Biden näyttää nyt vievän koko Euroopan mukaan sotaan.
Vaikka Saksan Scholz sanoikin, ettei heidän vallassaoloaikanaan (siis Putinin ja Scholzin) Ukrainan Natoon liittyminen tule ajankohtaiseksi, niin Putin ei ottanut sitä todesta, kun sitä ei sanonut Biden.
Scholzin lause oli totuus, joka oli kaikille selvää. Ukraina on ollut jo 8 vuotta sodassa ja sotaa käyvää maata ei oteta Naton jäseneksi, eikä Ukraina edes ollut ollenkaan täyttämään Nato ehtoja, vaikka rauha tuohon 8 vuotta kestäneeseen sotaan olisi saatukin.
EU ja Nato maiden voimakas aseiden toimitus voi olla juuri se agressio, joka saa Putinin käymään sotaa koko Eurooppaa vastaan. Onhan se selkeä kannanotto Venäjää vastaan sotilaallisella tavalla.
Olisiko Trump kyennyt estämään sodan?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elämme vaarallisia aikoja.
- Anonyymi
Kyllä Nato olisi voinut estää sodan, jos Nato olisi ottanut Putinin uhkauksen todesta.
No miten?
Naton olisi pitänyt järjestää Venäjän rajojen tuntumaan 500 000 miehen raskaasti aseistettu sotaharjoitus yhtäaikaa, kun Venäjä hilasi 200 000 miestä lähelle Ukrainan rajoja.
Putin tunnustaa vain voimaa ja Nato vastasi Putinille lähettämällä mm. 1000 sotilasta Viroon. Putin näkee tuollaiset toimet täytenä vitsinä! - Anonyymi
Kyllä Trump olisi estänyt sodan! Bidenistä ei siihen ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749