Tyttöhallitus ja Sale munii jälleen

Anonyymi

Suomi on osa venäjää ennen vuodenvaihdetta, lyödäänkö vaikka vetoa.

32

127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl kyl, ja kommenttia pukkaa.

    • Anonyymi

      Suomi on osa Venäjää jo loppukesästä.

      • Anonyymi

        Mistä kuulit?


      • Anonyymi

        Sale on seniili vanhus ja tyttöset lapsellisen tyhmiä.
        Tästä ei voi seurata muuta, kuin ydinohjusiskut suomeen
        . 😂😂😋😋😅😅😆😆


    • Anonyymi

      Et ymmärrä tätä tilannetta. Et ymmärrä, miksi Niinistö kävi USA:ssa.

      • Anonyymi

        Juuri siitä alkoi se prosessi, joka johtaa aloittajan mainitsemaan tilanteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siitä alkoi se prosessi, joka johtaa aloittajan mainitsemaan tilanteeseen.

        Aivan näin rakkaat !

        Ettekö ole huomannut että meitä tarkkailaan suurennuslasissa. Mutta Jumala on liikellä ja tuomitsee Suomen kansa Synneistä joka on pitkä lista ..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Aivan näin rakkaat !

        Ettekö ole huomannut että meitä tarkkailaan suurennuslasissa. Mutta Jumala on liikellä ja tuomitsee Suomen kansa Synneistä joka on pitkä lista ..

        Mitä uskontokuntaa edustat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siitä alkoi se prosessi, joka johtaa aloittajan mainitsemaan tilanteeseen.

        Aloittaja hinhoaa kaikkia, paitsi Persuja. Politiikasta ei ymmärrä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uskontokuntaa edustat?

        Perus Suomalaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä uskontokuntaa edustat?

        Jeesuksen uskontakunta !! Hänhän on meidän Jumala !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja hinhoaa kaikkia, paitsi Persuja. Politiikasta ei ymmärrä mitään.

        Kyllä minua inhoaa sellaista toiminta Hallassa ja persuissa joka tuhoa Suomea on se niin perseestä . Vaikka Jumala kyllä hänet rakastaa . Niin tulisinko minä rakastaa Halla aho ? No tottakai !!


    • Kellaripoika taas puhuu paskaa ja kiljuu äitiänsä pyyhkimään. Hän on kuitenkin saanut työn suoli 24:n modena.

    • Anonyymi

      Luulen myös että Venäjä ei jätä kostamatta Usan kanssa flirttailua.

      • Anonyymi

        Mitäs se venäjälle kuuluu, olisivat itse luoneet paremmat suhteet suomeen mutta ei ole haluttu.


    • Anonyymi

      Kaikkonen hommaa aseistusta hiki hatussa, tulee torrakko jos toinenkin. Itsepuolustukseen käytetään. Tarpeen vaatiessa tulee lähtö hyökkääjälle, kuin ryssän kenraalille. Naps.

      • Anonyymi

        Suomen malli Cajanderit eivät taida juuri auttaa


    • Anonyymi

      Persuporvarin tavanomainen provoaloitus jälleen kerran.

      • Anonyymi

        Kyllä, minkään muun puolueen äänestäjä ei alene moiseen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Se on suomelle parasta vai onko palstalla vastaväitteitä"!!!

      • Anonyymi

        Sun psykitrillasi saattaisi olla? Ikävä kyllä: Puolen vuoden jonot lääkäriin, kiitos nukkehallituksemme! :/


    • Anonyymi

      Ei väliä mulle, koska jos niin on, mä en ole enää elossa! Eikä iso kasa lapsenmurhaajiakaan!

    • Anonyymi

      Huono provoaloitus taas porvarilta jälleen kerran. Turha edes kommentoida.

    • Anonyymi

      Lyödään vaan, 10000 euroa?

    • Anonyymi

      Sovinistinen persuporvariäijä taas tytöttelemässä Suomen naisministereitä kuten tavallista.

      • Anonyymi

        Mikäs on tytötellessä, kun lauma 15-vuotiaita pikkupimujakin olisi kyennyt samaan sössimiseen hallituksessa ja huomattavasti halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs on tytötellessä, kun lauma 15-vuotiaita pikkupimujakin olisi kyennyt samaan sössimiseen hallituksessa ja huomattavasti halvemmalla.

        Validi linkki esittämääsi väitteeseen, muutoin porvarivaletta.


    • Täältähän voi muuttaa vaikka Espanjaan jos siltä tuntuu. Monet ovat jo muuttaneetkin auringon perässä. Mitä puolustettavaa Suomessa muka on?
      Maksetaan helvetisti veroja, jotka sitten kassatyttö lähettää maailmalle huit vittuun Cabalin taskuun.

      • Anonyymi

        Luuseri on aina luuseri ja siivellä eläjä. Josta ei edes kassatytöksi kun rehellisyys ei siihen riitä..

        Sitten on oikeat suomalaiset jotka puolustaa teitä luusereitakin.


    • Anonyymi

      hienoa ,meistä tulee suurvalta ja hallitaan koko maailmaa,ekana vallataan hurrit.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe