..tänään voin mennä baariin..
jihuu
15
450
Vastaukset
- quistis
pillimehulle vainko:o)))
- perskuti
Onko olo vielä, ku ropsipinon alle jääneenä?
Taitaa olla jänteikäs, urheilullinen keho jo palautunu??;-)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Onko olo vielä, ku ropsipinon alle jääneenä?
Taitaa olla jänteikäs, urheilullinen keho jo palautunu??;-))Olo on kuin sen katujyrän alle jääneellä tipulla...(siis kerrankin kunnon kukko) Siis matkaväsymystä..hemmetti kuusi tuntia bussissa mennen tullen!!! Mä olen kuules entinen balleriina:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Olo on kuin sen katujyrän alle jääneellä tipulla...(siis kerrankin kunnon kukko) Siis matkaväsymystä..hemmetti kuusi tuntia bussissa mennen tullen!!! Mä olen kuules entinen balleriina:o))
Älä kerro kellekkään, yleisö ratkaisee,... entinen vai nykyinen balleriina;=))
Balleriina säilyy,.... estraadit vaihtuu! - quistis
perskuti kirjoitti:
Älä kerro kellekkään, yleisö ratkaisee,... entinen vai nykyinen balleriina;=))
Balleriina säilyy,.... estraadit vaihtuu!Nyt saa taputtaa...KIITOS:o))) Huomasitko syvä niiaus!Ja yleisö saa ratkaista..Mut kiitos ei mätiä munia!!!
- perskuti
quistis kirjoitti:
Nyt saa taputtaa...KIITOS:o))) Huomasitko syvä niiaus!Ja yleisö saa ratkaista..Mut kiitos ei mätiä munia!!!
Parempi mätiä kuin ei ollenkaan, pysyy otsikoissa.
Quistis pidä huoli, että kirjoittavat nimen oikein;=))
Muuten, ei kuulunut polvilumpion paukahtelua joten kaikki todella hyvin, ei tarvitse pyytää orkesteria soittamaan kovempaa;=O)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Parempi mätiä kuin ei ollenkaan, pysyy otsikoissa.
Quistis pidä huoli, että kirjoittavat nimen oikein;=))
Muuten, ei kuulunut polvilumpion paukahtelua joten kaikki todella hyvin, ei tarvitse pyytää orkesteria soittamaan kovempaa;=O))Jokos Sä olet alkanut nukkumaan,vai vieläkö typy valvotuttaa;o)))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Jokos Sä olet alkanut nukkumaan,vai vieläkö typy valvotuttaa;o)))
Nyt tuntuu olevan tarkka Quistis kysymyksessä??
No mitenkäs se jeff jeff juttu etenee, taitaa olla viekussa??
Täytyy myöntää, pidän yks typyn tyylistä.
Noista yöunista sanoisin, silmät lupsuu, mutta kestän kuin MIES;=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Nyt tuntuu olevan tarkka Quistis kysymyksessä??
No mitenkäs se jeff jeff juttu etenee, taitaa olla viekussa??
Täytyy myöntää, pidän yks typyn tyylistä.
Noista yöunista sanoisin, silmät lupsuu, mutta kestän kuin MIES;=))sais olla ihan viekussa!!!! Pidä typystä kii,niinkuin mies vain voi:o))))
..ihan oikealle tuopille.. muuten en olis lähtenyt mut asioita sinnepäin ja kaks kaverii on jo houkutellu..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ihan oikealle tuopille.. muuten en olis lähtenyt mut asioita sinnepäin ja kaks kaverii on jo houkutellu..
Muutoinhan sä vain sitä mehua;o)))
quistis kirjoitti:
Muutoinhan sä vain sitä mehua;o)))
..vissyy,limuu, mehuu ja teetä ja maitoo.. mutku ne kaverit niin bissee bissee bissee...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..vissyy,limuu, mehuu ja teetä ja maitoo.. mutku ne kaverit niin bissee bissee bissee...
kasvattaa keskikehoa???
quistis kirjoitti:
kasvattaa keskikehoa???
..oo ainakaan vielä keskivartalossa syömingit eikä juomingit näkyneet.. oon hoikka vaikka syön kuin.. öö possu.. enkä mä nyt niin paha juomarikaan oo... loppujen lopuksi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..oo ainakaan vielä keskivartalossa syömingit eikä juomingit näkyneet.. oon hoikka vaikka syön kuin.. öö possu.. enkä mä nyt niin paha juomarikaan oo... loppujen lopuksi..
Sä oletkin kiltti kolli:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301596