Siis kenen on kosto ??

Onko Rakkaat Suomalaisten asia kostaa Ukrainalaisten kärsimystä ja kuolema ??

Onko Rakkaat Suomalaisten asia kostaa venäläisten viattomia poikien kuolemat joka oli niin pyörryksissä kun ajattelivat olevansa rauhanturvajia ja jossain harjoituksissa eikä tiennyt että heidät oli lähetetty kuolemaan..

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Onko Rakkaat Suomalaisten asia kostaa venäläisten viattomia poikien kuolemat..."

      Kummalles osapuolelle ajattelit kostaa?

      Venäjälle, joka valheellisesti väitti poikaparoille, että kyseessä on vain sotaharjoitus ja syöksi heidät kouluttamattomina pedon kitaan?

      Vai Ukrainalle, joka ampui noita poikaparkoja kuoliaaksi?

      • No en mä hullu ole maailman hulluuden mukaana kulkeva vaikka haluan olla Jumalan Rakas hullu joka ei kosta kenelle.. Koska Kosto on Herran !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        No en mä hullu ole maailman hulluuden mukaana kulkeva vaikka haluan olla Jumalan Rakas hullu joka ei kosta kenelle.. Koska Kosto on Herran !!

        Viisauden sanoja.


    • Anonyymi

      Ei ole syytä kostaa, mutta sotaa on vastustettava...!

    • Sillä lähellä on Herran päivä kaikkia pakanakansoja: Niinkuin sinä olet tehnyt, niin sinulle tehdään; kosto sinun teostasi kohtaa sinun omaa päätäsi.

      Room. 12:19

      Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".

      Hepr. 10:30

      Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".

    • Anonyymi

      Kuka on kostanut? Miten? Venäjä pommitti juuri synnytyssairalan maan tasalle. Onko Putinin rakastaminen tärkeämpää, kuin ukrainalaisten naisten ja lasten elämällä? Ukrainaan turha sota on absoluuttista pahuutta. Pahalle on aina tehtävä vastarintaa. Sekä itsessä, että muissa. Venäjä on eristettävä kansainvälisestä yhteisöstä, kuten murhaajat eristetään yhteiskunnasta. Se ei ole kosto, vaan suojatoimenpide. Sota loppuu, kun elämä vaikeutuu ja rahat loppuvat. Toinen vaihtoehto olisi paljon julmempi. Siihen en viitsi edes mennä.

    • Väärin rakas !!!

      >> Pahalle on aina tehtävä vastarintaa. <<

      Matt. 5:39

      Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;

      Ja jos et tiedä kenelle kosto kuuluu niin voin kyllä helposti Pyhästä Raamatusta !!

      • Anonyymi

        Hyvä savis! Eiköhän anneta koko Suomikin Venäjälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä savis! Eiköhän anneta koko Suomikin Venäjälle.

        Onko ne Rakas pyytäneet ?? Oletko venäläinen trolli ??


    • Anonyymi

      News in Russian|News in Russian
      Pohjoismaiset sanomalehdet alkavat yhdessä julkaista artikkeleitaan venäjäksi – Päätoimittajat: ”Venäläisillä on oikeus tietää”
      ”Venäläisillä tulee myös olla oikeus riippumattomaan tietoon. Tämän takia me kolme pohjoismaista sanomalehteä, Helsingin Sanomat, Dagens Nyheter ja Politiken, ryhdymme julkaisemaan artikkeleitamme venäjäksi”, kirjoittavat lehtien päätoimittajat yhteisessä kannanotossaan

      https://www.hs.fi/newsinrussian/art-2000008668548.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe