Kuuluminen eurooppaan enemmän.
Suomalaiset otti 1939-44 venäjän aloittaman sotimisen ja ihmiset menetti maat ja saimme painostuksen, venäjälle mielistelevä presidentti kekkonen 25 vuotta. Yleisradiossa oli sensuuri ja muissa paikoissa joissa venäjästä puhuttiin pelko persiissä.
Tämä näkyy niin monilla suomalaisilla. Ministereistä ja maan johdosta lähtien, moni ei kykene puhumaam edes normaalisti kun alkaa epäröinti ja änkytys!
Since 1995 liittoutumisen kannalla joka vuosi, 100% varmasti. Ja elämäni loppuun asti. - Anonyymi
Tässä on tulossa väliaikaohjelmaa sitä odotellessa.
Ukrainan presidentti Z halutaan puhumaan myös Suomen eduskunnalle, Matti Vanhasen mukaan hyvin mielellään.
Oikein on itse pyydetty, Z on puhunut jo Ruotsin ja Norjan parlamenteissa tietysti videoyhteydellä.
Talvisota ym kenties kuullaan. Huvittavaa mutta hyväntahtoista ja tuo toivoa sodan keskellä. Tosin jos hänellä nyt on aikaa ja kiinnostusta enää.
Vasta huhtikuun puolenvälin jälkeen eduskunta saanee tämän Nato mietinnön käsiteltäväkseen eli toukokuulle mennee hakemuksen todennäköinen jättö.
Jos sota loppuu ennen sitä, pitää vissiin kiirehtiä. - Anonyymi
Eihän ole kansanedustajia vaan itsensäedustajia. Paskaa puhuvat ja siitä palkan saavat voi vitttttttuuuuuuuuuuuuuuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2459552Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.527791Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2016505- 1733662
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2851971- 1041955
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81738- 1091532
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871414Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191397