2.8litraisten omistajat?

Anonyymi

Ovat pikkumunaisia pellejä. Kyttäävät leirintäalueella millaisia autoja saapuu, kun tulee 2.3litraisrlla joku ja vaikka keulan kyljessä selvästi merkitty 2.3jtd min pitää lohnia pian siihen ympärille pyörimään ja kyseistä että " mikäs kone tässä onkaan" ..kun vastaa että "2.3turbodiesel" niin käpäilevät keulan vierellä ja sanovat että 'no niin niinpähän tuossa näkyykin olevankin"..ja katoavat samaan hengenvetoon että "mulla on tuoda kakspistekasi, vääntöö on niin että vaikka puuhun nousisi".
Tällaisia mulkkujanuo 2.8litraisten omistajat, pieniämulkkuja.

26

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä taas palstan narsisti massapostaus mt trolli näyttää tyhmyytensä,Tätä negatiivista spammia palsta täynnä ja lämmitin narsu tyhmyyden takana. Älä kommentoi ! ! Tyhmyyttä. .

    • Anonyymi

      Tämä oli hieno aloitus ja näiden takia tätä palstaa jaksaa seurata! Olen samaa mieltä, että kaikki 2.8 litraisen omistajat on ihme pellejä ja pienemmillä koneilla ajelevat paljon fiksumpaa porukkaa!

    • Anonyymi

      Oletteko mitanneet kuinka pieni on 5,7 litraisen kuskilla. Turbokin löytyy.

      • Anonyymi

        Pieni on kone tuo 2.8 ! Sama kuin tuulilasinpyyhkijöitten moottorilla ajais! V10 se olla pitää ! Kukaan ei minulle ole leirintäalueella tullut kehumaan viellä omaa 2.8 : aan , kun ovat kuulleet ja nähneet tuon V10.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni on kone tuo 2.8 ! Sama kuin tuulilasinpyyhkijöitten moottorilla ajais! V10 se olla pitää ! Kukaan ei minulle ole leirintäalueella tullut kehumaan viellä omaa 2.8 : aan , kun ovat kuulleet ja nähneet tuon V10.

        Ai niitä hammasporan kuuloisia Vee kymppejä. Saa kai niitä sylintereitä olla vaikka 20 kun männän pieniä kuin männynkävyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niitä hammasporan kuuloisia Vee kymppejä. Saa kai niitä sylintereitä olla vaikka 20 kun männän pieniä kuin männynkävyt.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niitä hammasporan kuuloisia Vee kymppejä. Saa kai niitä sylintereitä olla vaikka 20 kun männän pieniä kuin männynkävyt.

        Ai jukra, mites tuo 6.6 diesel v8? Kun täällä on tietäjä kertomassa, että männykäpyjä on isoissa moottorissa !


    • Anonyymi

      Minulla on 3.0 l Fiiiu ropottivaihteilla. Olen käynyt Englannissakin laivalla. Herra Kuopiosta

      • Anonyymi

        Ihan sama vaikka olisi 5.0 litrainen kun on ropottivaihteet.


    • Anonyymi

      En saanut Rovottivaihteita päälle Rovaniemellä. Narsu Kuopiosta

    • Anonyymi

      Onko joku nähnyt joskus älykkään karavaanarin?

      • Anonyymi

        Seuraappa tavallisten autojen käyttäytymistä liikenteessä, kun tulevat karavaanarin taakse !? Silloin on tyhmä siellä takana just ei älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraappa tavallisten autojen käyttäytymistä liikenteessä, kun tulevat karavaanarin taakse !? Silloin on tyhmä siellä takana just ei älykäs.

        Ajelin Varkaudesta Heinäveden suuntaan, nopeusrajoitusten mukaan mutta takana tulevalle bussille ei 80km/h riittänyt, ohituskaistan tullen lähti ohittamaan, siinä vaihtui 100km/h, nostin heti nopeuden sataseen, jos en olisi väistänyt ja jarruttanut niin olisi tullut kolari koska bussi ei olisi ehtinyt ohitseni. Oli siinä varmaan matkustajilla kauhun paikat. Edessäni oli muutama auto.ä myös. Siihen se joutui bussikin jäämään joten aivan turha vaarallinen ohitus.
        Soisalon bussi, Varkaudesta Joensuuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajelin Varkaudesta Heinäveden suuntaan, nopeusrajoitusten mukaan mutta takana tulevalle bussille ei 80km/h riittänyt, ohituskaistan tullen lähti ohittamaan, siinä vaihtui 100km/h, nostin heti nopeuden sataseen, jos en olisi väistänyt ja jarruttanut niin olisi tullut kolari koska bussi ei olisi ehtinyt ohitseni. Oli siinä varmaan matkustajilla kauhun paikat. Edessäni oli muutama auto.ä myös. Siihen se joutui bussikin jäämään joten aivan turha vaarallinen ohitus.
        Soisalon bussi, Varkaudesta Joensuuhun.

        Miksi kiihdytit , kun bussi lähti ohittamaan . Se on tieliikennelain mukaan kiellettyä ! Opettele ennakoimaan vältytään vaaratilanteilta .


    • Anonyymi

      Palstan massapostaus häirikkö lämmitin hööpö vois hakeutua hoitoon ja hankkia oikeat lääkkeet. Etkö pääse vai halua psykiatrista hoitoa,aikuisten oikeasti tarviisit hoitoa ja oikeat lääkkeet.

    • Anonyymi

      Onko Kuopiossa jonoa lääkäriin, vai oletko toivoton tapaus.???

    • Anonyymi

      2,8 vaan on paras Fiatin moottori! Sitä ei ole pilattu yli-intoilevalla "ilmasto"tekniikalla. 2,3 taas alttein kaikille vioille. Kokemusta ihan "muutamasta" Fiatista.

    • Anonyymi

      Ihan ite postaat kaikki Kuopio ja Niuva spammit ja n 95% kaikista avauksista/kommenteista. Kaikki kateus spammit myös mt häirikkö/narsun spammeja. Hanki oikeasti hoitoa ja tehovat lääkket.

    • Anonyymi

      Jakohihna vaihdettava tankatessa. Narsu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Minä tankkaan niin harvoin että tankkausten välillä joudun vaihtamaan hihnan.


    • Anonyymi

      Minä olen ylpeä Elnakista ja rumatikistä

    • Anonyymi

      Mulla 1.9 vapaasti hengittävä ja silti olen aina aikaisemmin leirintäalueella kuin 2.8 jtd omistajat. Lähdekin kuukautta aikaisemmin🤣🤣

      • Anonyymi

        Minulla on tuossa autossa pieni moottori ja iso kaksakselinen asuntovaunu, aina olen ollut kyllä jonossa ekana.


    • Anonyymi

      Näin ulkopuolisesta ongelma näyttää turhalta ja pieneltä.

      • Anonyymi

        Sama minulla, kiva ajaa ekana jonossa. Tulkoon muut perässä, kun eivät ohikaan uskalla lähteä.


      • Anonyymi

        Joo mutta jos olisit siellä takana jonossa niin ongelma näyttäisi paljon isommalle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe