Olisiko Trump kyennyt estämään sodan?

Anonyymi

Biden näyttää nyt vievän koko Euroopan mukaan sotaan.

Vaikka Saksan Scholz sanoikin, ettei heidän vallassaoloaikanaan (siis Putinin ja Scholzin) Ukrainan Natoon liittyminen tule ajankohtaiseksi, niin Putin ei ottanut sitä todesta, kun sitä ei sanonut Biden.

Scholzin lause oli totuus, joka oli kaikille selvää. Ukraina on ollut jo 8 vuotta sodassa ja sotaa käyvää maata ei oteta Naton jäseneksi, eikä Ukraina edes ollut ollenkaan täyttämään Nato ehtoja, vaikka rauha tuohon 8 vuotta kestäneeseen sotaan olisi saatukin.

EU ja Nato maiden voimakas aseiden toimitus voi olla juuri se agressio, joka saa Putinin käymään sotaa koko Eurooppaa vastaan. Onhan se selkeä kannanotto Venäjää vastaan sotilaallisella tavalla.

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämme vaarallisia aikoja.

• Anonyymi

Kyllä Nato olisi voinut estää sodan, jos Nato olisi ottanut Putinin uhkauksen todesta.

No miten?

Naton olisi pitänyt järjestää Venäjän rajojen tuntumaan 500 000 miehen raskaasti aseistettu sotaharjoitus yhtäaikaa, kun Venäjä hilasi 200 000 miestä lähelle Ukrainan rajoja.

Putin tunnustaa vain voimaa ja Nato vastasi Putinille lähettämällä mm. 1000 sotilasta Viroon. Putin näkee tuollaiset toimet täytenä vitsinä!

• Anonyymi

Kyllä Trump olisi estänyt sodan! Bidenistä ei siihen ole!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe