Mikä ihmeen tiukkapipoinen paikkakunta tää Orivesi oikein on? Keskusteluja suljetaan ja aiheetta poistetaan kommentteja.
Muilla palstoilla saa suhteellisen vapaasti ilmaista mielipiteitään, mutta täällä tulee heti "raippaa". Kommunismiko täällä jyllää vai mikä?
Kertokaahan te Oriveteläiset syyt tähän. Kiitos.
Sananvapaus muu suomi vastaan Orivesi
12
1719
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen juttu todellakin. Olisi mukava jos vaikka ylläpito kirjoittaisi tähän keskusteluun miksi Orivesi palstalla poistetaan/suljetaan keskusteluita.
- Anonyymi
Asiaa selvitetään ylläpidon kanssa joka eo todellakaan koostu veteläisistä.
- Anonyymi
Sananvapaudesta vouhotetaan usein. Sananvapaus on sataprosenttisesti olemassa, kun huudat pellon reunalla tai järven rannassa. Mutta jos tulet minun pihaani huutamaan, niin minulla on oikeus kieltää se, jos katson aiheelliseksi. Samalla tavalla, kun jossain julkaistaan mielipiteitä, asianosainen voi päättää, mitä siellä saa julkaista ja minkä katsotaan olevan haitallista.
- Anonyymi
Juuri näin. Pellolla saa huutaa ihan niin paljon kuin haluaa. Siihen ei voi puuttua ihan vähällä!
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Suurinosahan paikallisista huutaakin pelloilla, kun muuten ei osata kommunikoida kun mumisemalla.
- Anonyymi
Facessa on Orivesi ryhmä joka käsittelee vain Orivettä koskevia asioita. Orivesiläisten keskusteluryhmä on sallivampi muutenkin ja siellä voi käsitellä mitä vaan asioita, kunhan ei nyt sorru aivan alatyyliin. Oriveden kaupunki laittaa tiedotteita molempiin ryhmiin.
- Anonyymi
Juuri tähän ryhmään kirjoittanut srk:n työntekijä sai varoituksen asiallisesta kirjoituksesta. Eli sananvapaus ei seurakunnassa toteudu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tähän ryhmään kirjoittanut srk:n työntekijä sai varoituksen asiallisesta kirjoituksesta. Eli sananvapaus ei seurakunnassa toteudu
Oho. En tiedä mitä hlö on kirjoittanut, mutta muutamalta alalta hlökohtaista havaintoa varoituksista tai jopa potkuista, vaikka hlöt yrittävät ns hyvää koko työyhteisölle. Kritiikkiä ei sallita. Välillä tuntuu, että asioitaan peittelevät ylemmän tason hlöt saavat jatkaa toimintaansa pitkään, mutta rivimies saa äkkiä varoituksen jos toisenkin tai jopa potkut inhimillisen erehdyksen johdosta. Elämä tasapuolista Ei todellakaan.
- Anonyymi
No kyllä ainakin täällä on poistettu kaikki Oriveden seurakunnan johtajasta kertovat kommentit mitkä eivät ole häntä mairitelleet, niin kategorisesti että voisi luulla herran itsensä pystyvän sen tekemään.
- Anonyymi
Minäkin olen ihmetellen seurannut tuota seurakunnan juttua. Aika hölmöläisten hommaa siellä tuntuu olevan, mutta varsinkin viestien poisto tahti on järkky. Onko kirkko herran kavereita asialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellen seurannut tuota seurakunnan juttua. Aika hölmöläisten hommaa siellä tuntuu olevan, mutta varsinkin viestien poisto tahti on järkky. Onko kirkko herran kavereita asialla
Kyllä moderaattorina on oltava joku kirkkoherran tuttu tai seurakuntaan liittyvä ihminen. Ei tällaisia määriä poistoja tehdä ja vieläpä, mitä itse olen nähnyt, asiallisia viestejä. Palstan säännöissä vielä jopa lukee, että julkisissa viroissa olevia saa voimakkaammin arvostella suoraan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4733055Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1232216Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5312009Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla1041853Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1541755Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111548- 631424
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia141158- 421060
Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1551045