Kuinka todennäköistä siitä selviäminen hengissä on?
Jos saa koronatartunnan
8
102
Vastaukset
- Anonyymi
sehän riippuu miten vakavia oireita saat.
- Anonyymi
Tilastojen mukaan pitkästi yli 99 %.
- Anonyymi
Vaikka olisi maksakirroosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi maksakirroosi?
Onpa täällä palstalla aina paljon maksakirroosipotilaita jotka kysyy voiko koronaan kuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa täällä palstalla aina paljon maksakirroosipotilaita jotka kysyy voiko koronaan kuolla.
Ei mulla oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla oo.
no tolla yhellä on maksakirroosi.
- Anonyymi
Tästä tilastosta vois yrittää laskea todennäkösyyttään kuolla: https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19case/fact_epirapo_covid19case?row=sex-444328&column=ttr10yage-444309&filter=measure-492118#
Semmoinen ajan jaksot huomioiva graafi lienee poistettu thllän sivulta. Jos joku löytää paremman tilaston/graafin, niin please jakakaa linkki. - Anonyymi
Sairastin koronan kuukausi sitten. Oli samanlainen kuin normi flunssa. Monta kertaa flunssa ollut jopa hankalampi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323951Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121977Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko211704Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731406- 661204
- 821201
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su421126- 291125
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h106872Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9741