lastensuojelu

Anonyymi

https://www.simplesite.com/app/v5/#/pages/451918077?editmode=true#section_82794270-5e5e-406d-8a99-d4662a72d85d

Kaipaan keskustelua lastensuojelusta. Lapseni on kiireellisesti sijoitettu. Moni ajattelee, että lapset pelastetaan järkyttävistä oloista ja kiireellinen sijoitus on viimeinen keino. Minun lapseni kohdalla se on ensimmäinen keino. Lapsilla ei ole lasten oikeuksia Suomessa.
Sote-uudistuksen myötä yritykset tekevät sosiaalityötä. Asiakkaita on siis saatava lisää. Kiireellisen sijoituksen syyksi voidaan kirjata mielivaltaisesti mitä vain.

2

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lastensuojelu kaappasi lapseni kotoani ja en ole nähnyt lastani sen jälkeen juuri ollenkaan. Lapseni on varmasti traumatisoitunut koko loppuelämän ajaksi ja on suunnitellut jo vuosikausia että muuttaa maasta pois heti kuin mahdollista. Psyko virkailijoilla ei ole mitään perusteita jatkaa jatkuvaa tarpeetonta henkistä väkivaltaa joka voi johtaa myös fyysisiin sairauksiin kuten masennukseen jne. Lapseni oli ennen iloinen ja nauravainen ,nyt hän on vakava ja aivan kuin maansa myynyt ja todellakin hän on myynyt maansa ja ei tänne tule enää koskaan koska tietää että tämä on maailman turvattomimpia paikkoja siinä mielessä että lapsi voidaan kaapata milloin vain ja lapsi on lastensuojelulle kuin esine jolla ei ole sielua ja tunteita. Kaikki hajosi taas vaihteeksi kun uskaltauduin kritisoimaan lastensuojelun toimintaa, psyko virkailija rankaisi lastani sillä tavalla ettei antanut meidän nähdä toisiamme moneen kuukauteen vaan sen takia että psyko ei kestä kritiikkiä lastensuojelun toiminnasta. Nyt hän sitten vainoaa minua ja lastani vaikka olen sanonut monia kertoja että olet kunnianloukkaaja ja loukkaat lastani jne. Mutta hän ei jätä meitä rauhaan vaan on umpihullu ja kuvittelee että menen hänen luokseen puhumaan. Kuka haluaa puhua psykon kanssa joka vihaa lapsia niin paljon että haluaa antaa heille loputonta väkivaltaa?Ainoastaan saatana häntä haluaa nähdä jos hänkään. Koska nyt tiedän että lastenkaappausterroristejä ei voi kritisoida koska siitä tulee aina vain enemmän väkivaltaa lasteni kohtaan aijon ainakin tehdä sen että laitan hänen nimensä jokaisen huulille. Kerron hänen nimensä joka ikiseen valtion virastoon ja toivon että hän saa joku päivä potkut. Todella toivoisin että hän keskittyisi vihaamaan vain minua mutta hän haluaa antaa lapselleni aina vain lisää raakaa ja julmaa henkistä väkivaltaa ja lapseni on nyt jo kärsinyt liikaa, mutta hänelle ei mikään määra kärsimystä riitä. Luin kirjan Osama Bin Ladenin perhe-elämästä, hänkin ymmärsi sen verran että lapsi tykkää olla rakastavan äidin kanssa eli Suomen lastensuojelu eli oikealta nimeltään lastenkaappausterroristijärjestö on tässä asiassa paljon pahempi terroristi kuin Osama maailman vihatuin mies. Toivon että kaikki joita lastensuojelu on kohdellut julmasti ja väkivaltaisesti niin toivon että he kaikki ilmoittavat kaikki psykopaattien nimet kaikille virastoille. Jos kaikki virastot todellakin ovat täynnä psykopaatteja ja kukaan ei lasten tunteista välitä niin ainakin voi tehdä sen että kertoo maailmalle mikä paikka suomi oikeasti on. Psykopaatti virkailijoiden hallitsema maa, lastenkaappausterroristiryhmä jota hallitus , poliisi ja kaikki tahot palvelevat näitä psykoja kuin jumalia. Totuus on minulle todellakin selvä. Hautakiveäni ei täältä löydy, en ole osa yhteiskuntaa eikä lapsenikaan, sielumme on jo poissa täältä jossain paremmassa paikassa missä lapsia ei vihata. Vartalomme ovat vielä täällä, mutta emme tänne kuulu ja tulemme häpeämään silmät päästämme koko loppuelämämme ajan että olemme syntyneet lastenkaappausterroristijärjestön hallitsemaan paikkaan.

    • Anonyymi

      oletko saanut jotain papereita asiasta hakevatko jatkoa mistä saa apua näihin tilanteisiinn

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe