Onko olemassa miehiä tai naisia?

Anonyymi

Joista ei kukaan kiinnostu koskaan?

27

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta kyllä kiinnostutaan. Mutta kiinnostus lopahtaa jo melkoisen äkkiä. Ehkä olen vain niin huonoa seuraa.

      • Anonyymi

        Sama mulla. Taidan olla huomattavasti tylsempi ihminen kun muut odottaa. Oma sosiaalinen virikkeellisyys lähellä nollatasoa. Seksiä tai ruokaa, ruokaa ja seksiä, seksiä ja ruokaa...


      • Anonyymi

        🤚tääl kans yks tällainen.


    • Anonyymi

      Minä olen just sellainen.

    • Anonyymi

      Mikähän olisi joku hauska peli nuorille naisille, olen miettinyt vähän mutta vaikeaa on keksiä.

      Niinistö tappaa bidenin.

      ja hirviömäinern määrä romua on ukrainasa pommien jäljilytä, olisi siivoojille töitä.

    • Anonyymi

      Mutta aika hassu juttu kun oma tietokoneeni juttu: stargenerator, tekee numeroita tai mitä tahansa, niin tähtijärjestelmän nimeksi antoi Coma, ja on sitten oikeastikin olemassa tuollainen aika kaukana..

    • Anonyymi

      On sellaisia raittiita miehiä joista nainen ei kiinnosta. Vain viinaa juomalla mies löytää kumppanin.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Lopeta jo, kukaan ei usko sua!


    • Anonyymi

      Täällä yksi.

    • Anonyymi

      Palstan miehestä ja naisesta kukaan ei kiinnostu. Eihän ne muuten olis palstalla. Sinkut palstalla on hylätyt ja yksinäiset.

      • Kiinnostumisesta hylätyistä puheen ollen. Että mä oon kiinnostunu vanhoista hylätyistä tehtaista. Että voishan joku nainen tulla tutkiin mun kanssa niitä. Ei teidän musta tarvi olla kiinnostunu, vaan näistä tehtaista. Tehtäiskö näin?


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kiinnostumisesta hylätyistä puheen ollen. Että mä oon kiinnostunu vanhoista hylätyistä tehtaista. Että voishan joku nainen tulla tutkiin mun kanssa niitä. Ei teidän musta tarvi olla kiinnostunu, vaan näistä tehtaista. Tehtäiskö näin?

        Ei tehdä. Katoin just Netflixistä dokumentin missä yks kundi kuristi ensin yhen naisen ja sit kääri sen muoviin ja tunki jonkun hylätyn tehtaan komeroon ja heitti päälle öljyä ja soraa. Mut se nainen ei ollutkaan kuollut ja heräsi sit sieltä Mies vapaana tänäkin päivänä.

        Eli ei. Ei kiitos.

        Kauhujen kämppis, ihan hirveä sarja kannattaa katsoa ja pysyä ikuisesti yksin kotona!


      • Niinno, parisuhteissa on oltu aika säännöllisesti 16 vanhasta ja olen nytkin ja pian 46. On kiinnostuttu, mutta se että miten pitkään kiinnostusta riittää mua kohtaan, niin on arvailua. Viimeisimmät kolme on pisimmät suhteet, 7 v, 7v ja 12v. Lyhyemmät on olleet noin 2kk-1 vuosi pituisia. Sen lyhyempiä ei ole ollu. Suhteita siis. 2 kk on jo melko lyhyt suhde. :D


    • Anonyymi

      älä edes naurioita että onko olemassa.

    • Anonyymi

      On mutta ne on niitä maan hiljaisia !

    • Anonyymi

      Kyllä on kuten köyhät työtä tekevät duunarit ja työläispojat pienellä orjan palkalla eli ätmit ovat kyllä miehekkäitä ja hyvii miehii mut naiset ei ole heistä kiinnostuneita vaan etovat ja äklöttävät naisia mut korkeastikoulutetuista jännämiehistä naiset on kiinnostuneita ja heil o rahaa ja jännää touhuu ja elämää raha tulee tyhjästä naiset antaa heille pimppii ja rakkautta

    • Anonyymi

      Elä viiti..

      Voi tietysti olla.

      Minusta kiinnostutaan, mutta ne ovat jo eläkeläisiä jotka niin tekköö.

      Ei se mua haittoo mutta siitä huolimatta katson kyllä vähän ulkonäköä.

      Se ei ole silti aina siitäkään kiinni kenen kanssa juttu luistaa.

      Eläkeläiset eivät ennee hauku.

      Sen takia niille voi jopa jotain puhuakkin.

      Joillekkin.

      Ikävä vähän kotiseutuja, olkoompa se sitten vaikka merikarvia mutta että ymmärrettäisiin vähän totis8akin ilmeitä, mikä nyt on yleensä suomalaisen.

      Silti en piteisi siitä että turhan nuorena totistutaan.

      Itselläni on naurunaiheita mutta siitä suan vain minä itse kiinni.

      Miksi tyttöjen nauru on monesta miehestä niin 8ksettavvoo??

      Eikö se sitten ikinä kasva $$$%%%^&))) vai mikä on?

      Tällä tyttelillä on sitten varmoon peniskin.

      Tissit ja perä.

      Kuitenniin , kolmijuurinen ja hampaitakin jo muutama lähteny.

      Ei näkyviltä paikoilta mutta jos nyt kovin leveesti suutas auot niin varmoon kolot näkyy.

    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Miehet ja naiset aktiivisuusrannekkeiden kanssa.

    • Anonyymi

      Ruma ja vastenmielinen elekieli ja käytös. Siinäpä J miehen kompastinkivet.

    • Anonyymi

      Voipipa olla niinkin ettei ne ole kiinnostuneet kenestäkään kumppaniksi asti.
      Joten haloo, ei sellainen ihminen ole välttämättä mitenkään kelvottoman näköinen tai oloinen.

    • Ei ole olemassa. Kaikista joku kiinostuu joskus. Varsinkin jos erittäin rehevä ja toisella ei ole aurinkovarjoa mukana. Silloin haluaa toisen pysyvän vierellä koko päivän.

      Tästäköhän on tullut sanonta: Jäin puolison varjoon?

    • Anonyymi

      Kyllähän meitä on.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      On olemassa miehiä jotka ei juo viinaa joten eivät naisiin tutustu eivätkä seurustele.

      T viinamies

    • Anonyymi

      On miehiä jotka ei käy baareissa kuten palstan miehet joten ei naisetkaan niistä kiinnostu.

      T viinamies

    • On varmaan. Mutta miks ei kukaan kiinnostu, niin siihen on varmaan useampia syitä.

    • Anonyymi

      On . Riippuu oletko tuhoava vai rakastava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe