Ministereillä Suomessa tyhmyys tiivistyy

Anonyymi

Saksa ja Unkari vastustaa sitä, että Venäjältä vähennettäisiin energian tuontia heidän maihin? Unkarissa jopa monet kansainväliset pakotteet johtamassa siihen ettei Unkari niitä hyväksy, koska ne aiheuttavat Unkarin taloudellet tappiota ja PALJON.
Alkaa jo kuulostaa ettei Suomessa ainakaan nämä naisministerit pidemmällä ajalla tule menestymään talouspakotteiden rintamassa, sillä Suomikin on ajautumassa pahasti solmuun moneen suuntaan. Sellaiset teoriat, että ilman Venäjän markkinoita länsi pärjäisi ilman olennaisia energiavaroja on huuhaata, mutta senhän miehet ovat jo tieneet minkä naiset rikkoo, se miehet joutuu korjaan. Nyt vain naiset rikkoo enemmän kuin raivotessa kotona rikkovat lautasia.

Suomen lisäksi on muitakin maita joissa toimitaan jo liian tunteella sotaan, aiheuttaen omien maiden talouden romahtamista.

Näyttää/kuulostaa siltä ettei naiset Suomessa sääli kotimaisten vientiyritysten mahdollisuuksia, siitäkin tulee mittavat tapiot kun yritykset imakon vuoksi lopettavat Venäjällä tuotantolaitoksia. Moni niistäkin yrityksen työntekijöistä on ehkä varaamassa junamatkaa Suomeen, ongelmat paisuu. He ministerit saavat Suomen palaamaan hyvin nopeasti jonnekin 1970 alkupuolen tasolle vientitulot, velkaantuminen kasvaa.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
        Ikävä
        50
        11482
      2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
        Ikävä
        82
        7739
      3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
        Ikävä
        55
        5838
      4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
        Ikävä
        78
        5782
      5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
        Iisalmi
        78
        4942
      6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
        Ihastuminen
        33
        4283
      7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
        Ikävä
        48
        3116
      8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
        Ikävä
        36
        3084
      9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
        Ikävä
        41
        2575
      10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
        Ikävä
        40
        2500
      Aihe