Helpotusta maahanmuuton asioden hoitoon

Anonyymi

Suomen tai koko EU:n on rakennettava turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus afrikkalaiseen maahan.
Vuokrataan vaikka Marokosta tai Libyasta tontti johon vastaanottokeskus rakennetaan.
Vastaanottokeskuksen yhteydessä olisi sitten migrin toimisto paperityötä varten.
Kun sana leviäisi, niin tulisi tungosta. Pitää vain laittaa jonottajat jonoon odottamaan vuoroaan. Ovat tottuneet jonottamaan siellä Afrikassa. Jonotus olisi ensimmäinen asia joka karsisi turvapaikanhakijoita. Perhejono ja sinkkujono?
Heti alkuun sellainen politiikka, että otetaan vaikkapa max 50-hakemusta päivässä.
Tänne tulleet poislukien ukrainalaiset lennätettäisiin Afrikkaan odottelemaan asioidensa käsittelyä.
Karkoitus olisi sitten sitä, että laittaisivat kielteisen päätöksen saaneen tai karkoitettavan turvapaikanhakijan vastaanottokeskuksen porttien ulkopuolelle.
Tarvittaessa maksetaan lentolippu kotimaahan mutta siten, että sen saisi vasta lentoasemalta jotta sitä ei voisi myydä.
Tämän etuna olisi myös se, että voisimme palkata edullista Afrikkalaista henkilökuntaa suomalaisten tai EU virkamiesten lisäksi.
Samoin valitusten käsittely tulisi edullisemmaksi kun valittaja saisi odotella jossain vastaanottokeskuksen ulkopuolella vastausta valitukseensa.
Valittaja tietty maksaisi elämän itse valitusta odotellessaan.
Tämä myös parantaisi turvapaikanhakijoiden turvallisuutta ja hukkumiset Välimerellä vähenisivät.
Luulen, että tämä romahduttaisi tänne pyrkivien määrän ja vähentäisi kovasti täällä loisivien määrää.

3

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Saataisiin noita kohtuuttomia kuluja alas ja palautettua noita "ei voi palauttaa" kulkijoita johonkin muualle täältä loisimasta.
      Varmasti halvempi pitää noita tuolla vastaanottokeskuksessa kuin Itä-Helsingissä!

    • Eikös Tanska tummoista johonkin itäeurooppaan jo suunnittele?

    • Anonyymi

      Vielä siis olisiko vastaanottokeskus sellainen, että sen ympärillä on lukittava portti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe