Mitä enemmän Putin tuhoaa sitä enemmän joutuu maksamaan syyllisestä ei epäselvyyttä
Koska Haagin sotaoikeus kokoontuu
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä koskaan saada Haagiin.
- Anonyymi
Eikös sodissa homma mene niin että riippumatta siitä kuka aloitti tai on syyllinen niin jos vastapuoli antautuu tai muuten suostuu tulitaukoon/sopimukseen niin eihän nyt voittaja mitään maksele/korvaa!
Mitenköhän homma toimis jos nakkikiskan jonossakin olis sama sääntö? - Anonyymi
Putinia ei ikinä saada Haagiin. Tai muuallekaan minne hän ei itse halua.
- Anonyymi
"Haagin munanlutkuttajat"!!!
- Anonyymi
Paljon se Putin onkin saanut parinkymmenen vuoden aikana tehtyä. Maassa korruptio rehottaa edelleen, älymystö lähtee pois maasta, Suomi kohta Natossa, murhauttaa ihmisiä naapurimaassa ym.ym. Hirveä uho päällä mutta mies on kuin pelkkä koiranpaska lyhtypylvään juurella.
- Anonyymi
Sehän on sitten ihan "suoli24 maailman menoa" -kamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637