Miksi spaghetista on tehty ylipitkiä kattilaan?

Anonyymi

Italiassa on keksitty Lada 1200L:n prototyyppi, pitsa ja ties mitä.

Mutta miksi eivät osanneet kehittää kattilaan mahtuvaan spaghettia?

18

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heillä on paljon korkea reunaisemmat kattilat.

    • Anonyymi

      Etkö osaa itse katkaista spagettinippua?

    • Anonyymi

      Suomessa lärvi on vain leveämpi ilarihomon kanssa bilettävällä perheenäitipääministerillä.

    • Anonyymi

      Sinun pitää ostaa spagetti kattila sitä varten. Siihen ne sopii mainiosti.

    • Anonyymi

      Oletko koskaan huomannut että vettä pitää keittää? Sinne ne tikut vaipuvat kuumaan veteen.

      • Anonyymi

        Linkki kuumaan veteen - muutoin mutua :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linkki kuumaan veteen - muutoin mutua :D

        No nyt! Nyt ollaan asian ytimessä.🤣


    • Anonyymi

      Raketti-spagettia on saatavissa...pätkäspagetti.

      • Anonyymi

        Pieni rakettimies pyrkii nyt siihen. Tuhlaa nuoruutesi mieluummin typeryyksiin kuin jätät sen kokonaan käyttämättä. Älä ikinä ärsytä ihmistä, joka on sinua monin verroin viisaampi. Se mitä hän on voittanut ei tunnu hänestä miltään, se mitä hän on hävinnyt tuntuu kaikelta. Varo olemasta se joka on tämän pyhän vihan kohde.


      • Anonyymi

        Nakkejakin kun saisi samalla tavalla valmiiksi pätkittynä. Nakkikeittoa tehdessä nimittäin tympii nakkien pilkkominen. Sormet ja työvälineet ovat sen jällkeen nakkilimassa. Kaikki muut ainekset saa hygieenisesti pakasteina tai kuivattuina.


    • Anonyymi

      Älkää alkako hienostelemaan, siitä tulee vain ongelmia.
      Suomalainen kierremakaroni on helppoa annostella kattilaan ja se maistuu ihan samalle kuin ne kaiken muotoiset fusillit ja cannellonit.
      Niistä myös syntyy se aito herkullinen makaronivelli.

      • Kyllä ne on ihan normi Torinon koukkuja. Sama maku, eri hinta.


    • Anonyymi

      Kyllä pasta kannattaa valita käyttötarkoituksen mukaan. Toisiin pastoihin sopii pelkkä öljy tai tomaattikastike (esim.simpukkamallisen kantaa hyvin ohutta kastiketta), toisiin taas kannttaa käyttää sellaista pastaa, jonka pintaan tarttuu soosi paremmin.

      • Anonyymi

        Paras spagettikastike on mielestäni sulatejuuston ja maidon sekoitus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suuret perheet ja yhdessä syöminen,kattilat on isot.Ei kai pätkä spaketteja tehdä 1-2-3- asuville,kun ei olet tarpeeksi isoja kattilat talous Suomessa?

    • Anonyymi

      Hei et ole varmaan huomannut että ne katkeavat helposti kattilaan sopiviiksi.

    • Anonyymi

      Ota raketti-spagetti tai nuudeleita niin mahtuu kattilaan. Ja suuhun mahtuu paremmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe