jihuu

..tänään voin mennä baariin..

15

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      pillimehulle vainko:o)))

      • perskuti

        Onko olo vielä, ku ropsipinon alle jääneenä?
        Taitaa olla jänteikäs, urheilullinen keho jo palautunu??;-))


      • quistis
        perskuti kirjoitti:

        Onko olo vielä, ku ropsipinon alle jääneenä?
        Taitaa olla jänteikäs, urheilullinen keho jo palautunu??;-))

        Olo on kuin sen katujyrän alle jääneellä tipulla...(siis kerrankin kunnon kukko) Siis matkaväsymystä..hemmetti kuusi tuntia bussissa mennen tullen!!! Mä olen kuules entinen balleriina:o))


      • perskuti
        quistis kirjoitti:

        Olo on kuin sen katujyrän alle jääneellä tipulla...(siis kerrankin kunnon kukko) Siis matkaväsymystä..hemmetti kuusi tuntia bussissa mennen tullen!!! Mä olen kuules entinen balleriina:o))

        Älä kerro kellekkään, yleisö ratkaisee,... entinen vai nykyinen balleriina;=))
        Balleriina säilyy,.... estraadit vaihtuu!


      • quistis
        perskuti kirjoitti:

        Älä kerro kellekkään, yleisö ratkaisee,... entinen vai nykyinen balleriina;=))
        Balleriina säilyy,.... estraadit vaihtuu!

        Nyt saa taputtaa...KIITOS:o))) Huomasitko syvä niiaus!Ja yleisö saa ratkaista..Mut kiitos ei mätiä munia!!!


      • perskuti
        quistis kirjoitti:

        Nyt saa taputtaa...KIITOS:o))) Huomasitko syvä niiaus!Ja yleisö saa ratkaista..Mut kiitos ei mätiä munia!!!

        Parempi mätiä kuin ei ollenkaan, pysyy otsikoissa.
        Quistis pidä huoli, että kirjoittavat nimen oikein;=))
        Muuten, ei kuulunut polvilumpion paukahtelua joten kaikki todella hyvin, ei tarvitse pyytää orkesteria soittamaan kovempaa;=O))


      • quistis
        perskuti kirjoitti:

        Parempi mätiä kuin ei ollenkaan, pysyy otsikoissa.
        Quistis pidä huoli, että kirjoittavat nimen oikein;=))
        Muuten, ei kuulunut polvilumpion paukahtelua joten kaikki todella hyvin, ei tarvitse pyytää orkesteria soittamaan kovempaa;=O))

        Jokos Sä olet alkanut nukkumaan,vai vieläkö typy valvotuttaa;o)))


      • perskuti
        quistis kirjoitti:

        Jokos Sä olet alkanut nukkumaan,vai vieläkö typy valvotuttaa;o)))

        Nyt tuntuu olevan tarkka Quistis kysymyksessä??
        No mitenkäs se jeff jeff juttu etenee, taitaa olla viekussa??

        Täytyy myöntää, pidän yks typyn tyylistä.

        Noista yöunista sanoisin, silmät lupsuu, mutta kestän kuin MIES;=))


      • quistis
        perskuti kirjoitti:

        Nyt tuntuu olevan tarkka Quistis kysymyksessä??
        No mitenkäs se jeff jeff juttu etenee, taitaa olla viekussa??

        Täytyy myöntää, pidän yks typyn tyylistä.

        Noista yöunista sanoisin, silmät lupsuu, mutta kestän kuin MIES;=))

        sais olla ihan viekussa!!!! Pidä typystä kii,niinkuin mies vain voi:o))))


      • ..ihan oikealle tuopille.. muuten en olis lähtenyt mut asioita sinnepäin ja kaks kaverii on jo houkutellu..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..ihan oikealle tuopille.. muuten en olis lähtenyt mut asioita sinnepäin ja kaks kaverii on jo houkutellu..

        Muutoinhan sä vain sitä mehua;o)))


      • quistis kirjoitti:

        Muutoinhan sä vain sitä mehua;o)))

        ..vissyy,limuu, mehuu ja teetä ja maitoo.. mutku ne kaverit niin bissee bissee bissee...


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..vissyy,limuu, mehuu ja teetä ja maitoo.. mutku ne kaverit niin bissee bissee bissee...

        kasvattaa keskikehoa???


      • quistis kirjoitti:

        kasvattaa keskikehoa???

        ..oo ainakaan vielä keskivartalossa syömingit eikä juomingit näkyneet.. oon hoikka vaikka syön kuin.. öö possu.. enkä mä nyt niin paha juomarikaan oo... loppujen lopuksi..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..oo ainakaan vielä keskivartalossa syömingit eikä juomingit näkyneet.. oon hoikka vaikka syön kuin.. öö possu.. enkä mä nyt niin paha juomarikaan oo... loppujen lopuksi..

        Sä oletkin kiltti kolli:o)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe