jos siinä ammuskellaan siviiliväestöä. Nyt ukrainan pitäisi valmistella joukko joka menee venäjälle sinne missä putin on ja ripustaa hänet munistaan roikkumaan näin sota loppuu. Venäläisiä tavallisia ihmisiä ampumalla se on haaskausta.
En ymmärrä sodan pointtia
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä siviilejä ammuta, mitä antavat siviilien pyöriä kriitisten listalla olevien kohteiden lähellä.
- Anonyymi
Miksi Ukraina ei evakuoi siviileitä taistelualueilta? Käyttääkö se niitä ihmiskilpenä ja propagandan tuottamiseen?
- Anonyymi
Oikeutettua ja yllättävää olisikin Ukrainalaisten hyökätä venäjän puolelle tuhoamaan kaupunkeja.
- Anonyymi
Venäläiset ovat kollektiivisesti vastuussa Putinin rikoksista vastaavasti kuin saksalaiset oli Hitlerin. Valitettavasti syyttämät kärsii mutta väkivallan hyväksyminen on siihen osallistumista.
Parin puhelun perusteella venäläisillä ei tosin ole hajuakaan mitä Ukrainassa ja maailmassa tapahtuu. Niin hyvin propaganda on purrut, joten turha toivoa tilanteeseen apua kansan heräämisestä.
" Mikä sota"
" Siellähän on vain pieni yhteenotto natseja vastaan Donbassissa"
" Länsi valehtelee teille"
" Teistä (sukulaisista) on tullut natseja. Miksi valehtelette meille"
" Putin vain suojelee omiaan"
"Miksi haluatte asettaa pakotteita"
"Elämä jatkuu normaalina"- Anonyymi
Propagandaa jauhetaan täälläkin. Venäjän intressejä ei edes yritetä ymmärtää eikä heitä kuunnella vieläkään. Nyt sitten maksetaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650