Taksien avustustyö näkyy eri puolilla maata. Erityisesti köyhimmillä tai vähemmistöihin kuuluvilla ei välttämättä ole mahdollisuutta maksaa normaalia veloitusta taksimatkasta. Siksi heille järjestetään Kelan ja kaupungien sekä kuntien kautta edullisia kuljetuksia, joiden hinta vastaa joukkokuljetusvälineiden hintatasoa tai on ilmainen.
Ikävää, ettei ahneille omahyväisille narsisteille mikään riitä. Useimmiten kuljetuksista valittavat ainoastaan he, jotka eivät itse niistä mitään maksa.
Seuraavaksi he varmaankin vaativat taksiyrittäjiä ja kuljettajia toimittamaan ja maksamaan heille perustarvikkeita, kuten ruokaa, vaatteita ja lääkkeitä. Nyt on piruille annettu jo pikkusormi, mikä pitäisi nopeasti ottaa takaisin.
Taksien antamaa yrittäjien ja muiden kustantamaa apua ei pitäisi antaa automaattisesti jokaiselle äänekkäimmin ulisevalle. Monet ryhmät käyttävät vain epäkohtaa hyväkseen.
Taksien tekemä avustustyö pitää lopettaa
Anonyymi
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin näin. En ota pummeja kyytiin, rahalla saa👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817