Onko joku tullut ajatelleeksi mitä Ukraina olis voittanut jos Presidentti olis antautunut heti ??

Eikä antanut ihmiset hujjata hänet Suomen saakka ,, huutaen hyökkä hyökkä !! Hakka päälle raivotautisena ja kostonhimoissa ?? Sinne meni ukrainan siviilit ja nuoret pojat ja miehet hauta arkkuihin.

Voi voi ja nyt on Suomi jatkanut ja kohta meillä on sama tilanne Ruotsin kanssa. Natopussajat ovat saaneet paljon paha aikaan..

Älä nouse ja vasta pahalle ettei sulle käy huonosti kertoo meille Pyhä Raamattu !!

Totuus kirpaisee !! Eix vaan ??? Pari juttu olis Pressa suostunut ja Ukraina olis jatkanut samana mtä ovat olleet tyytyväisenä viimeiset sata vuotta . Nyt on haavoja sydämessä jotka ei hevillä paranee sadan vuoden sisällä.. Puhumatta fyysisiä monilla...

74

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On !! Yhdyn aloittajan mielipiteen täysin !!!

• Anonyymi

Vastasit itsellesi kirjautuneena. Mitään noin typerää en varmaankaan ole koskaan nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit itsellesi kirjautuneena. Mitään noin typerää en varmaankaan ole koskaan nähnyt.

Mutta hauska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hauska.

Minulla on Hauska Rakkaat !! Vaikka olen surullinen kun ajattelen Suomen kohtalo kun Jumalan raivoava viha pyyhki kohta Suomen yli !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Saviksen kirjoitustaidolla ei muutenkaan paranisi leikkiä yhtään. Mutta samaa mieltä eniveis. 🤣😂😅

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on Hauska Rakkaat !! Vaikka olen surullinen kun ajattelen Suomen kohtalo kun Jumalan raivoava viha pyyhki kohta Suomen yli !!!

Vaihda jumalaa, ei tuosta raivohullusta ole mihinkään hyvään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään, typeryyden huippu, trollilta.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Vaihda jumalaa, ei tuosta raivohullusta ole mihinkään hyvään.

Repekin oikein innostui, kun näki järjeltään saman-tasoisen tyypin palstalla :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

savis on typerä trolliporukka joka ei edes osaa kirjoittaa. Mitäs sinne pietariin? Vieläkö Neva on jäässä?

• Anonyymi

Jos kaikki olisivat antautuneet Hitlerillekin suosiolla niin ei kymmeniä miljoonia olisi kuollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaikki olisivat antautuneet Hitlerillekin suosiolla niin ei kymmeniä miljoonia olisi kuollut

Antautukaa kaikki ilman vastarintaa Diktaattori Putinille! Sodat loppuvat ja on vain yksi Venäjän valtio jota johtaa Putin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa vodkaa ja muutenkin tuo on täysi ääliö. Vain ääliöt voivat tukea Venäjän fasistista natsihallitsijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

savis on typerä trolliporukka joka ei edes osaa kirjoittaa. Mitäs sinne pietariin? Vieläkö Neva on jäässä?

Ei kusi ja paskaliete niin helpolla jäädy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänhän on ruotsinsuomalainen, itse kertoi.
        Miksi ei kirjoita ruotsiksi, jos osaa sen paremmin. Eikö täällä ole mitään ruotsinkielistä keskusteluketjua, joku landets går tai sinnepäin.

• Anonyymi

Itseensä yhtymistä kutsutaan runkkaukseksi

• Anonyymi

Onpa hyvää suomea venäjän trolli!

• Anonyymi

kiinahan tuos hyökkäyksen aiheutti koska tiesi ennalta ja pyysi venäjää oottamaan keskitysleiri olyumpialaistenas yli..

no sanoinhan minäki kotii hyökkääjille ku hakkasivat oven takana että menkkä helvettiin tms.. ni nämähän inostui rikkomaan koko oven että pääsevät sisään..

sama se kaikkialla, isommat ja pienemmät kuviot

• Anonyymi

Tiltun Google-kääntäjä näyttää pahasti pätkivän.

• Anonyymi

Oletko desantti, Savis?

• Anonyymi

Aivan selkeä natsi-putinin kannattaja. Todennäköisesti suoltaa tuota fasistipropagandaansa Pietarin valehtelutehtaasta. Aivan surkea kirjoitustaitokin jo paljastaa, että kyseessä ona halveksittava olmi!

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan selkeä natsi-putinin kannattaja. Todennäköisesti suoltaa tuota fasistipropagandaansa Pietarin valehtelutehtaasta. Aivan surkea kirjoitustaitokin jo paljastaa, että kyseessä ona halveksittava olmi!

Miinsinä rakas toivoisit . Mutta kun olen näin surkea vanha hurri vaan Jumalan armosta joka rukoilee sun puolesta ja kaikkien puolesta joka kantaa tuon vihaan..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Miinsinä rakas toivoisit . Mutta kun olen näin surkea vanha hurri vaan Jumalan armosta joka rukoilee sun puolesta ja kaikkien puolesta joka kantaa tuon vihaan..

Du är Putins rövslickare!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Antautukaa kaikki ilman vastarintaa Diktaattori Putinille. Savis saa paikan Diktaattori Putinin hoviin.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Et sinä mikään hurri ole. Tuskin edes osaat ruotsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mikään hurri ole. Tuskin edes osaat ruotsia.

No Oikeassa olet että Svenska bara sämre å sämre med åren flyter det ,, när jag pratar finska pä heltid.. Sä är jag mera svensktalande ? Kanske är jag en sorts språkmissfall : )

no any way , Tuskin pystyn sinua vakuutta mitenkään ..
        Mutta sama se haluan antautua Ristinkuolemaan ja uhrautua koko Suomen kansan puolesta jos on tarve sanoa Jumalan edessä . Tässä on yksi joka seuraa sinua eikä tapattaa ketään eikä tarttuu aseisiin..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No Oikeassa olet että Svenska bara sämre å sämre med åren flyter det ,, när jag pratar finska pä heltid.. Sä är jag mera svensktalande ? Kanske är jag en sorts språkmissfall : )

Mutta sama se haluan antautua Ristinkuolemaan ja uhrautua koko Suomen kansan puolesta jos on tarve sanoa Jumalan edessä . Tässä on yksi joka seuraa sinua eikä tapattaa ketään eikä tarttuu aseisiin..

Ja taisi jäädä kirjoittajalta että helan går, och hundkarusellen.
        Latelen tänne kaikki ruotsinkieliset sanat mitä itse osaan, gudaa, detta om detta, tacksomyckky ja vielä se helan går.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taisi jäädä kirjoittajalta että helan går, och hundkarusellen.
        Latelen tänne kaikki ruotsinkieliset sanat mitä itse osaan, gudaa, detta om detta, tacksomyckky ja vielä se helan går.

Ai joo, svenskatalande bättre folk!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Du är inte svenskspråkig, den saken är klar.

• Anonyymi

Ap:n tyylillä maailmassa olisi kaksi valtiota, Venäjä ja Usa. Sivistynyttä, jaa a.

• Anonyymi

Ei, maailmalla olisi vain Venäjä, kun muiden kannattaa antautua heti kun hyökkääjä haluaa jotain...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, maailmalla olisi vain Venäjä, kun muiden kannattaa antautua heti kun hyökkääjä haluaa jotain...

Kun Rauhaan pyritään Rakas . Silloin tullaan siunatuksi. Kun sotaan pyritään tullaan .....

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kun Rauhaan pyritään Rakas . Silloin tullaan siunatuksi. Kun sotaan pyritään tullaan .....

.....tapetuksi, kuten nyt käy fasistisen Venäjän, hullun Putin-natsin sotaan pakottamille nuorille varusmiehille!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

ONKO JOKU TULLUT AJATELLEEKSI JOS KAIKKI MAAT ANTAUTUISIVAT HETI ILMAN VASTARINTAA, EI MAAILMASSA OLISI SOTIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ONKO JOKU TULLUT AJATELLEEKSI JOS KAIKKI MAAT ANTAUTUISIVAT HETI ILMAN VASTARINTAA, EI MAAILMASSA OLISI SOTIA.

OLISI VAIN YKSI MAA JA JOHTAJANA DIKTAATTORI PUTIN!

• Anonyymi

Talot ja infrastruktuuri olisi säilynyt ehjänä, ei tarvitsisi rakentaa kaikkea uudelleen.

• Anonyymi

Aivan !!!
        Mutta saatana otti Presidentti käyttöön ja hän lauloi suomalaisen laulun en antaudu ikinä !!

