Kun on viimeinen elinvuoteni

Anonyymi

En halua kuolla ennen toukokuun kolmatta päivää.

16

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällaisina maailmanaikoina tuollaisia toiveita ei kuulla. Pahoittelut.

• Anonyymi

Miksei?

• Anonyymi

Mitä kivaa tapahtuu ennen tokokuun kolmatta päivää? Onko tämän jälkeen elämä sitten tylsää?

• Anonyymi

Masa Niemi kuoli vuonna 1960 3 toukokuuta.

• Anonyymi

Nyt on 3 toukokuuta.

• Anonyymi

Toisen kautta on pyrittävä elämään toukokuun 9 päivään asti. Silloin on venäjän voitonpäivän juhla natsisaksasta v.1945.
      Tämän vuoden voitonpäivänä ennakoidaan, että Venäjä uhkaa julistaa sodan ukrainalle.
      Silloin sotilaallinen erikoistoimenpide ukrainassa päättyisi. Kun se ei johtanut tulokseen, julistettaisiin avoin sotatila.

Vajaa viikko aikaa. Jää nähtäväksi mitä presidentti Putin määrää tapahtuvaksi.

• Anonyymi

Hengissä oon ja näyttää siltä, että oon huomennaki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hengissä oon ja näyttää siltä, että oon huomennaki.

Hyvä ku oot hengissä, ja toivottavasti vielä pitkään, vaikka elämä eteneekin päivän kerrallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ku oot hengissä, ja toivottavasti vielä pitkään, vaikka elämä eteneekin päivän kerrallaan.

Voin olla vielä 60 vuoden päästäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä kyllä lasketaan vuosittain,
        Loirin kerroin oli 77

• Anonyymi

Rukoile, niin varmaan kuolet

• Anonyymi

. Pelkäsin koko kevään mieheni kuolemaa, hänellä oli paksusuolen syöpä joka todettiin yllättäen 17.82021.ja rakas mieheni menehtyi 9.6.2022

• Anonyymi

Kertokaa nyt ih meessä fiiliksistä kun tuntuu että vertaistukea ei saa mistään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa nyt ih meessä fiiliksistä kun tuntuu että vertaistukea ei saa mistään

jokanen elää oman surunsa ja murheens yksin ei siinä mitkään vertaistuet lohduttele eikä oman rähmän keskellä jaksa oikeen muita kuunnella miten on mennyt vaikeesti. joskus eletään sellasissa esim minä olen alkoholisti, syöpäsairas, muistini takasin saanut tunnustuksia että jee nyt oli mahtavaa kun sen ääneen sanoin jossain ryhmässä. mihin se sitten auttoi kun muut nyökyttelee ja taputtaa. no ehkä siinä tuli sellanen fiilis että nyt olen hetken julkkis.kumarrus.

• Anonyymi

Olet kokenut kovia. Varmaan raskasta ollut sairauden toteamisesta lähtien sinulla.
        Seurata ensiksi vieressä läheisesi kärsimystä ja elämän hiipumista ja kestää pidennetty suruaika luopumistyön merkeissä sekä järjestää käytännön asioita.
        Varmaan toivottomuus ja lohduttomuus vallannut mielesi useasti.
        Nyt on miehesi kärsimys ohi ja sinun sopeuduttava uuteen tilanteeseen.
        Pidä itsestäsi hyvää huolta surun keskellä. Yritä jaksaa.
        Ajan sanotaan auttavan ja varmaankin surun musertava tunne hiipuu kaipaukseksi tuonnempana eikä paha tunne ole enää niin lamauttava ja kaiken alleen jyräävä.
        Saman kokeneita on varmasti paljon. Kysy seurakunnalta onko sururyhmää jossa voisit käsitellä menetystäsi. Olisi voinut terveydenhuollossa kiinnittää huomion myös läheisen jaksamiseen ja tukemiseen. Voimia.

• Anonyymi

Toivoisin jotain fiiliksiä , miltä tuntuu kun rakkaus vaan häviää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      208
      17025
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      161
      12111
    3. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      175
      6575
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      40
      5919
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4822
    6. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      9
      4647
    7. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      18
      3904
    8. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      97
      3606
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      80
      3546
    10. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      3221
    Aihe