kutakuinkin onnellinen eukko kartalla jälleen:o) Kyl reissussa rähjääntyy!!!
Väsynyt,mutta
17
560
Vastaukset
- jeffjeff
tervetuloa takaisin:o)))
- quistis
Kiva tulla.Väsyttää ja väsyttä...Jäykistyttää,mut onneksi ei töitä enää tällä viikolla!!!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Kiva tulla.Väsyttää ja väsyttä...Jäykistyttää,mut onneksi ei töitä enää tällä viikolla!!!
sinulla kiva viikko edessä:o)
väsymys ja jäykkyys paranee oikein pitkillä unosilla:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sinulla kiva viikko edessä:o)
väsymys ja jäykkyys paranee oikein pitkillä unosilla:o)))unosia toivonkin!!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
unosia toivonkin!!
ja minunko sitten pitäisi tulla sinut herättämään:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
ja minunko sitten pitäisi tulla sinut herättämään:o)))
Mut älä anna nukkua sataa vuotta:o)))Mä meen nyt uinumaan..hyvää yötä...odottaa innolla herätystä..Sellaista kuin...niin tiedäthän;o))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Mut älä anna nukkua sataa vuotta:o)))Mä meen nyt uinumaan..hyvää yötä...odottaa innolla herätystä..Sellaista kuin...niin tiedäthän;o))))
juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
((( haliiiii ))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
((( haliiiii )))viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
((( haliiiii )))Säkin lätkää??
- Iso Cee
räkäisenä ja röhäisenä lähden tästä taas baanalle, mukavaa helatorstata ja viikonloppua ! ;-))
- quistis
sä ehditkin jo lähteä!!!Mut parane Cee ja hauskaa helatorstaita Teillekkin sinne jonnekkin!!!
..sää nyt oot heilunu?
- quistis
opintomatkalla ja vain opintomatkall:o)))
quistis kirjoitti:
opintomatkalla ja vain opintomatkall:o)))
..nyt muistankin.. voi mua lahoaivoa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..nyt muistankin.. voi mua lahoaivoa..
oli tylsää...,mut älä kerro muille;o)
quistis kirjoitti:
oli tylsää...,mut älä kerro muille;o)
..olis yks kiva paikka.. vanha pohjalaistalo, talleineen aittoineen ja navettoineen.. nyt ku omistaja? ei ihan varma, olis vaan halukas myymään ja mulla vähintään miljoona mummon markkaa niin ostaisin kyllä omaksi.. mutta oon köyhä.. eikä emäntää eikä vakituista työtä... eikä oikein timpurintaitojakaan niin.. blaah
- quistis
pervokki kirjoitti:
..olis yks kiva paikka.. vanha pohjalaistalo, talleineen aittoineen ja navettoineen.. nyt ku omistaja? ei ihan varma, olis vaan halukas myymään ja mulla vähintään miljoona mummon markkaa niin ostaisin kyllä omaksi.. mutta oon köyhä.. eikä emäntää eikä vakituista työtä... eikä oikein timpurintaitojakaan niin.. blaah
aina haaveita olla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423275
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562293- 482125
- 471818
- 361770
- 301596