Kaappi on Dometic rm 7850l vm. 2010. Jääkaappiosio ei jäähdy kaasulla eikä sähköllä. Pakastelokeroon tulee pakkasta n. -15 astetta. Missä vika?
Eikös tällaisessa kierrä yhdet ja samat liemet, eli jos pakastinlokero jäähtyy ok, niin ei tukoksia kierrossa?
Olen ymmärtänyt niin , että pakastelokero jäähtyy yhtä paljon tai yhtä vähän riippumatta etupaneelin jäähdytyksensäätönappulan asennosta, olenko ymmärtänyt oikein?
Onko kyseessä siis termostaattivika?
Ammattiliike tyrmäsi termostaattivian ja epäili nesteiden kierto-ongelmaa???
Onko kukaan törmännyt vastaavaan ja missä vika??
jääkaappi ei toimi mitenkään
Anonyymi
2
320
Vastaukset
- Anonyymi
Kierrätysromuun jääkaappi ja osta rumatikki.
- Anonyymi
Noista on ollut keskustelua ennenkin. Tulee tuollaisia ongelmia, kun kovilla pakkasilla käytetään ilman pakkasuojia. Pitäisi lämmittää putkia vaikka hiustenkuivaajalla, että lähtevät taas kylmäaineet kiertoon.Tiedä häntä auttaako, ei ole omakohtaista kokemusta. Jokin tukoshan siellä on, jos toinen osa toimii ja toinen ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043