Autokauppias kertoi virheellistä tietoa autosta.

Anonyymi

Ostin siis auton johon autokauppiaan mukaan piti saada jälkiasentaa vetokoukku, mutta kaupanteosta seuraavana päivänä kuitenkin ilmeni ettei autoon saa sellaista asentaa. Tämä tieto vaikutti oleellisesti auton ostopäätökseen, kauppoja ei olisi syntynyt jos tämä olisi ollut tiedossa ennen ostopäätöstä.

Mitä teen? Mitkä ovat oikeuteni? Mitä voin vaatia vai voinko vaatia mitään?
Toki asiasta olen ollut jo yhteydessä kauppiaaseen joka ei tietenkään minua uskonut. Nyt kuitenkin on "mustaa valkoisella" ja tästä myös valokuva kauppiaalle lähetetty, ei vielä ole asiaan antanut mitään vastausta. Apua kiitos!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä hätäile. Sopu löytyy. Älä aja autolla paljon ettet joudu maksamaan kilometreistä. Toivottavasti iso liike josta löytyy toinen koukullinen auto.
      Pysy asiallisena. Tutki vielä netistä löytyykö ulkomailta koukkua.

      • Anonyymi

        Kiitos kannustavasta viestistä!
        Valitettavasti toista koukullista autoa 7hengelle ei samalta kauppiaalta löydy. Ja siis autolla ei saa vetää peräkärryä laisinkaan, joten koukkuakaan ei tähän saa 😞


    • Anonyymi

      Joo just - sait sitten mukamas kusetettua myyjää.
      Olit ostavinasi auton ja luulet että voit ajella sillä mielin määrin ennenkuin palautat.
      Sun luottotiedot ei varmaan muutenkaan ole ihan kunnossa joten en ajelis kovin paljoo ennen palautusta.

      • Anonyymi

        Luetun ymmärtäminen ei ole sinulla oikein hallussa . Ensimmäinen sana aloittajan tekstissä oli " ostin " Tuo sana Suomen kielessä tarkoittaa sitä , että kyseisen henkilö on auton omistaja . Ei tää vaikeeta ole jos vähän vaan yrität !


    • Anonyymi

      Asia tietenkin hankala jos otettu rahoitus. Toivon kovasti että myyjä myöntää muistavansa koukusta puhumisesta. Mutta hiukan hankala tilanne jos myyjä ei nyt tule vastaan. Pidä hyvä puheyhteys ja älä kerro liikkeen nimeä täällä.
      Ettei liike pahastu. Älä ota ketään muuta henkilöä sotkemaan asiaa vaan neuvottele asiallisesti itse suoraan myyjän kanssa.
      Huonossa tapauksessa auto jää sinulle. Toivottavasti auto on muuten hyvä.

    • Anonyymi

      Jos on etämyyty. Sehän auttaisi. Olisi palautusoikeus. Toivottavasti asia selviää.

      • Anonyymi

        Virheellistä tietoa pyh. Mitä jos myyjä sanoo et tällä saa kunnon panot etkä saa niin meekkö rekuttaan. Se on itsestä kiinni. Olisit ottanut selvää myyjä myy autoja, ei vetokoukkuja. Kohta olet vaatimassa taas jotain. Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheellistä tietoa pyh. Mitä jos myyjä sanoo et tällä saa kunnon panot etkä saa niin meekkö rekuttaan. Se on itsestä kiinni. Olisit ottanut selvää myyjä myy autoja, ei vetokoukkuja. Kohta olet vaatimassa taas jotain. Idiootti.

        Sinä olet idiootti tai autokauppias , joka monesti on myös idiootti . Ei tosin aina .


    • Anonyymi

      Vaadi 2 409 930 euroa vahingonkorvausta!

    • Anonyymi

      Älä välitä näistä epäasillisuuksista. Krapulassa ihmiset kirjoittelee.
      Pysy sinä asiallisuudessa. Tsemppiä.

    • Anonyymi

      Olisi ihan mielenkiintoista tietää mikä se auto on mihin ei vetokoukkua saa ja ei kai se vaihtaminen ole ongelma jos auto on jo kerran maksettu?

      Kyllä sellaissia autoja saa mihin menee 7 istumaan ja saa koukun.
      Vois tietysti kysyä et kuin paljo pitää vetää maksimikilot?

    • Anonyymi

      eikös ID myyjät olleet myös jotain sössineet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe