Oon tässä huomannu, että kun ottaa eteenpäin ojennetun käden ojentajasta kiinni niin voi ihoa vetää irti, jää iso läjä sormien väliin ja sitä voi liikutella. Sama tietty muuallakin kehossa, mutta ojentajien kohdilla ilmiö on ärsyttävin, kyynärpään alueeltakin voi vetää ison läjän ihoa irti lihaksista/luustosta.
Onko muillakin näin, vähän jo vanhemmilla voimailijoilla. Geeneillä tässä on toki osuutta asiaan ja iällä. Itse vaan ollut noin nelikymppiseksi varsin kireä ja iho ollut aina kuin teinipojalla. Eipä siinä, iho on kyllä hyvänlaatuinen vieläkin, mutta alkaa venymään kuin kimmoisuutensa menettänyt kuivapuku. Tietääkseni steroidit nopeuttavat ihon vanhenemista nopeasti ja auringolla myös kova vaikutus suojaamattomaan ihoon, Steroideja en ole koskaan käyttänyt ja ihoakin olen viime vuodet ahkerasti aurinkorasvaillut.
Allit ja muut
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Lisättäköön vielä, että olen aika hoikkaa mallia. Pituus 180cm ja paino oli ylimmillään 94kg, mutta nyt tiputtanut noin 79kg kun alkoi mahaankin kertymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957