lastensuojelu

Anonyymi

https://www.simplesite.com/app/v5/#/pages/451918077?editmode=true#section_82794270-5e5e-406d-8a99-d4662a72d85d

Kaipaan keskustelua lastensuojelusta. Lapseni on kiireellisesti sijoitettu. Moni ajattelee, että lapset pelastetaan järkyttävistä oloista ja kiireellinen sijoitus on viimeinen keino. Minun lapseni kohdalla se on ensimmäinen keino. Lapsilla ei ole lasten oikeuksia Suomessa.
Sote-uudistuksen myötä yritykset tekevät sosiaalityötä. Asiakkaita on siis saatava lisää. Kiireellisen sijoituksen syyksi voidaan kirjata mielivaltaisesti mitä vain.

2

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lastensuojelu kaappasi lapseni kotoani ja en ole nähnyt lastani sen jälkeen juuri ollenkaan. Lapseni on varmasti traumatisoitunut koko loppuelämän ajaksi ja on suunnitellut jo vuosikausia että muuttaa maasta pois heti kuin mahdollista. Psyko virkailijoilla ei ole mitään perusteita jatkaa jatkuvaa tarpeetonta henkistä väkivaltaa joka voi johtaa myös fyysisiin sairauksiin kuten masennukseen jne. Lapseni oli ennen iloinen ja nauravainen ,nyt hän on vakava ja aivan kuin maansa myynyt ja todellakin hän on myynyt maansa ja ei tänne tule enää koskaan koska tietää että tämä on maailman turvattomimpia paikkoja siinä mielessä että lapsi voidaan kaapata milloin vain ja lapsi on lastensuojelulle kuin esine jolla ei ole sielua ja tunteita. Kaikki hajosi taas vaihteeksi kun uskaltauduin kritisoimaan lastensuojelun toimintaa, psyko virkailija rankaisi lastani sillä tavalla ettei antanut meidän nähdä toisiamme moneen kuukauteen vaan sen takia että psyko ei kestä kritiikkiä lastensuojelun toiminnasta. Nyt hän sitten vainoaa minua ja lastani vaikka olen sanonut monia kertoja että olet kunnianloukkaaja ja loukkaat lastani jne. Mutta hän ei jätä meitä rauhaan vaan on umpihullu ja kuvittelee että menen hänen luokseen puhumaan. Kuka haluaa puhua psykon kanssa joka vihaa lapsia niin paljon että haluaa antaa heille loputonta väkivaltaa?Ainoastaan saatana häntä haluaa nähdä jos hänkään. Koska nyt tiedän että lastenkaappausterroristejä ei voi kritisoida koska siitä tulee aina vain enemmän väkivaltaa lasteni kohtaan aijon ainakin tehdä sen että laitan hänen nimensä jokaisen huulille. Kerron hänen nimensä joka ikiseen valtion virastoon ja toivon että hän saa joku päivä potkut. Todella toivoisin että hän keskittyisi vihaamaan vain minua mutta hän haluaa antaa lapselleni aina vain lisää raakaa ja julmaa henkistä väkivaltaa ja lapseni on nyt jo kärsinyt liikaa, mutta hänelle ei mikään määra kärsimystä riitä. Luin kirjan Osama Bin Ladenin perhe-elämästä, hänkin ymmärsi sen verran että lapsi tykkää olla rakastavan äidin kanssa eli Suomen lastensuojelu eli oikealta nimeltään lastenkaappausterroristijärjestö on tässä asiassa paljon pahempi terroristi kuin Osama maailman vihatuin mies. Toivon että kaikki joita lastensuojelu on kohdellut julmasti ja väkivaltaisesti niin toivon että he kaikki ilmoittavat kaikki psykopaattien nimet kaikille virastoille. Jos kaikki virastot todellakin ovat täynnä psykopaatteja ja kukaan ei lasten tunteista välitä niin ainakin voi tehdä sen että kertoo maailmalle mikä paikka suomi oikeasti on. Psykopaatti virkailijoiden hallitsema maa, lastenkaappausterroristiryhmä jota hallitus , poliisi ja kaikki tahot palvelevat näitä psykoja kuin jumalia. Totuus on minulle todellakin selvä. Hautakiveäni ei täältä löydy, en ole osa yhteiskuntaa eikä lapsenikaan, sielumme on jo poissa täältä jossain paremmassa paikassa missä lapsia ei vihata. Vartalomme ovat vielä täällä, mutta emme tänne kuulu ja tulemme häpeämään silmät päästämme koko loppuelämämme ajan että olemme syntyneet lastenkaappausterroristijärjestön hallitsemaan paikkaan.

    • Anonyymi

      oletko saanut jotain papereita asiasta hakevatko jatkoa mistä saa apua näihin tilanteisiinn

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe