Ajankohtaista Baabelista (profetiat toteutuvat)

Anonyymi

Baabel
- uusi maailmanjärjestys
- antikristillinen
- edustaa globalismia
- kansojen sekoitusta, massa maahanmuuttoa
- jumalattomuutta

Jer 32:36 Mutta nyt sanoo Herra, Israelin Jumala, näin tästä kaupungista, jonka te sanotte joutuvan Baabelin kuninkaan käsiin miekan, nälän ja ruton pakosta:

1. Miekka vertauskuva sodasta
2. Tulevaa nälänhätää myös Eurooppaan ja koko maailmaan
3. Rutto vertauskuva pandemiasta

13

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Omaisuuden siirto eli "Great Reset".

- Katso, päivät tulevat, jolloin kaikki, mitä sinun talossasi on ja mitä sinun isäsi ovat koonneet tähän päivään asti, viedään pois Baabeliin; ei mitään jää jäljelle, sanoo Herra.

• Anonyymi

Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".

• Anonyymi

Todistus siitä kuka on Jeesuksen todistaja ja Herran oma

"Kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".

Rikkaviljalle ja tyhmille neitsyille käy huonosti.

• Anonyymi

Ps.137:8-9 Tytär Baabel, sinä häviön oma, autuas se, joka sinulle kostaa kaiken, minkä olet tehnyt! Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa kallioon! Jes.13:19-22 Ja Baabelin, valtakunnain kauhistuksen, kaldealalaisten ylpeyden ja loiston, käy niinkuin Sodoman ja Gomorran, jonka Jumala hävitti. Ei sitä ikinä enää asuta, autioksi jää se polvesta polveen: ei arabilainen sinne telttaansa tee, eivätkä paimeneet siellä laumaansa leputa. Erämaan eläimet lepäävät siellä, sen huoneet ovat täynnä huuhkajia, kamelikurjet asuvat siellä, ja metsänpeikot siellä hyppelevät. Sakaalit ulvovat sen palatseissa, aavikkosudet huvilinnoissa. Sen aika on lähellä, tulemaisillaan, ei sen päivä pidennetä. Jer.50:29-39. Jer.51:24-29

• Anonyymi

Ilm.18:1-24

• Anonyymi

Raamatun profetiat
      A. Ovat toteutuneet suurimmalta osalta
      B. Lopunajan profetiat ovat alkaneet toteutumaan

• Anonyymi

Jer.8:17-22 Sillä katso, minä lähetän teidän sekaanne käärmeitä, myrkkyliskoja joihin ei lumous tehoa, ja ne purevat teitä, sanoo Herra. Missä on virvoitus minun murheeseeni? Minun sydämeni on sairas, Katso, tyttären, minun kansani, huuto kuuluu kaukaisesta maasta: Eikö Herra ole Siionissa, eikö ole siellä kuningas? Miksi he ovat vihoittaneet minut jumalankuvillansa, muukalaisten turhilla jumalilla? Ohi on elonaika, lopussa kesä, mutta ei ole meille apua tullut. Tyttäreni, minun kansani, murtumisen tähden olen minä murtunut, minä käyn murheasussa, kauhistus on minut vallannut. Eikö Giledissä ole palsamia, eikö siellä ole parantajaa? Vai miksi eivät tyttären, minun kansani, haavat kasva umpeen? Jer.46:11 Mene Gileadiin, haje balsamia, sinä neitsyt, tytär Egypti - turhaan sinä paljon lääkkeitä hankit: ei kasva haavasi umpeen.