Voi voi mitä teit maamiehille.. Ruumita joka puolella !!!!!!!!
        Ruma jälki tuli ! Itketään Ukrainan äitien kanssa ja surevien kansan kanssa.. Syy on sinun Presidentti.
        Voi kun maailma olis hieno paikka elää jos kaikki rakastaisi vihollinen ja antaisi hänelle periksi että Jumala voisi toimia . Nyt toimii syntisten raivoa ja huuto >> en anna periksi vaikka tappaisitte minua ja koko sukuni.
        Joo .. Mitä kylvää sen myöskin niittää,,,,, näyttää sotahistoria meille....

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan !!!
        Mutta saatana otti Presidentti käyttöön ja hän lauloi suomalaisen laulun en antaudu ikinä !!

Voi voi mitä teit maamiehille.. Ruumita joka puolella !!!!!!!!
        Ruma jälki tuli ! Itketään Ukrainan äitien kanssa ja surevien kansan kanssa.. Syy on sinun Presidentti.
        Voi kun maailma olis hieno paikka elää jos kaikki rakastaisi vihollinen ja antaisi hänelle periksi että Jumala voisi toimia . Nyt toimii syntisten raivoa ja huuto >> en anna periksi vaikka tappaisitte minua ja koko sukuni.
        Joo .. Mitä kylvää sen myöskin niittää,,,,, näyttää sotahistoria meille....

Ellet olisi niin vanha, heikko ja naurettava, sinut tarhattaisiin ennen pitkää.

• Anonyymi

Huomenta trolli. Oliko hyvä aamupaska.

• Rakas ,, kitos että saan olla Jumalan suurin troli Hänen armosta.
        !! En ole vielä edes ehtinyt syödä aamupala . Mutta hyvä että muistutit . Käyn lämmittämässä vuorenkilven teetä ja syön valkosipulivoileivän niin päivä alkaa mukavasti kun muutama D vitamiinia pistän kielen alla : )
        Voi kyllä olit taas hauska Jumalan armosta !!!

Huomasin nyt että taas unohdin rekata sisään . Mutta nyt sekin tuli tehty !! No odotas tulen kohta takaisin ja kysyn miten Suomalaisten Rakkaus voi ???

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas ,, kitos että saan olla Jumalan suurin troli Hänen armosta.
        !! En ole vielä edes ehtinyt syödä aamupala . Mutta hyvä että muistutit . Käyn lämmittämässä vuorenkilven teetä ja syön valkosipulivoileivän niin päivä alkaa mukavasti kun muutama D vitamiinia pistän kielen alla : )
        Voi kyllä olit taas hauska Jumalan armosta !!!

Huomasin nyt että taas unohdin rekata sisään . Mutta nyt sekin tuli tehty !! No odotas tulen kohta takaisin ja kysyn miten Suomalaisten Rakkaus voi ???

Soda loppuu kun kaikki antautuu Putinille ilman vastarintaa. Savis saa kunnia paikan Pietarin trollitehtaan hoviin.

• Kävin syömässä Rakas ja nappasin siinä oliveja myös joka mä opin syömään Israelissa kun olin siellä vuoden vaimoni kanssa.

Mutta hapankaali oli mennyt pilalle ja nakkasin eilen roskikseen. Seon kuulema hyvä syödä ettei saa etykrauhas syövän. : )

Opin sitä syömään kun vierailin Pekan luona phjoishelsingissä ja ihmettelin voiko tuollaista syödä. Ja pakotin itteni syömään sitä ja nyt sitten joskus kaipaakin sitä . En vaan tiedä mitä siinä on kun ei se hyvä maistuu.. : )

• Anonyymi

Fasistinen Venäjä tuottaa ruumiita , raunioita, köyhyyttä ja pakolaisia. Ei mitään muuta.

• Anonyymi

sodassa ei ole voittajia koskaan. Putinin pitää myös antautua ja nukkejen Valko-Venäjällä, Kiinan keisarin.

• Niin mutta rakas !

Eikö se jolla on jotain voitettava on se joka antautuu ?? Janyt puhun maailman tavoin.

Ja sentakia antaudun ja sanon rakas Putin voitko antaa anteeksi ja armahtaa minua ja minun perheeni jos mahdollista ???

• Ootteko rakkaat ?

Huomanneet tämän kirjoituksen ???

Yhdysvaltain YK-suur­lähettiläs: Putin uhkaa vallata Suomen ja Ruotsin

• Anonyymi

Demokratinen maa joutuu diktatuurin valtaan, jos joutuu venäjän vallan alaisuuteen. Venäjä on diktatuuri ja sitä hallinnoi diktaattori Putin.

