Gook on venäjä

Anonyymi

Näin sanoo Herra profeetalleen

https://youtu.be/n89G0D1EHuA

Olemme hukassa synnin maljat on täynnä.

Puhe: Nehemia SRK nettyöntekijä, vanhimmistoveli, pastori-Profeetta J Pasanen

49

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamattua on luettava kirjaimellisesti, ja Goog on Goog.

      • Anonyymi

        Taas on luvattu maa hakusessa. Missähän se nyt olisi ....gog ....missä missä ei nyt millään tiedä ....mis se on hei


    • Anonyymi

      Goog voi olla Turkki

      • Anonyymi

        koog voi olla myös idän ja etelänsuuntaan EUn turvin vihoitteleva suomi?


      • Anonyymi

        Googit ja muut nimitykset on sen ajan tunnettujen heimojen nimityksiä, joista puhuttiin ilmansuuntien mukaan.
        Ne nimitykset olivat sen ajan ihmisille täysin selviä, mitä heimoja niillä tarkoitetaan ja mistä varoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googit ja muut nimitykset on sen ajan tunnettujen heimojen nimityksiä, joista puhuttiin ilmansuuntien mukaan.
        Ne nimitykset olivat sen ajan ihmisille täysin selviä, mitä heimoja niillä tarkoitetaan ja mistä varoitetaan.

        Sittenhän kannattaisi kysyä heiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koog voi olla myös idän ja etelänsuuntaan EUn turvin vihoitteleva suomi?

        Käviskö Egyptin Libya synagogat siellä


      • Anonyymi

        Jeesus sentään luvattu maa hukassa edelleen.


      • Anonyymi

        Turkin synagogat niin


      • Anonyymi

        Goog ei vain voi, vaan se on myös aina ollut Turkki.
        Aloittaja on väärprofeetta.

        NATO:n ja juutalaisen, luciferistisen maailmanliiton kristinuskon vastaista sotapropgandaa.

        Matteus 13: 10-15
        10 Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja sanoivat hänelle: "Minkä tähden sinä puhut heille vertauksilla?"
        11 Hän vastasi ja sanoi: "Sen tähden, että teidän on annettu tuntea taivasten valtakunnan salaisuudet, mutta heidän ei ole annettu.
        12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
        13 Sen tähden minä puhun heille vertauksilla, että he näkevin silmin eivät näe ja kuulevin korvin eivät kuule, eivätkä ymmärrä.

        14 Ja heissä käy toteen Esaiaan ennustus, joka sanoo: 'Kuulemalla kuulkaa, älkääkä ymmärtäkö, ja näkemällä nähkää, älkääkä käsittäkö.

        15 Sillä paatunut on tämän kansan sydän, ja korvillaan he työläästi kuulevat, ja silmänsä he ovat ummistaneet, etteivät he näkisi silmillään, eivät kuulisi korvillaan, eivät ymmärtäisi sydämellään eivätkä kääntyisi ja etten minä heitä parantaisi.'

        Kuinka juutalaiset pilkkaavat Jeesusta Kristusta / How The Jews Mock Jesus Christ:
        http://brothernathanaelchannel.com/watch_video.php?v=WN5OXHX6S5X2

        Anabaptistit ovat jo vuosikymmeniä antaneet näille täyden tukensa. Edelleenkin, myös tällä foorumilla.

        Aleksandr Solženitsyn:
        >>”Venäjän vallanneet johtavat bolševikit eivät olleet venäläisiä. He vihasivat venäläisiä. He vihasivat kristittyjä. Heitä motivoi etninen viha. He kiduttivat ja teurastivat säälimättömästi miljoonia venäläisiä. Lokakuun vallankumous ei ollut 'venäläinen vallankumous'. Se oli vieraan kansan valloitusretki Venäjällä. Lähes kukaan ei ymmärrä tätä vieläkään, mikä todistaa, että kansainvälinen valtamedia on saman heimon käsissä.”<<

        In ale gasn:
        https://www.youtube.com/watch?v=1ft9iuZu0AI
        🔯


    • Anonyymi

      Raamun mainitsemat maat ovat sen ajan tunnettuja maita, ei mitään Venäjiä eikä Amerikoita, joista ei kukaan mitään ymmärtänyt, että sellaisia on olemassakaan.

      Ihmisen vilkas mielikuvitus yhdistää asioita ja luulee omia ajatuksiaan todeksi.

      • Anonyymi

        Kadotettu joukko etsii ei löydä.


    • Anonyymi

      Kirjoituksesta päätellen olet käynyt vain alakoulun. Kielioppisi on kateissa. Mutta raamattu on profetaalista.

      • Anonyymi

        Ainakin aloittaja on opiskellut paljon titteleitä itselleen. Eikös pelkkä pastorin koulutus jo kestä vuosia? Siihen nuo profeetta kurssit ym. Vielä lisäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin aloittaja on opiskellut paljon titteleitä itselleen. Eikös pelkkä pastorin koulutus jo kestä vuosia? Siihen nuo profeetta kurssit ym. Vielä lisäksi

        Eiköhän ne lahkosaarnaajat ole entisiä linnakundeja. Niillä asioilla rehentelee ja pelottelee kuulijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin aloittaja on opiskellut paljon titteleitä itselleen. Eikös pelkkä pastorin koulutus jo kestä vuosia? Siihen nuo profeetta kurssit ym. Vielä lisäksi

        Profeetaksi ei opiskella, vaan Jumala valitsee profeetaksi.
        Profeetta edellytetään itsensä alistamista Jumalan edessä ja kaikki kunnia täytyy antaa Jumalalle.
        Jos alkaa korottaa itseään menettää profetoinnin armolahja ja joutuu keksimään itse profetioita jotta voi jatkaa edes vääränä profeettana.


      • Anonyymi

        Profetia Jeesuksesta sit Jeesus tuli . Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profeetaksi ei opiskella, vaan Jumala valitsee profeetaksi.
        Profeetta edellytetään itsensä alistamista Jumalan edessä ja kaikki kunnia täytyy antaa Jumalalle.
        Jos alkaa korottaa itseään menettää profetoinnin armolahja ja joutuu keksimään itse profetioita jotta voi jatkaa edes vääränä profeettana.

        Ääliö iski taas kadonnut lammas ei löydä luvattua maata .....


      • Anonyymi

        Kokeile lukea se paskakirja kerran oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ne lahkosaarnaajat ole entisiä linnakundeja. Niillä asioilla rehentelee ja pelottelee kuulijoita.

        Egyptin dynastia siinä . Wikipedia faaraoiden dynastia


    • Anonyymi

      Helluntailaisten itsensä profeetoiksi julistaneet ovat kaikki valheprofeettoja, joista Raamattu varoittaa ankarasti heitä kuulemasta.

      Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ovat viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA, ei mitään lahkoissa kaatuilevia hurmostelevia lahkolaisia.

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      • Anonyymi

        Ne on ihan näitä petoja itse 👿🦄


      • Anonyymi

        Varkaita ne on . Kaikki jää käteen jos kylään kutsuu. Kengät lähtee vaatteet astiat ruuat kaapista .


    • Anonyymi

      Koko Nehemia "seurakunta" vaikuttaa fiktiiviseltä kulissilta jossa on oikeasti vain yksi YouTube saarnaaja jonka taustalla fiktiivinen joukko seurakuntalaisia.

      • Anonyymi

        Oletteko lukenut miten kiroukset tuli Aatamin kautta ....


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa "vanhimmisto veli" ?

      • Anonyymi

        Vanhaa papparaista ja sen veljeä


      • Anonyymi

        Seurakunnan sandredhin


      • Anonyymi

        Sillä on eniten syntiä


    • Anonyymi

      Sananjulistajalle pastorille Jumala asettaa tiukat vaatimukset mm. kohtelias vieraanvarainen yhden vaimon mies pitää HYVÄÄ HUOLTA lapsistaan ja on hyvä isä. Tässä minimiehdot

    • Anonyymi

      Tim 3. Srk n johtajan tulee olla nuhteeton raitis

    • Anonyymi

      Raamatussa kerrotaan että aikojen lopulla Gook, maa pohjan periltä hyökkää Israeliin.

      • Anonyymi

        Tota noin kadonneet lampaat onkin nyt ne kun sanoo olevansa eikä oo. Et kadotettu. Arabit hyökkäsi ja valtasi temppelivuoren siellä on moskeija. Sellaista tapahtui.


      • Anonyymi

        Hyökkäsi 2000 vuotta sitten juu arabit.


    • Anonyymi

      Ilm.20:7-10 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan, ja hän lähtee vullitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa on myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Kerrotko kadonnut varasteleva koira 🐶🐕 missä sun mielestä sijaitsee magog ja gog. Google niin mutta kartalla missä.


    • Anonyymi

      Hes.38:8-12 Pitkien aikojen perästä sinä saat määräyksen, vuotten lopulla sinun on karattava maaha, joka on tointunut miekan jäljiltä, kootu monien kansain seasta, - mentävä Israelin vuorille, jotka kauvan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyyni. Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, peittääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi. Näin sanoo Herra, Herra: Mutta sinä paivänä tulee mieleesi jotakin, ja sinä mietit pahan juonen ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina - asuvat muuria vailla kaikki tyyni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia. Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa. Jer.49:31-32

      • Anonyymi

        Joo se tapahtui kun arabit miehitti alueen jonka nimi on Palestiina ja Jerusalem on Sodoma .


