Jos hengittää vahingossa kurkumajauhetta? Minulta kaatui vahingossa kurkumapussista hyvin hienojakoista kurkumajauhetta pöydälle, ja samalla se pölähti todella voimakkaasti ja tunsin kuinka sitä meni runsaasti keuhkoihin ja nyt yskittää koko ajan. Onkohan tuollainen haitallista?
Onko vaarallista keuhkoille
5
52
Vastaukset
- Anonyymi
mene lääkäriin niin saat sieltä joitain rauhoittavaa.
- Anonyymi
Tuskin yksi kerta haittaaa.Vedetäänhän kokaiiniakin nenään eikä yhteen kertaa kuole.
- Anonyymi
Kai periaatteessa mikä vaan keuhkoihin mennyt vieras aine voi aiheuttaa keuhkokuumeen. En tosin usko, että ihan pieni määrä terveellä nuorella ihmisellä.
Itse olen hengittänyt ainakin kaakaota, ja ikävältä tuntui sekin. Koetan pidätellä henkeä pölläyttelyjen ajan. Nykyään voisi tietysti hyödyntää maskia, kun niitä joka kodista löytyy joka tapauksessa. - Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=Cyk7utV_D2I
Cinnamon challenge. Tosin tuossa pitäisi käyttää lusikkaa. - Anonyymi
Ei kannata olla huolissaan. Varmasti vaiva ohi mennyt kun tämän näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055