• Ootko huomannut Rakas että monet tyytyy Venäjässä siihen,, koska haluaa elää suhtkot mukavasti ilman että joutuu tapettavaksi ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Ootko huomannut Rakas että monet tyytyy Venäjässä siihen,, koska haluaa elää suhtkot mukavasti ilman että joutuu tapettavaksi ??

Många i Ryssland har inget annat val än att nöja sig.

• Anonyymi

Ukrainan johto ostettu jo niinkuin on Suomenkin, pelottelevat tyhjää suomalaisia nato pois mielestä ja puheista niin hyvä on ei tekisi pahaa erota koko eusta

• Anonyymi

Pakene trolliryssä vielä kun pääset.

• Olen jo paennut Taivaaseen niin mitä mäenää Rakas pakenisin. Jumala ompi linnamme !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Olen jo paennut Taivaaseen niin mitä mäenää Rakas pakenisin. Jumala ompi linnamme !!!

Mitä mömmöjä käytät, tuskin vodka pelkästään laittaa fasistitrollia noin sekaisin? Hitler käytti amfetamiinia, millä sekoitat sinä keskushermostoasi? Äläkä nyt valehtele ette ole narkomaani.

• Anonyymi

OLISI VAIN YKSI MAA JA JOHTAJANA DIKTAATTORI PUTIN!

• Anonyymi

Putin kaikkien maiden presidentiksi!

Antautukaa ilman vastarintaa, niin ei ole sotia!

• Anonyymi kirjoitti:

Putin kaikkien maiden presidentiksi!

Antautukaa ilman vastarintaa, niin ei ole sotia!

Oletteko huomanneet vaikka avattiin vapa liikkumista . Ettei sieltä idästä ole vyörynyt venäläisiä miljoonia pakoon teidän diktatuurista.
        Diktaturi teidän tapa kyllä löyty pohjois Koreassa josta paetaan heti jos saadaan mahdollisuus.
        Ukraina olis antautunut heti ja kaikki olis seuraava päivä rullanut samalla viisin kuin ennen ja sieltä on tullut viestiä miten onnellisia ovat olleet. ja jos ei niin elämä sitten olis maistunut silleen niin olis aina voineet siirtyä toiseen puoleen rajaan .. Ja olisivat kurjassa Romaniassa missä lapsilla ei ole kunnon kenkiä edes mutalattioissa missä elävät perheiden kanssa ..

Siellä on teidän rakas rolli ollut viemässä heille kenkiä ja vaatteita pakettiautolla..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Oletteko huomanneet vaikka avattiin vapa liikkumista . Ettei sieltä idästä ole vyörynyt venäläisiä miljoonia pakoon teidän diktatuurista.
        Diktaturi teidän tapa kyllä löyty pohjois Koreassa josta paetaan heti jos saadaan mahdollisuus.
        Ukraina olis antautunut heti ja kaikki olis seuraava päivä rullanut samalla viisin kuin ennen ja sieltä on tullut viestiä miten onnellisia ovat olleet. ja jos ei niin elämä sitten olis maistunut silleen niin olis aina voineet siirtyä toiseen puoleen rajaan .. Ja olisivat kurjassa Romaniassa missä lapsilla ei ole kunnon kenkiä edes mutalattioissa missä elävät perheiden kanssa ..

Siellä on teidän rakas rolli ollut viemässä heille kenkiä ja vaatteita pakettiautolla..

Antautukaa kaikki ilman vastarintaa Diktaattori Putinille! Loppuu verenvuodatus ja alkaa tuhannen VUODEN VENÄJÄN MAAILMAN LAAJUINEN DIKTATORIA.

• Anonyymi

Juuri tähän verettömään antautumiseen perustuu Suomen pysyminen Naton ulkopuolella.
      Jos Suomi olisi Natossa, tänne Venäjän federaation rauhanturvajoukkojen hyökätessä Nato tulisi 5. artiklan mukaan avuksi.
      Tällöin 5. artikla riistäisi Suomelta mahdollisuuden itsenäisesti neuvotella ehdottomasta antautumisesta pres.Putinille, jolloin vältyttäisiin turhalta verenvuodatukselta.

Sitten Suomi voisi auttaa Ruotsia samanlaisissa neuvotteluissa, jolloin Putinin rauhanturvaajien ei tarvitsisi kulkea Suomen poikki kuin heinäsirkkalauma.

• Anonyymi

Antautukaa kaikki maat ilman vastarintaa Putinille. Sodat loppuvat ja on vain yksi oikeassa oleva Diktaattori Putin.

