En halua kuolla ennen toukokuun kolmatta päivää.
Kun on viimeinen elinvuoteni
16
735
Vastaukset
- Anonyymi
Tällaisina maailmanaikoina tuollaisia toiveita ei kuulla. Pahoittelut.
- Anonyymi
Miksei?
- Anonyymi
Mitä kivaa tapahtuu ennen tokokuun kolmatta päivää? Onko tämän jälkeen elämä sitten tylsää?
- Anonyymi
Masa Niemi kuoli vuonna 1960 3 toukokuuta.
- Anonyymi
Nyt on 3 toukokuuta.
- Anonyymi
Toisen kautta on pyrittävä elämään toukokuun 9 päivään asti. Silloin on venäjän voitonpäivän juhla natsisaksasta v.1945.
Tämän vuoden voitonpäivänä ennakoidaan, että Venäjä uhkaa julistaa sodan ukrainalle.
Silloin sotilaallinen erikoistoimenpide ukrainassa päättyisi. Kun se ei johtanut tulokseen, julistettaisiin avoin sotatila.
Vajaa viikko aikaa. Jää nähtäväksi mitä presidentti Putin määrää tapahtuvaksi.- Anonyymi
Hengissä oon ja näyttää siltä, että oon huomennaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengissä oon ja näyttää siltä, että oon huomennaki.
Hyvä ku oot hengissä, ja toivottavasti vielä pitkään, vaikka elämä eteneekin päivän kerrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ku oot hengissä, ja toivottavasti vielä pitkään, vaikka elämä eteneekin päivän kerrallaan.
Voin olla vielä 60 vuoden päästäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä kyllä lasketaan vuosittain,
Loirin kerroin oli 77
- Anonyymi
Rukoile, niin varmaan kuolet
- Anonyymi
. Pelkäsin koko kevään mieheni kuolemaa, hänellä oli paksusuolen syöpä joka todettiin yllättäen 17.82021.ja rakas mieheni menehtyi 9.6.2022
- Anonyymi
Kertokaa nyt ih meessä fiiliksistä kun tuntuu että vertaistukea ei saa mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa nyt ih meessä fiiliksistä kun tuntuu että vertaistukea ei saa mistään
jokanen elää oman surunsa ja murheens yksin ei siinä mitkään vertaistuet lohduttele eikä oman rähmän keskellä jaksa oikeen muita kuunnella miten on mennyt vaikeesti. joskus eletään sellasissa esim minä olen alkoholisti, syöpäsairas, muistini takasin saanut tunnustuksia että jee nyt oli mahtavaa kun sen ääneen sanoin jossain ryhmässä. mihin se sitten auttoi kun muut nyökyttelee ja taputtaa. no ehkä siinä tuli sellanen fiilis että nyt olen hetken julkkis.kumarrus.
- Anonyymi
Olet kokenut kovia. Varmaan raskasta ollut sairauden toteamisesta lähtien sinulla.
Seurata ensiksi vieressä läheisesi kärsimystä ja elämän hiipumista ja kestää pidennetty suruaika luopumistyön merkeissä sekä järjestää käytännön asioita.
Varmaan toivottomuus ja lohduttomuus vallannut mielesi useasti.
Nyt on miehesi kärsimys ohi ja sinun sopeuduttava uuteen tilanteeseen.
Pidä itsestäsi hyvää huolta surun keskellä. Yritä jaksaa.
Ajan sanotaan auttavan ja varmaankin surun musertava tunne hiipuu kaipaukseksi tuonnempana eikä paha tunne ole enää niin lamauttava ja kaiken alleen jyräävä.
Saman kokeneita on varmasti paljon. Kysy seurakunnalta onko sururyhmää jossa voisit käsitellä menetystäsi. Olisi voinut terveydenhuollossa kiinnittää huomion myös läheisen jaksamiseen ja tukemiseen. Voimia.
- Anonyymi
Toivoisin jotain fiiliksiä , miltä tuntuu kun rakkaus vaan häviää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864