Italiassa on keksitty Lada 1200L:n prototyyppi, pitsa ja ties mitä.
Mutta miksi eivät osanneet kehittää kattilaan mahtuvaan spaghettia?
Miksi spaghetista on tehty ylipitkiä kattilaan?
18
125
Vastaukset
- Anonyymi
Heillä on paljon korkea reunaisemmat kattilat.
- Anonyymi
Etkö osaa itse katkaista spagettinippua?
- Anonyymi
Suomessa lärvi on vain leveämpi ilarihomon kanssa bilettävällä perheenäitipääministerillä.
- Anonyymi
Sinun pitää ostaa spagetti kattila sitä varten. Siihen ne sopii mainiosti.
- Anonyymi
Oletko koskaan huomannut että vettä pitää keittää? Sinne ne tikut vaipuvat kuumaan veteen.
- Anonyymi
Linkki kuumaan veteen - muutoin mutua :D
Anonyymi kirjoitti:
Linkki kuumaan veteen - muutoin mutua :D
No nyt! Nyt ollaan asian ytimessä.🤣
- Anonyymi
Raketti-spagettia on saatavissa...pätkäspagetti.
- Anonyymi
Pieni rakettimies pyrkii nyt siihen. Tuhlaa nuoruutesi mieluummin typeryyksiin kuin jätät sen kokonaan käyttämättä. Älä ikinä ärsytä ihmistä, joka on sinua monin verroin viisaampi. Se mitä hän on voittanut ei tunnu hänestä miltään, se mitä hän on hävinnyt tuntuu kaikelta. Varo olemasta se joka on tämän pyhän vihan kohde.
- Anonyymi
Nakkejakin kun saisi samalla tavalla valmiiksi pätkittynä. Nakkikeittoa tehdessä nimittäin tympii nakkien pilkkominen. Sormet ja työvälineet ovat sen jällkeen nakkilimassa. Kaikki muut ainekset saa hygieenisesti pakasteina tai kuivattuina.
- Anonyymi
Älkää alkako hienostelemaan, siitä tulee vain ongelmia.
Suomalainen kierremakaroni on helppoa annostella kattilaan ja se maistuu ihan samalle kuin ne kaiken muotoiset fusillit ja cannellonit.
Niistä myös syntyy se aito herkullinen makaronivelli. - Anonyymi
Kyllä pasta kannattaa valita käyttötarkoituksen mukaan. Toisiin pastoihin sopii pelkkä öljy tai tomaattikastike (esim.simpukkamallisen kantaa hyvin ohutta kastiketta), toisiin taas kannttaa käyttää sellaista pastaa, jonka pintaan tarttuu soosi paremmin.
- Anonyymi
Paras spagettikastike on mielestäni sulatejuuston ja maidon sekoitus.
- Anonyymi
Jos ne ovat kasvaneet liian pitkiksi.
https://www.youtube.com/watch?v=tVo_wkxH9dU&t=2s
Sato pitäisi kerätä aikaisemmin lyhyempänä. - Anonyymi
Suuret perheet ja yhdessä syöminen,kattilat on isot.Ei kai pätkä spaketteja tehdä 1-2-3- asuville,kun ei olet tarpeeksi isoja kattilat talous Suomessa?
- Anonyymi
Hei et ole varmaan huomannut että ne katkeavat helposti kattilaan sopiviiksi.
- Anonyymi
Ota raketti-spagetti tai nuudeleita niin mahtuu kattilaan. Ja suuhun mahtuu paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427