• Anonyymi

Onko Pietarin trolli aloittaja tyhmä? Ei kaikki maailman maat halua viljellä Putinille rikkauksia ja luopua omista maistaan.

• Anonyymi

Nimimerkki Savis on Venälän trolli. Savis esittää harrasta uskovaista uskovien palstoilla, mutta todellisuudessa hän on äärioikeistolainen nationalisti ja fasiti Putinin tukija, kaksinaamainen pelle.

• Anonyymi

Antautukaa ilman vastarintaa suomalaiset Diktaattori Putinille. Savis saa sen jälkeen oman toimistohuoneen pietarin trollitehtaalla.

• Anonyymi

Onko joku tullut ajatelleeksi, miltä Ukraina ja Eurooppa olisi säästynyt, jos putinin ympärillä häärivät kaverit olisivat todenneet miehen hulluksi jo v 2014?

Mitäs kremliini natsi savis tähän?

• Anonyymi

Eihän tuolla ole mitään merkitystä. Jossittelulla.

• Anonyymi

Itse ainakin mieluummin kuolisin kuin antaisin Venäjän vallata kotimaani ja muuttaa sen maanpäälliseksi helvetiksi.

Antakaa minulle vapaus tai antakaa minulle kuolema!

• Rakkat !! Meillä on ihan tarpeeksi omassa maassa pikku diktaattoreita jotka ovat vapaan kavatuksen hedelmiä ja minä minä luonteen kautta on pyrkyreitä eikä hyväksyy että kukaantai ketään muu tietää tai sano mihin kynsilakka laitetaan ,, Tai maamiinat.

Minä en antaudu koskaan lauletaan Suomessa ja uhrataanvaikka koko kansa sotateollisuuden kiitokselle. Pääasia että saan oma tahtoni läpi. Voi Voi sanon ...

Ei vielä ole kansalle valjennut että jos ei Jeesus auttaa meidät niin tavataan joka Taivaassa tai helvetissä .. Jumalan tuomi synneistä on liikeellä Suomia kohti !!

• Anonyymi

Ukrainan sotilastappiot ensimmäisen 6 päivän aikana Ukrainan asevoimien myöntämänä 11 150 miestä. 3 pataljoonaa per päivä pois taisteluvahvuudesta. Karkuruus kasvussa.

• No hyvä Rakkaat ! Mitä nopeampi ohi . Sitä paremmin !! Ja vähemmän ihmisuhria tulee kun laskevat aseet ja antautuu..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No hyvä Rakkaat ! Mitä nopeampi ohi . Sitä paremmin !! Ja vähemmän ihmisuhria tulee kun laskevat aseet ja antautuu..

Vaikea uskoa Putinin antautuvan heti.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No hyvä Rakkaat ! Mitä nopeampi ohi . Sitä paremmin !! Ja vähemmän ihmisuhria tulee kun laskevat aseet ja antautuu..

Just niin olisi säästetty tuhansia henkiä, hätää ja kärsimyksiä, kun tilanne oli alunperin toivoton, hallitus vaihtoon presidentteineen päivineen ja neuvottelut alkuun samantien.

• Rakas ???
      Pelkätkö ettet saa toteuttaa sun tappamisen himon sun sisällä ..
      Jos kaikki antautuisi ja sota ei tulisi. Senkö takiako se on niin väärin olla Rauhan rakentaja eikä murhahimoinen raakalainen , joka janoaa verta ???

Miksi et liittynyt Sannan puolueen huutamaan tappakaa !!

• Anonyymi

Ukrainan johto ei antaudu.

A ne eivät ole mielestään venäläisiä vaikkakin venäjänkielisiä, he ovat mielestään länsivaltioidenliitto kansalaisia eivätkä kuulu hapankaali kansaan liitettäviksi vaan eun täysivaltaiseksi liittolaiseksi jonka jäsenmaksutkin ottavat vastaan 25 vuoden LUOTOLLA.

• Anonyymi

Nyt haisee niin hapankaalille niin hapankaalille.

• Anonyymi

ja tuosta ilosta täytyisikö sitten länsivaltioidenkin tapella verissä päin.

• Anonyymi

Ukraina olisi voittanut ikuisen halveksinnan.
      Nyt tämä kansainvälinen palkinto jaettiin yksimielisesti Putistanille.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6925
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3721
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3258
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2482
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2192
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2102
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2089
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1788
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1664
    Aihe