Sinkkunaiset miksi et ota omaa miestä

Anonyymi

Niin sinkkunainen miksi et ota omaa miestä ja tee kodistasi kunnon koti eli mies koti ja kunnon parisuhde ja perhe ja alat viettää normaalia elämää ja ole onnellinen eli kaiken muun saat heti ja helposti niin halutessasi mut lapset on erijuttu jos ikä tai ette saa lapsia niin sitten ei voi hankkia lapsia eli sitten perheeseen kuuluu vain sinä ja miehesi ja ehkä kotieläin esim koira tai akvaario

51

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnon miehen otan heti, jos sopiva eteen osuu. Miehellä noin yleisesti taas ei tee yhtään mitään.

• Anonyymi

P.S. Mä elelen jo ihan "normaalia ja tavallista elämää".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Mä elelen jo ihan "normaalia ja tavallista elämää".

Vai elätkö vai elätkö epänormaalia elämää ja tiedät sen itsekkin ja tuo et ei muka hyvii miehiä ole on skeidaa miks normaalit ja varatut naiset löytäis heti hyviä miehiä mut sinkkunainen ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai elätkö vai elätkö epänormaalia elämää ja tiedät sen itsekkin ja tuo et ei muka hyvii miehiä ole on skeidaa miks normaalit ja varatut naiset löytäis heti hyviä miehiä mut sinkkunainen ei

No kerrohan mitä "normaaliin ja tavalliseen elämään kuuluu" niin verrataan kuinka normaalia elämää elän. Siis mitä muuta siihen kuin sohvalla rötköttävä ja kaljaa kittaava mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin unohdi , että sinulle nämä asiat pitää vääntää rautalangasta.

Kunnollisen ja minun kanssani yhteensopivan miehen otan heti. Yhteensopimaton mies on turha, sillä hän on yhteensopimaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerrohan mitä "normaaliin ja tavalliseen elämään kuuluu" niin verrataan kuinka normaalia elämää elän. Siis mitä muuta siihen kuin sohvalla rötköttävä ja kaljaa kittaava mies?

Aloituksessa se jo luki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnollisen ja minun kanssani yhteensopivan miehen otan heti. Yhteensopimaton mies on turha, sillä hän on yhteensopimaton.

Eli olet siin vähän erikoisempi ja hankala nainen mut aloitus oli normaaleille naisille jotka saa heti miehen oman itselleen jos vaan haluaisi ja he löytää normaaleja kunnon miehiä heti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet siin vähän erikoisempi ja hankala nainen mut aloitus oli normaaleille naisille jotka saa heti miehen oman itselleen jos vaan haluaisi ja he löytää normaaleja kunnon miehiä heti

Eli sinun täytyy opetella olemaan normaali nainen ja kiva ja kiltti ja mukava ja kunnon nainen niin huomaat on normaaleja kunnon miehiä mut nyt tapaat vain korkeastikoulutettui jännämiehii ja ne ei oo kunnon miehiä ne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa se jo luki

No jos alotuksessa kerta luki kaikki, niin elä sinun kriteereilläsi HYVIN normaalia ja tavallista elämää.

- oma koti ✅
        - perhe ✅
        - onnellisuus ✅
        - lapsi ✅
        - koira ✅
        - akvaario ✅

lisäksi löytyy ystäviä, vakityö, harrastuksia, auto, televisio, tietokone, sohva, jääkaappi, jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoisempi kyllä, hankala en. Hankalaksi mua ei ole kukaan koskaan tituleerannut. Päinvastoin tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa, joiden kanssa kenenkään nyt on ylipäänsä mahdollista tulla toimeen. Tulen toimeen sellaistenkin kanssa, jotka moni muu kokee täysin mahdottomiksi.

Vaan kotonani haluan rauhaa. Tänne ei yksikään esim. sinun kaltaisesi räyhähenki tulisi kekkuloimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos alotuksessa kerta luki kaikki, niin elä sinun kriteereilläsi HYVIN normaalia ja tavallista elämää.

- oma koti ✅
        - perhe ✅
        - onnellisuus ✅
        - lapsi ✅
        - koira ✅
        - akvaario ✅

lisäksi löytyy ystäviä, vakityö, harrastuksia, auto, televisio, tietokone, sohva, jääkaappi, jne.

Mut se kaikkein tärkein puuttuu eli oma mies ja aito rakkaus eli kaiken muun voi hankkia mut ei sitä tärkeimpää ei edes rahalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoisempi kyllä, hankala en. Hankalaksi mua ei ole kukaan koskaan tituleerannut. Päinvastoin tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa, joiden kanssa kenenkään nyt on ylipäänsä mahdollista tulla toimeen. Tulen toimeen sellaistenkin kanssa, jotka moni muu kokee täysin mahdottomiksi.

Vaan kotonani haluan rauhaa. Tänne ei yksikään esim. sinun kaltaisesi räyhähenki tulisi kekkuloimaan.

Nii in mut et olekkaan heidän rakkaansa eli etkö osaa tulla toimeen rakkaasi kanssa eli hänelle olet hankala ja ilkeä ja muiden kanssa tuut toimeen kun he ei asu kanssasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut se kaikkein tärkein puuttuu eli oma mies ja aito rakkaus eli kaiken muun voi hankkia mut ei sitä tärkeimpää ei edes rahalla

Aitoa rakkautta minulta löytyy paljon, että sekin puoli on kunnossa.

Toisen ihmisen omistamiseen taas en usko. Edes lastaan ei voi omistaa, vaikka lapsi kovin omalta tuntuukin. Toista aikuista ihmistä ei voisi koskaan oikeasti edes kuvitella omistavansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii in mut et olekkaan heidän rakkaansa eli etkö osaa tulla toimeen rakkaasi kanssa eli hänelle olet hankala ja ilkeä ja muiden kanssa tuut toimeen kun he ei asu kanssasi

Tulen erinomaisesti toimeen myös rakkaideni kanssa, eli sekin puoli on kunnossa. Vaikutan siis elävän hyvin normaalia elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen erinomaisesti toimeen myös rakkaideni kanssa, eli sekin puoli on kunnossa. Vaikutan siis elävän hyvin normaalia elämää.

Mutta oma mies puuttuu ja tiedät itsekkin se kaikkein tärkein uupuu ja haluaisin ja toivon että löytäisit tai ottaisit oman miehesi ja onnesi ja oman eli iki oman miehesi omistat se on vain sinun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miksi et ota iki omaa miestä itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oma mies puuttuu ja tiedät itsekkin se kaikkein tärkein uupuu ja haluaisin ja toivon että löytäisit tai ottaisit oman miehesi ja onnesi ja oman eli iki oman miehesi omistat se on vain sinun

Ei uuvu mitään. Kyllä tähän mies mahtuisi, mutta ei sellaista uuvu.

Kertohan mitä sillä miehellä tekee? Mikä on miehen tärkein funktio? Mikä on se asia, jonka vain mies voi elämään tuoda?

Itse kaipaan aina välillä aikuista keskusteluseuraa kotioloissa ja joskus kaipaan aikuista, jonka kanssa voisin jakaa niitä tavallisen elämän hyviä ja huonoja juttuja. Vaan noiden asioiden täyttämiseen ei riitä, että on "mies". Pelkät killuttimet jalkovälissä eivät noissa auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miksi et ota iki omaa miestä itsellesi

Johan sanoin, koska toista ihmistä ei voi omistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan sanoin, koska toista ihmistä ei voi omistaa.

Kyllä sinä miehesi omistat ja miehesi omistaa sinut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä miehesi omistat ja miehesi omistaa sinut

No tuo kertoo jo sen, miksi sinä et ole normaali etkä kunnnollinen mies(oletettu). Tuossa taas nähdään, että ne pelkät (oletetut) killuttimet jalkovälissä eivät takaa yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo kertoo jo sen, miksi sinä et ole normaali etkä kunnnollinen mies(oletettu). Tuossa taas nähdään, että ne pelkät (oletetut) killuttimet jalkovälissä eivät takaa yhtään mitään.

Eli olet lesbo oletko jasum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos olet lesbo niin aloitus oli heteronaisille tarkoitettu eli miksi yleensä vastasit aloitukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hetero. Miten minun seksuaalinen suuntautumiseni liittyy sinun räyhähenkisyyteesi ja lapsellisuuteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ole löytänyt tarpeeksi rikasta miestä keinottelun kohteeksi , tätä tuo lienee käytännössä merkitsee !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et ole löytänyt tarpeeksi rikasta miestä keinottelun kohteeksi , tätä tuo lienee käytännössä merkitsee !

Miten raha yhteensopivuutta lisää?

En mä saa omasta palkastanikaan tuhlattua kuin n. 1/3 kuukausittain. Mihin hittoon mä miehen rahoja tarvitsisin?

• Anonyymi

Kaikki sinkut elävät epänormaalia elämää :D

• Anonyymi

Miten niin muka.

• Anonyymi

Itse niin en tuntenut oikeasti juusikaan mitään kun reokottivat.

• Anonyymi

Mies voi itsekin yrittää ottaa naista itselleen,ei se ole vaan naisen tehtävä...jos joku nainen kiinnostaa eikä vaan odottaa,että nainen huomaisi ja hakisi....

• Anonyymi

Miehen pitää säväyttää,kemiaa pitää olla...ottaisin heti sopivan miehen

• Anonyymi

Miksi en ota omaa miestä?
      Mitä minä sillä tekisin?
      Enhän osta lehmääkään jos haluan lasin maitoa. Tosin en maitoa edes käytä.
      Minulla on hyvä ihana koti jonka olen ihan itse omilla ansioillani hankkinut. Sinne ei mahdu mitään sellaista mitä en halua. Kelpuutan ainoastaan niitä asioita joista aidosti ja todella pidän, kuten kissani, itse valitsemani sisustuksen jne.
      Olen liian mukavuudenhaluinen ja omaa hyvää katsova etten sotkeudu mihinkään parisuhdetraamoihin. Elämäni kuten sinunkin elämäsi ja kaikkien muittenkin on loppujen lopuksi lyhyt ja niitä saa vain yhden käytettäväkseen.
      Tämän ainoani aion nauttia parhaalla mahdollisella tavalla.
      Se mitä sinä ja kaltaisesi ajattelevat ovat minulle ilmaa. Aikuisena naisena omaan sen verran vahvan itsetunnon että ympäristön paineet ja odotukset ja olettamukset eivät minua hetkauta.

• Kuppiloista löytyy monenlaista miestä joka naiselle.
      Hakekaa sieltä omanne, sisustukseen sopiva mies. :P

• Anonyymi

Jos näkee unissakin jotain tyttöjen kanssa höpötyksiä kuij joku Teemu-Inkeri ;D;D

• Anonyymi

Kuppilamiehet sopivat kuppiloiden sisustukseen.

• Anonyymi

Mulla on niin pieni asunto et mitään niin koko elintilan tukkivaa, kui esims miestä tai kulmadivaanisohvaa, en tänne halua..😁
      Miesten osalta joku tapailusuhde, tai kimpassa mutta eri osotteissa olis ihan jees.
      Mutta että laittaisin vielä hynttyyt yhteen saman katon alle jonkun kanssa, niin siihen täytyisi olla todella painavat syyt. Ei riitä että nyt vaan sattuu tykkäämään toisesta ja tekee mieli pippeliä,

• Anonyymi

Eipä niitä ihmisiä "oteta", samoin kuin kenelläkään "ei kuulu olla" miestä/naista jossakin tietyssä elämänvaiheessa. Voi olla, ettei edes haluta ketään rinnalle vanhojen parisuhdetraumojen jäljiltä, jos niistä saadut haavat ovat vielä auki. Syitä on monia, eikä ketään pidä pakottaa sellaiseen mihin ei ole valmis, tai mitä ei juuri silloin halua.

L.

• Anonyymi

Vai että mies ja akvaario, siinäpä onni ja autuus!

• Anonyymi

Voishan se olla viihdyttävää, jos sen miehen laittaa asumaan sinne akvaarioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voishan se olla viihdyttävää, jos sen miehen laittaa asumaan sinne akvaarioon.

Niinku Kummelissa aikoinaan😁

https://youtu.be/fxXVcfk8hsU

• Anonyymi

Nyt ei jaksa. Täytyy keskittyä maailman tilanteeseen. Mies olisi siinä kohtaa vain jaloissa.

• Anonyymi

No toki. Mistäs sellasen voi ottaa?

Rotupuhdas muotovalio hyvältä kasvattajalta, paljon sellanen maksais? Tai ottaisin ehkä mieluiten kuitenkin sellasen valmiiksi koulutetun yksilön. Vaikka sellasen, jota edellinen omistaja ei voi enää pitää elämäntilanteen muutoksen vuoksi. Mitään käytösongelmaista kodinvaihtajaa en huoli, mutta jos vaikka edellinen omistaja on sairastunut vakavasti tmv.

• Anonyymi

Kuulostaa sinkku naisen näkökulmasta hemmetin tylsältä kotileikiltä. Jos hanki lapsia niin mihin tarvitsee passattavaa miestä? Laadukkaampaa seksiä saa tinderistä tunnissa ja tekee mieli.

• Anonyymi

Taas tämmoinen aloittaja jolla on joku laatikko kuvitelma mikä on ns normaali... Ja mikä ei oo....
      Voisit lopettaa luokittelun ja hyväksyä sen ikävän tosiasian et kaikilla on oma persoonalinen näkölma elämään... Myös sinulla...
      Et varmasti oo mikää palikka🤣.
      Tuskin haluat itsekään tukkia itseäsi laatikkoon omata vaikka standardi kikkeliä.
      Nysä jollei tee mitään...
      Taidat olla tosi epävarma itsestäsi kun pitäisi asioiden sopia johonki muottii...
      Mikään ei oo yhtä surkeaa
      Vinkki ala jo viimein elää ja anna muiden elää omaa elmäänsä 😂...

Itsevarmempi ja omanäköiseen elämäänsä tyytyväinem sinkkunainen...
      Ps Palikkamiehet ei kiinosta ketään.
      Rahamaailman esimerkit, kilpailu ja luokittelu ei toimi ihmissuhteissa.

• Anonyymi

Mies numero 1. hylkäsi minut ,vaikka oli yhteinen lapsi.Koska en suostunut Ruotissa kastautuman heluntalaiseurakunan jäseneksi 1974. Mies numero 2 lapseni isä .12 vuotta yhdessä mutta joi,joi,känissä pahinpiteli minua,syy eroon 1987.Impi lempenä.Kunes lasilla omat puolisot kohtasin miehen ja rakstui.Turkin kurdi -Fi kansalinen.1999.suku lapset kaikki alko vihaa,valehtelee pääleni hylkäsivät minut.Rakaus kesti silti eri osoiteet.Valitetavasti hänen kuolemasta tule pian 1 vuosi.Valitsin itsenäisen elämän lasteni kanssa ja oman elämän kun he aikuisia.En ole rahan ahne,en sossun eläke.Joten elän työ-eläkelä ritää tareliseen.ravinto.puhtaus, Kyllä pilke silmässä minulla onhan kevät, Ottajia olisi heti.Tarvitan suru aika.ja yhteinen kemia.en halua miestä asuman kanssani.Olen lian itsenäinen en halittavisaa,En tarvii miehen rahoja,tai asuntoa.On halpa vuokra asunto.Siis vanhallakin mahdolisuus suhteeseen.Kuin itsestä pitää huolta kunto ja likunta,Uskon moni nuorikin on helpompaa olla sinkku,

• Anonyymi

AP ei muistanut mainita; missä näitä kunnon miehiä myydään ja onko sillä kunnon miehellä myös takuu! Viallisen pitää saada palauttaa kauppiaalle ja ostoksesta maksettu summa palautettava naiselle. Mitään vaihtomiestä, viallisen tilalle, en huoli.
      Yleensä ottaen olen huomannut yhden toistuvan vian miehissä; Heillä ei pysy housut jalassa, vieraan naisen seurassa. Ja sama vika toistuu ex-vaimokkeidenkin kohdalla.
      Mutt sehän on yksistään vaimokkeiden syy, ei kunnon miehen pidä naisiin luottaa.

• Anonyymi

Välikselle liikeidea. Laitapa pystyyn sellanen yritys, josta niitä miehiä saa hankkia ja tosiaan takuun kera.

• Anonyymi

Mies ei hoida kotia, mies ei siivoa eikä pyykkää joten en tarvii miestä joka on tyhmä eikä osaa huolehtia itsestään.

• Anonyymi

Ooks sä normaali

Täytyy pystyä kattoo aamulla peiliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooks sä normaali

Täytyy pystyä kattoo aamulla peiliin

En kai oo ihan tavis

Mut melkein

Säki

• Anonyymi

Koska olen onnellinen näin.

• Anonyymi

Miehet on kovin hulluja kuten venäläiset. Parempi vaan olla sinkku.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2813
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2726
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2453
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2052
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      50
      2000
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      276
      1972
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1291
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      38
      1129
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      0
      1060
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      989
    Aihe