Siinä näki ettei piikit anna armoa vaikka on kuinka nuorikin...sydämiä pysähtyy ja infarktit yleistyy.kiitos tämän myrkky injektion jota ursula von der lyenin äijä meillekin eurooppaan isoin kuormin köijää
H.Bieber oli onnekas kun selvisi aivoinfarktista
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olin rokote-rokissa, 3x Biontekkiä otettu olkapäähän ja on todisteet.
Mutta niin urheilu tappaa ja aiheuttaa liikuntakyvyttömyyttä ainakin itselleni, ei pitäisi kävellä paljoa, enkä pystykään nyt yritin mutta hermovaurio nilkassa.... pahensi ja olen liikuntakyvytön nyt sitte noin 5 kuukautta.
Autoillekin voisi laittaa nopeusrajoitukset että esim. 2 senttimetriä minuutissa, eli 2cm/min....- Anonyymi
Ota lisää piikkejä niin häviää muut vaivat ja pääset nopeammi hiekkahoitoon 😎
- Anonyymi
H. Bieber on ollut todnäk piikkimainostaja ja saanut rahaa siitä mukavasti. Pfizerillä sitä riittää. Ei voi urputtaa sen vuoksi. Sääli. Jennifer Aniston ja ja Jennifer Lopez samoin, kumpikin taannoin haukkui niitä ketkä eivät olleet valmiita piikitettäviksi. Ison mammonat tienasivat. Loppui kummankin Jennyn kuunteleminen ja katsominen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754216Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112243Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2401430- 1551426
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721109Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936