Onko kellään näin traumaattisia kokemuksia elämänsä varrelta. Minut pahoinpideltiin ja potkittiin pään alueelle ja mahaan makasin maassa ja huusin apua hädissäni.jouduin vakavan pahoin pitelyn uhriksi josta sai kärsimys korvauksia vain 150e jouduin ambulanssilla sairaalaan.minua on pahoin pidetty Haukiputaalla lukuisia kertoja ja pari kertaa on uhattu tappaa.myivät käyttö kelvottoman romu päätin josta veivät 3000e
Hakkasivat potkivat minut sairaalaan
1
150
Vastaukset
- Anonyymi
Olen surulinen ja pahoilani puolestasi.Sinun pitäisi saada pitkä aikaista Trauma peräistä terapiaa,se terapia ketää vuosia.Helsingi on ihmisille paikan järjestänyt,mistä sitä saa.Teillä ei varmaan ole?Mutta vaadi silti terapiaa.Asioita yksin ei voi käsitellä eikä toinen amatitaidoton tutava,ystävä,sukulainen ymmärrä mitä olet kokenut.Eikä voi neuvoa sinua oikein!Kylä on ulkopuolisena lähisuvulta sanut mieletömän määrän henkistä väkivaltaa.Otanut heistä pesä eron lopulta Kun pääsin naisten tuki järjestön kautta lyhyt terapiaan ja sain työkalut asioille: Itä-Helsingissä kesällä 2019.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283