• Anonyymi

Jes.60:8-14 Ketkä ovat nuo, jotka lentävät niinkuin pilvet ja niinkuin kyyhkyset lakkoihinsa? Merensaaret odottavat minua minua, ja etunmaisina tulevat Tarsiin-laivat tuodakseen sinun lapsesi kaukaa; hopeansa ja kultansa heillä on mukanansa Herran, sinun Jumalasi, nimelle, Israelin Pyhälle, sillä hän kirkastaa sinut. Ja muukalaiset rakentavat sinun muurisi, ja heidän kuninkaansa palvelevat sinua; sillä vihassani minä löin sinua, mutta mielisuosiossani minä sinua armahdan. Sinun porttisi pidetään aina auki, ei niitä suljeta päivällä eikä yöllä, että kansojen rikkaudet tuotaisiin ja heidän kuninkaansa saatettaisiin sinun tykösi. Sillä se kansa tai valtakunta, joka ei sinua palvele, hukkuu, ja ne kansat hävitetään perinjuurin. Libanonin kunnia tulee sinun tykösi, kypressit, jalavat ynnä hopeakuuset, kaunistamaan minun pyhäkköni paikkaa, ja minä saatan jalkani sijan kunniaan. Ja kumarassa käyden tulevat sinun tykösi sinun sortajasi pojat, ja kaikki sinun pilkkaajasi heittäytyvät sinun jalkaisi juureen. Jes.35:2. 41:19-20

• Anonyymi

Sak.14:12-18 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää niiltä kansailta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissaansa, ja sen kieli mätänee sen suussa. Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiini toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan. Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita. Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on - samankaltainen vitsaus. Mutta kaikki niiden pakanakansojen tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoillemaan kuningasta, Herra Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. Ja mikä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoillemaan kuningasta, Herra Sebaotia, niille ei tule sadetta. Jajos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään; vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja, jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.

• Anonyymi

Ilm.21:22-27 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala. Kakkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole, ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä kauhistuksen tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

• Anonyymi

Jes.24:23 Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vahtintensa edessä loistaa kirkkaus. Ilm.22:5-6 Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti. Ja hän sanoi minulle: Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeetain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijolleen, minä pian tapahtuman pitää. Ilm.1:1.

• Anonyymi

Hgg,2:6-9 Sillä näin sanoo Herrra Sebaot: Vielä vähän aikaa, ja minä liikutan taivaat ja maat, meren ja kuivan. Ja minä liikutan kaikki pakanakansat, ja kaikkien pakanakansojen kalleudet tulevat, ja minä täytän temppelin kunnialla, sanoo Herra Sebaot. Minun on hopea, ja minun on kulta, sanoo Herra Sebaot. Tämän temppelin myöhempi kunnia on oleva suurempi kuin aikaisempi, sanoo Herra Sebaot. Ja tässä paikassa minä annan vallita rauhan, sanoo Herra Sebaot. Hagg.1:1-11

• Anonyymi

Jes.60:1-7 Nouse ole kirkas, sillä sinun valkeutesi tulee, ja Herran kunnia koittaa sinun yltsesi. Sillä katso, pimeys peittää maan ja aynteys kansat, mutta sinun ylitsesi koittaa Herra, ja sinun ylläsi näkyy hänen kunniansa. Kansat vaeltavat sinun valkeuttasi kohti, kuninkaat sinun koitteesi kirkkautta kohti. Nosta silmäsi, katso ympärillesi: kaikki nämä ovat kokontuneet, tulevat sinun tykösi; sinun poikasi tulevat kaukaa, sinun tyttäresi kainalossa kannetaan. Silloin sinä saat sen nähdä, ja sinä loistat ilosta, sinun sydämesi sykkii ja avartuu, kun meren aarteet kääntyvät sinun tykösi, kansojen rikkaudet televat sinulle. Kamelin paljous peittää sinut, Midiamin ja Eefan varsat; kaikki tulevat Sabasta, kantavat kultaa ja suitsutusta ja Herran ylistystä ilmoittavat. Kaikki Keedarin laumat kokoontuvat sinun tykösi, Nebajotin oinaat palvelevat sinua; minulle otollisina ne nousevat minun alttarilleni, ja minä kirkastan kirkkauteni huoneen. Ps.72:10 -20

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4746
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      56
      2595
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1044
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1015
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      984
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      921
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      71
      904
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      835
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      51
      788
    Aihe