https://yle.fi/uutiset/3-12352029
Taas tulivat lisäpakotteet voimaan venäjälle. Turpaan tulee nyt jo perusteollisuuden logistiikallekin. Pysäytettyjä junanvaunuja seisoo ympäri E-Karjalaa ja Kymenlaaksoa. Niitä lienee varastoitu usealle pienemmälle asemalle?
Venäjän transitoliikenne seis. Suomessa pysäytetty ja varastoitu satoja vaunuja.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pietarin ja Moskovan Suomeen saapuva henkilöliikenne tulisi myös katkaista. Ryssien tulee nyt nautiskella ihan keskenään siitä, minkä he äänestivät useaan kertaan mahdolliseksi.
- Anonyymi
Suomen ei tule olla turvakäytävä venäläisten elintasopakolaisten auttamiseksi. Matkustajaliikenne ja myös muut venäläisten maarajanylitykset tulee torpata välittömästi.
- Anonyymi
Eihän viimeisen päälle epävarma Suomi sellaista voi tehdä. Joku saattaisi vielä tulkita tällaisen natomyönteisyydeksi, tai suomettumisen loppumiseksi.
Totta puhuen tässä venäläisten maahantulon sallimisessa yhä edelleen, ollaan kyllä ampumassa itseämme jalkaan ja pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232