Suomi on osa venäjää ennen vuodenvaihdetta, lyödäänkö vaikka vetoa.
Tyttöhallitus ja Sale munii jälleen
32
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl kyl, ja kommenttia pukkaa.
- Anonyymi
Suomi on osa Venäjää jo loppukesästä.
- Anonyymi
Mistä kuulit?
- Anonyymi
Sale on seniili vanhus ja tyttöset lapsellisen tyhmiä.
Tästä ei voi seurata muuta, kuin ydinohjusiskut suomeen
. 😂😂😋😋😅😅😆😆
- Anonyymi
Et ymmärrä tätä tilannetta. Et ymmärrä, miksi Niinistö kävi USA:ssa.
- Anonyymi
Juuri siitä alkoi se prosessi, joka johtaa aloittajan mainitsemaan tilanteeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siitä alkoi se prosessi, joka johtaa aloittajan mainitsemaan tilanteeseen.
Aivan näin rakkaat !
Ettekö ole huomannut että meitä tarkkailaan suurennuslasissa. Mutta Jumala on liikellä ja tuomitsee Suomen kansa Synneistä joka on pitkä lista ..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan näin rakkaat !
Ettekö ole huomannut että meitä tarkkailaan suurennuslasissa. Mutta Jumala on liikellä ja tuomitsee Suomen kansa Synneistä joka on pitkä lista ..Mitä uskontokuntaa edustat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja hinhoaa kaikkia, paitsi Persuja. Politiikasta ei ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä uskontokuntaa edustat?
Perus Suomalaista.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä uskontokuntaa edustat?
Jeesuksen uskontakunta !! Hänhän on meidän Jumala !!
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja hinhoaa kaikkia, paitsi Persuja. Politiikasta ei ymmärrä mitään.
Kyllä minua inhoaa sellaista toiminta Hallassa ja persuissa joka tuhoa Suomea on se niin perseestä . Vaikka Jumala kyllä hänet rakastaa . Niin tulisinko minä rakastaa Halla aho ? No tottakai !!
Kellaripoika taas puhuu paskaa ja kiljuu äitiänsä pyyhkimään. Hän on kuitenkin saanut työn suoli 24:n modena.
- Anonyymi
Luulen myös että Venäjä ei jätä kostamatta Usan kanssa flirttailua.
- Anonyymi
Mitäs se venäjälle kuuluu, olisivat itse luoneet paremmat suhteet suomeen mutta ei ole haluttu.
- Anonyymi
Kaikkonen hommaa aseistusta hiki hatussa, tulee torrakko jos toinenkin. Itsepuolustukseen käytetään. Tarpeen vaatiessa tulee lähtö hyökkääjälle, kuin ryssän kenraalille. Naps.
- Anonyymi
Suomen malli Cajanderit eivät taida juuri auttaa
- Anonyymi
Persuporvarin tavanomainen provoaloitus jälleen kerran.
- Anonyymi
Kyllä, minkään muun puolueen äänestäjä ei alene moiseen.
- Anonyymi
Sale on kyllä aikamoinen munija mutta jos Mariniin on luottaminen siellä pesii munia ihan kuule omiksi hyviksi.
https://www.youtube.com/watch?v=-DkPn0nJKqc - Anonyymi
"Se on suomelle parasta vai onko palstalla vastaväitteitä"!!!
- Anonyymi
Sun psykitrillasi saattaisi olla? Ikävä kyllä: Puolen vuoden jonot lääkäriin, kiitos nukkehallituksemme! :/
- Anonyymi
Ei väliä mulle, koska jos niin on, mä en ole enää elossa! Eikä iso kasa lapsenmurhaajiakaan!
- Anonyymi
Huono provoaloitus taas porvarilta jälleen kerran. Turha edes kommentoida.
- Anonyymi
Lyödään vaan, 10000 euroa?
- Anonyymi
Sovinistinen persuporvariäijä taas tytöttelemässä Suomen naisministereitä kuten tavallista.
- Anonyymi
Mikäs on tytötellessä, kun lauma 15-vuotiaita pikkupimujakin olisi kyennyt samaan sössimiseen hallituksessa ja huomattavasti halvemmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs on tytötellessä, kun lauma 15-vuotiaita pikkupimujakin olisi kyennyt samaan sössimiseen hallituksessa ja huomattavasti halvemmalla.
Validi linkki esittämääsi väitteeseen, muutoin porvarivaletta.
Täältähän voi muuttaa vaikka Espanjaan jos siltä tuntuu. Monet ovat jo muuttaneetkin auringon perässä. Mitä puolustettavaa Suomessa muka on?
Maksetaan helvetisti veroja, jotka sitten kassatyttö lähettää maailmalle huit vittuun Cabalin taskuun.- Anonyymi
Luuseri on aina luuseri ja siivellä eläjä. Josta ei edes kassatytöksi kun rehellisyys ei siihen riitä..
Sitten on oikeat suomalaiset jotka puolustaa teitä luusereitakin.
- Anonyymi
hienoa ,meistä tulee suurvalta ja hallitaan koko maailmaa,ekana vallataan hurrit.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli552430Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121485- 1021156
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211093Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12937Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h121917- 80903
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20896Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?21869Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56841