Helpotusta maahanmuuton asioden hoitoon

Anonyymi

Suomen tai koko EU:n on rakennettava turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus afrikkalaiseen maahan.
Vuokrataan vaikka Marokosta tai Libyasta tontti johon vastaanottokeskus rakennetaan.
Vastaanottokeskuksen yhteydessä olisi sitten migrin toimisto paperityötä varten.
Kun sana leviäisi, niin tulisi tungosta. Pitää vain laittaa jonottajat jonoon odottamaan vuoroaan. Ovat tottuneet jonottamaan siellä Afrikassa. Jonotus olisi ensimmäinen asia joka karsisi turvapaikanhakijoita. Perhejono ja sinkkujono?
Heti alkuun sellainen politiikka, että otetaan vaikkapa max 50-hakemusta päivässä.
Tänne tulleet poislukien ukrainalaiset lennätettäisiin Afrikkaan odottelemaan asioidensa käsittelyä.
Karkoitus olisi sitten sitä, että laittaisivat kielteisen päätöksen saaneen tai karkoitettavan turvapaikanhakijan vastaanottokeskuksen porttien ulkopuolelle.
Tarvittaessa maksetaan lentolippu kotimaahan mutta siten, että sen saisi vasta lentoasemalta jotta sitä ei voisi myydä.
Tämän etuna olisi myös se, että voisimme palkata edullista Afrikkalaista henkilökuntaa suomalaisten tai EU virkamiesten lisäksi.
Samoin valitusten käsittely tulisi edullisemmaksi kun valittaja saisi odotella jossain vastaanottokeskuksen ulkopuolella vastausta valitukseensa.
Valittaja tietty maksaisi elämän itse valitusta odotellessaan.
Tämä myös parantaisi turvapaikanhakijoiden turvallisuutta ja hukkumiset Välimerellä vähenisivät.
Luulen, että tämä romahduttaisi tänne pyrkivien määrän ja vähentäisi kovasti täällä loisivien määrää.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Saataisiin noita kohtuuttomia kuluja alas ja palautettua noita "ei voi palauttaa" kulkijoita johonkin muualle täältä loisimasta.
      Varmasti halvempi pitää noita tuolla vastaanottokeskuksessa kuin Itä-Helsingissä!

    • Eikös Tanska tummoista johonkin itäeurooppaan jo suunnittele?

    • Anonyymi

      Vielä siis olisiko vastaanottokeskus sellainen, että sen ympärillä on lukittava portti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe