..tänään voin mennä baariin..
jihuu
15
460
Vastaukset
- quistis
pillimehulle vainko:o)))
- perskuti
Onko olo vielä, ku ropsipinon alle jääneenä?
Taitaa olla jänteikäs, urheilullinen keho jo palautunu??;-)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Onko olo vielä, ku ropsipinon alle jääneenä?
Taitaa olla jänteikäs, urheilullinen keho jo palautunu??;-))Olo on kuin sen katujyrän alle jääneellä tipulla...(siis kerrankin kunnon kukko) Siis matkaväsymystä..hemmetti kuusi tuntia bussissa mennen tullen!!! Mä olen kuules entinen balleriina:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Olo on kuin sen katujyrän alle jääneellä tipulla...(siis kerrankin kunnon kukko) Siis matkaväsymystä..hemmetti kuusi tuntia bussissa mennen tullen!!! Mä olen kuules entinen balleriina:o))
Älä kerro kellekkään, yleisö ratkaisee,... entinen vai nykyinen balleriina;=))
Balleriina säilyy,.... estraadit vaihtuu! - quistis
perskuti kirjoitti:
Älä kerro kellekkään, yleisö ratkaisee,... entinen vai nykyinen balleriina;=))
Balleriina säilyy,.... estraadit vaihtuu!Nyt saa taputtaa...KIITOS:o))) Huomasitko syvä niiaus!Ja yleisö saa ratkaista..Mut kiitos ei mätiä munia!!!
- perskuti
quistis kirjoitti:
Nyt saa taputtaa...KIITOS:o))) Huomasitko syvä niiaus!Ja yleisö saa ratkaista..Mut kiitos ei mätiä munia!!!
Parempi mätiä kuin ei ollenkaan, pysyy otsikoissa.
Quistis pidä huoli, että kirjoittavat nimen oikein;=))
Muuten, ei kuulunut polvilumpion paukahtelua joten kaikki todella hyvin, ei tarvitse pyytää orkesteria soittamaan kovempaa;=O)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Parempi mätiä kuin ei ollenkaan, pysyy otsikoissa.
Quistis pidä huoli, että kirjoittavat nimen oikein;=))
Muuten, ei kuulunut polvilumpion paukahtelua joten kaikki todella hyvin, ei tarvitse pyytää orkesteria soittamaan kovempaa;=O))Jokos Sä olet alkanut nukkumaan,vai vieläkö typy valvotuttaa;o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Jokos Sä olet alkanut nukkumaan,vai vieläkö typy valvotuttaa;o)))
Nyt tuntuu olevan tarkka Quistis kysymyksessä??
No mitenkäs se jeff jeff juttu etenee, taitaa olla viekussa??
Täytyy myöntää, pidän yks typyn tyylistä.
Noista yöunista sanoisin, silmät lupsuu, mutta kestän kuin MIES;=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Nyt tuntuu olevan tarkka Quistis kysymyksessä??
No mitenkäs se jeff jeff juttu etenee, taitaa olla viekussa??
Täytyy myöntää, pidän yks typyn tyylistä.
Noista yöunista sanoisin, silmät lupsuu, mutta kestän kuin MIES;=))sais olla ihan viekussa!!!! Pidä typystä kii,niinkuin mies vain voi:o))))
..ihan oikealle tuopille.. muuten en olis lähtenyt mut asioita sinnepäin ja kaks kaverii on jo houkutellu..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ihan oikealle tuopille.. muuten en olis lähtenyt mut asioita sinnepäin ja kaks kaverii on jo houkutellu..
Muutoinhan sä vain sitä mehua;o)))
quistis kirjoitti:
Muutoinhan sä vain sitä mehua;o)))
..vissyy,limuu, mehuu ja teetä ja maitoo.. mutku ne kaverit niin bissee bissee bissee...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..vissyy,limuu, mehuu ja teetä ja maitoo.. mutku ne kaverit niin bissee bissee bissee...
kasvattaa keskikehoa???
quistis kirjoitti:
kasvattaa keskikehoa???
..oo ainakaan vielä keskivartalossa syömingit eikä juomingit näkyneet.. oon hoikka vaikka syön kuin.. öö possu.. enkä mä nyt niin paha juomarikaan oo... loppujen lopuksi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..oo ainakaan vielä keskivartalossa syömingit eikä juomingit näkyneet.. oon hoikka vaikka syön kuin.. öö possu.. enkä mä nyt niin paha juomarikaan oo... loppujen lopuksi..
Sä oletkin kiltti kolli:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1253123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171942744Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina652185Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2581524Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41464Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät241346Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31201Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3952Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883