    • Anonyymi

      Nehemia ei nyt ole paikalla mutta missä luulette nehemian olleen silloin .....

    • Anonyymi

      Venäjän juutalaiset on jo Israelissa mut myös itä Saksan. ..

    • Anonyymi

      1Moos.10:2 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras. 1Aaikak.1:5 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras. Ilm.20:8 Biblia (1776) Ja hän menee ulos pakanoita viettelemään, kotka neljällä maankulmalla ovat, Gog ja Magog, että hän heitä sotaan kokoais, joiden luku on niinkuin meren santa.

    • Anonyymi

      Hes.39:11-20 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, Kulkijain laakson, itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pnnaan nimeksi: Googin meluisan joukon laakso. Niitä hautaa Israelin heimo seitemän kuukautta puhdistaaksensa maan. Koko maan kansa hautaa hyeitä, ja se on koituva heille kiitokseksi sinä päivänä, jona minä näytän kunniani, sanoo Herra, Herra. Valitaan vakinaiset miehet, jotka kulokevat maata ja hautaavat noita kulkijoita, mitä niistä vielä on jäljellä maan pinnalla, puhdistaaksensa sen; seitsemän kuukauden kuluttua he sen tutkivat läpikotaisin. Kun nämä kulkijat kulkevat maata ja joku heistä näkee ihmisen luut, laittaa hän niitten ääreen kivimerkin, siihen asti että haudankaivajat saavat ne haudatuksi Googin meluisan joukon laaksoon Ompa eräällä kaungillakin nimenä Hamona* - Niin he puhdistavat maan. Ja sinä, ihmislapsi! Näin sanoo Herra: Käske lintuja, kaikkia siivekkäitä, ja kaikkia metsän eläimiä: Kokootukaan, tulkaa, yhtykää joka taholta minun teurasuhrilleni jonka minä teitä varten uhraan, suurelle teurasuhrille Israelin vuorille; syökää lihaa ja juokaa verta. Syökää sankarien lihaa ja juokaa maan ruhtinaitten verta - oinaita, lampaita, kauriita ja härkiä, kaikki tyyni Baasanissa syötettyjä. Syökää itsenne kylläiseksi rasvasta ja juokaa itsenne juovuksiin verestä, teurasuhrista, jonka minä teitä varten uhraan. Tulkaa kylläisiksi minun pöydässäni ratsuista ja vaunuhevoisista, sankareista ja kaikenkaltaisista sotamiehistä, sanoo Herra. Ilm.19:17-18

    • Anonyymi

      Hes.39:29 Minä asetan kunniani pakanakansojen kesken, ja kaikki pakanakansat saavat nähdä minun tuomioni, jonka minä toimitan, ja käteni, jonka minä lasken heidän päällensä. Mutta Israelin heimo tulee tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa siitä päivästä lähtien ja aina eteenpäin. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että Israelin heimo joutui pakkosiirolaisuuteen syntivelksnsa tähden, koska olivat olleet minulle uskottomat, ja minä kätkin heiltä kasvoni, ja niin minä annoi heidät heidän vihollistensa käsiin, ja he kaatuivat miekkaan kaikki tyyni. Minä tein heille heidän saataisuutensa ja rikkomuksensa mukaan ja kätkin heiltä kasvoni. Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Nyt minä käännän Jaakobin kohtalon ja armahdan kaikkea Israelin heimona ja kiivailen pyhän nimeni puolesta. Ja häpeänsä ja kaiken usikottomuutensa, jotka he ovat minulle osoittaneet, he unhoittavat, asuessaan nyt maassansa turvallisina, kennekään peloittelematta. Kun minä tuo heidät takaisin kansojen seasta ja kokoan heidät vihamiestensä maista, niin minä osoitan heissä pyhyyteni lukuisain pakanakansain silmien edessä. Ja he tulevat tietämään, että minä, Herra, olen heidän Jumalansa, kun minä, vietyäni heidät pakkosiitolaisuuteen pakanakansojen luokse, kokoan heidät omaan maahansa enkä jätä sinne jäljelle ainoatakaan heistä. Enkä minä enää kätke heiltä kasvojani, sillä minä vuodatan Henkeni Israelin heimon päälle, sanoo Herra, Herra. Ap.t.2:17-21

    • Anonyymi

      Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ovat tällaisia:

      Matt. 23:34
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne PROFEETTOJA , VIISAITA MIEHIÄ JA LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

    • Anonyymi

      Lahjoita rahaa Ukrainaan niin syntisi pyyhitään pois.

      • Anonyymi

        Kuka noin opettaa? Taivas paikkaa ei voi ostaa rahalla.


    • Anonyymi

      PRESEARCH sanoo erillailla. Eläkeläiselle tiedoksi että Presearch on HAKUKONE

    • Anonyymi

      Goog ei ole Venäjän hallitsija.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe