Venäjä kostaa ukrainan ihmisille kovalla voimalla keinoja kaihtamatta jos Ruotsi ja Suomi ilmoittaa kohta olevan natossa nyt kun venäjä keskittynyt ukrainaan.
Eli euroopan ja lännen turvattava tuo kansa! olisi pitänyt mennä jo avuksi.
Selvännäkijän tieto
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen tieto
Kiina tiesi venäjän hyökkäyksestä
Ukrainan kansan tuhoamisen jälkeen katse ja paine siirtyy tänne Suomeen, uhkauksien nostolla suomi siirtyy osapuoleksi ja natomaat ei voi ottaa enää silloin. Eikä venäjä hellitä otetta vaan ottaa kohteeksi.
Suomi ryssi mahdollisuudet olemalla naiivi päättäjien takia! Ja olemalla koko putinin ajan liittoutumaton.
Sale on ainoa pressa joka pitänyt yhteyttä todella tiiviisti, putinin aloitteita paljon.
Putin on varmuudella vaikuttanut meidän presidenttiin. Meidän tp on pelokas ja todella naiivi. - Anonyymi
Ei ruotsalaisia kiinnosta. Koska kaksikielisyys lopetetaan Suomesta?
- Anonyymi
Putin joka ei kunnioita elämää. Haluaa että venäjä valtaa kaikki maat jotka saa sotimalla.
Ei lopu Ukrainaan varmasti.
Euroopan maat ja kaikki muut nyt sotavoimin ukrainalle avuksi! Ei ole aikaa enää odottaa. - Anonyymi
Kasakka ottaa kaiken mikä irti lähtee.
- Anonyymi
Selvännäkijän tieto on täyttä valetta ja paskaa.
- Anonyymi
Venäjälle tässä kostetaan eikä Suomelle ja Ruotsille.
- Anonyymi
Ja kuka kyseinen selvännäkijä on?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662