kutakuinkin onnellinen eukko kartalla jälleen:o) Kyl reissussa rähjääntyy!!!
Väsynyt,mutta
17
585
Vastaukset
- jeffjeff
tervetuloa takaisin:o)))
- quistis
Kiva tulla.Väsyttää ja väsyttä...Jäykistyttää,mut onneksi ei töitä enää tällä viikolla!!!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Kiva tulla.Väsyttää ja väsyttä...Jäykistyttää,mut onneksi ei töitä enää tällä viikolla!!!
sinulla kiva viikko edessä:o)
väsymys ja jäykkyys paranee oikein pitkillä unosilla:o))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
sinulla kiva viikko edessä:o)
väsymys ja jäykkyys paranee oikein pitkillä unosilla:o)))unosia toivonkin!!
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
unosia toivonkin!!
ja minunko sitten pitäisi tulla sinut herättämään:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
ja minunko sitten pitäisi tulla sinut herättämään:o)))
Mut älä anna nukkua sataa vuotta:o)))Mä meen nyt uinumaan..hyvää yötä...odottaa innolla herätystä..Sellaista kuin...niin tiedäthän;o))))
- jeffjeff
quistis kirjoitti:
Mut älä anna nukkua sataa vuotta:o)))Mä meen nyt uinumaan..hyvää yötä...odottaa innolla herätystä..Sellaista kuin...niin tiedäthän;o))))
juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
((( haliiiii ))) - quistis
jeffjeff kirjoitti:
juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
((( haliiiii )))viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla:o)))
- quistis
jeffjeff kirjoitti:
juups en anna nukkua mutta oikein hyvää yötä ja
jos jaksat katsella kivoja unia:o)))
((( haliiiii )))Säkin lätkää??
- Iso Cee
räkäisenä ja röhäisenä lähden tästä taas baanalle, mukavaa helatorstata ja viikonloppua ! ;-))
- quistis
sä ehditkin jo lähteä!!!Mut parane Cee ja hauskaa helatorstaita Teillekkin sinne jonnekkin!!!
..sää nyt oot heilunu?
- quistis
opintomatkalla ja vain opintomatkall:o)))
quistis kirjoitti:
opintomatkalla ja vain opintomatkall:o)))
..nyt muistankin.. voi mua lahoaivoa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..nyt muistankin.. voi mua lahoaivoa..
oli tylsää...,mut älä kerro muille;o)
quistis kirjoitti:
oli tylsää...,mut älä kerro muille;o)
..olis yks kiva paikka.. vanha pohjalaistalo, talleineen aittoineen ja navettoineen.. nyt ku omistaja? ei ihan varma, olis vaan halukas myymään ja mulla vähintään miljoona mummon markkaa niin ostaisin kyllä omaksi.. mutta oon köyhä.. eikä emäntää eikä vakituista työtä... eikä oikein timpurintaitojakaan niin.. blaah
- quistis
pervokki kirjoitti:
..olis yks kiva paikka.. vanha pohjalaistalo, talleineen aittoineen ja navettoineen.. nyt ku omistaja? ei ihan varma, olis vaan halukas myymään ja mulla vähintään miljoona mummon markkaa niin ostaisin kyllä omaksi.. mutta oon köyhä.. eikä emäntää eikä vakituista työtä... eikä oikein timpurintaitojakaan niin.. blaah
aina haaveita olla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644