Kuinka todennäköistä siitä selviäminen hengissä on?
Jos saa koronatartunnan
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
sehän riippuu miten vakavia oireita saat.
- Anonyymi
Tilastojen mukaan pitkästi yli 99 %.
- Anonyymi
Vaikka olisi maksakirroosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi maksakirroosi?
Onpa täällä palstalla aina paljon maksakirroosipotilaita jotka kysyy voiko koronaan kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa täällä palstalla aina paljon maksakirroosipotilaita jotka kysyy voiko koronaan kuolla.
Ei mulla oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla oo.
no tolla yhellä on maksakirroosi.
- Anonyymi
Tästä tilastosta vois yrittää laskea todennäkösyyttään kuolla: https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19case/fact_epirapo_covid19case?row=sex-444328&column=ttr10yage-444309&filter=measure-492118#
Semmoinen ajan jaksot huomioiva graafi lienee poistettu thllän sivulta. Jos joku löytää paremman tilaston/graafin, niin please jakakaa linkki. - Anonyymi
Sairastin koronan kuukausi sitten. Oli samanlainen kuin normi flunssa. Monta kertaa flunssa ollut jopa hankalampi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492388Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on542160Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676- 321660
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 181469
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191304Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291