Onko olemassa miehiä tai naisia?

Anonyymi

Joista ei kukaan kiinnostu koskaan?

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta kyllä kiinnostutaan. Mutta kiinnostus lopahtaa jo melkoisen äkkiä. Ehkä olen vain niin huonoa seuraa.

      • Anonyymi

        Sama mulla. Taidan olla huomattavasti tylsempi ihminen kun muut odottaa. Oma sosiaalinen virikkeellisyys lähellä nollatasoa. Seksiä tai ruokaa, ruokaa ja seksiä, seksiä ja ruokaa...


      • Anonyymi

        🤚tääl kans yks tällainen.


    • Anonyymi

      Minä olen just sellainen.

    • Anonyymi

      Mikähän olisi joku hauska peli nuorille naisille, olen miettinyt vähän mutta vaikeaa on keksiä.

      Niinistö tappaa bidenin.

      ja hirviömäinern määrä romua on ukrainasa pommien jäljilytä, olisi siivoojille töitä.

    • Anonyymi

      Mutta aika hassu juttu kun oma tietokoneeni juttu: stargenerator, tekee numeroita tai mitä tahansa, niin tähtijärjestelmän nimeksi antoi Coma, ja on sitten oikeastikin olemassa tuollainen aika kaukana..

    • Anonyymi

      On sellaisia raittiita miehiä joista nainen ei kiinnosta. Vain viinaa juomalla mies löytää kumppanin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Lopeta jo, kukaan ei usko sua!


    • Anonyymi

      Täällä yksi.

    • Anonyymi

      Palstan miehestä ja naisesta kukaan ei kiinnostu. Eihän ne muuten olis palstalla. Sinkut palstalla on hylätyt ja yksinäiset.

      • Kiinnostumisesta hylätyistä puheen ollen. Että mä oon kiinnostunu vanhoista hylätyistä tehtaista. Että voishan joku nainen tulla tutkiin mun kanssa niitä. Ei teidän musta tarvi olla kiinnostunu, vaan näistä tehtaista. Tehtäiskö näin?


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kiinnostumisesta hylätyistä puheen ollen. Että mä oon kiinnostunu vanhoista hylätyistä tehtaista. Että voishan joku nainen tulla tutkiin mun kanssa niitä. Ei teidän musta tarvi olla kiinnostunu, vaan näistä tehtaista. Tehtäiskö näin?

        Ei tehdä. Katoin just Netflixistä dokumentin missä yks kundi kuristi ensin yhen naisen ja sit kääri sen muoviin ja tunki jonkun hylätyn tehtaan komeroon ja heitti päälle öljyä ja soraa. Mut se nainen ei ollutkaan kuollut ja heräsi sit sieltä Mies vapaana tänäkin päivänä.

        Eli ei. Ei kiitos.

        Kauhujen kämppis, ihan hirveä sarja kannattaa katsoa ja pysyä ikuisesti yksin kotona!


      • Niinno, parisuhteissa on oltu aika säännöllisesti 16 vanhasta ja olen nytkin ja pian 46. On kiinnostuttu, mutta se että miten pitkään kiinnostusta riittää mua kohtaan, niin on arvailua. Viimeisimmät kolme on pisimmät suhteet, 7 v, 7v ja 12v. Lyhyemmät on olleet noin 2kk-1 vuosi pituisia. Sen lyhyempiä ei ole ollu. Suhteita siis. 2 kk on jo melko lyhyt suhde. :D


    • Anonyymi

      älä edes naurioita että onko olemassa.

    • Anonyymi

      On mutta ne on niitä maan hiljaisia !

    • Anonyymi

      Kyllä on kuten köyhät työtä tekevät duunarit ja työläispojat pienellä orjan palkalla eli ätmit ovat kyllä miehekkäitä ja hyvii miehii mut naiset ei ole heistä kiinnostuneita vaan etovat ja äklöttävät naisia mut korkeastikoulutetuista jännämiehistä naiset on kiinnostuneita ja heil o rahaa ja jännää touhuu ja elämää raha tulee tyhjästä naiset antaa heille pimppii ja rakkautta

    • Anonyymi

      Elä viiti..

      Voi tietysti olla.

      Minusta kiinnostutaan, mutta ne ovat jo eläkeläisiä jotka niin tekköö.

      Ei se mua haittoo mutta siitä huolimatta katson kyllä vähän ulkonäköä.

      Se ei ole silti aina siitäkään kiinni kenen kanssa juttu luistaa.

      Eläkeläiset eivät ennee hauku.

      Sen takia niille voi jopa jotain puhuakkin.

      Joillekkin.

      Ikävä vähän kotiseutuja, olkoompa se sitten vaikka merikarvia mutta että ymmärrettäisiin vähän totis8akin ilmeitä, mikä nyt on yleensä suomalaisen.

      Silti en piteisi siitä että turhan nuorena totistutaan.

      Itselläni on naurunaiheita mutta siitä suan vain minä itse kiinni.

      Miksi tyttöjen nauru on monesta miehestä niin 8ksettavvoo??

      Eikö se sitten ikinä kasva $$$%%%^&))) vai mikä on?

      Tällä tyttelillä on sitten varmoon peniskin.

      Tissit ja perä.

      Kuitenniin , kolmijuurinen ja hampaitakin jo muutama lähteny.

      Ei näkyviltä paikoilta mutta jos nyt kovin leveesti suutas auot niin varmoon kolot näkyy.

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Miehet ja naiset aktiivisuusrannekkeiden kanssa.

    • Anonyymi

      Ruma ja vastenmielinen elekieli ja käytös. Siinäpä J miehen kompastinkivet.

    • Anonyymi

      Voipipa olla niinkin ettei ne ole kiinnostuneet kenestäkään kumppaniksi asti.
      Joten haloo, ei sellainen ihminen ole välttämättä mitenkään kelvottoman näköinen tai oloinen.

    • Ei ole olemassa. Kaikista joku kiinostuu joskus. Varsinkin jos erittäin rehevä ja toisella ei ole aurinkovarjoa mukana. Silloin haluaa toisen pysyvän vierellä koko päivän.

      Tästäköhän on tullut sanonta: Jäin puolison varjoon?

    • Anonyymi

      Kyllähän meitä on.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      On olemassa miehiä jotka ei juo viinaa joten eivät naisiin tutustu eivätkä seurustele.

      T viinamies

    • Anonyymi

      On miehiä jotka ei käy baareissa kuten palstan miehet joten ei naisetkaan niistä kiinnostu.

      T viinamies

    • On varmaan. Mutta miks ei kukaan kiinnostu, niin siihen on varmaan useampia syitä.

    • Anonyymi

      On . Riippuu oletko tuhoava vai rakastava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe