Kehoitan jokaista harrastamaan pientä syntiä aina silloin tällöin, elämässä pitää olla jännitystä! Lempisyntejäni ovat seksin harrastaminen, viinanjuonto, valehteleminen ja toisinaan pikkunäpistely! Pidän myös uhkapelien pelaamisesta, ja hyvästä ruuasta hyvässä seurassa!
Uskon että sallimalla itselleni nämä synnit vahingoitan lähimmäisiäni vähemmän kuin ne uskovaiset, jotka pidättäytyvät ja saarnaavat toisille synneistä.
Synti tekee hyvää!
54
1831
Vastaukset
- uskis
Kaikki me olemme syntisiä myös uskovaisetkin mutta erona on vai se "he ovat antaneet Jeesuksen pelastaa heidät" sorry vaan en enempä kirjoita siitä enempää.
Tiesitkö että, Nooa oli juoppo, Daavid avionrikkoja, Simpson rakastaja, Salomolla oli kauheasti naisia, Pietari Jesuksen kieltäjä, Paavali kiivailija murhaaja ennen kutsumustaan jne.. . Mutta kaikista puhtain on Jeesus ilman syntiä ja voittaja.- pikkusyntinen
..pikkusyntinä paneskelu Maria Magdalenan kanssa?
- make
Jeesus asui lapsena egyptissä, joten hän sai vaikutteita paikallisesta suositusta 'osiris' uskonnosta ja sen kyllä huomaa.
On ilmeistä, että jeesuksen viisaat puheet ja taikatemput eivät suinkaan tulleet jumalasta,
Vaan korkeasta koulutuksesta.
Nuorena hän eli 'tuhlaaja poika' tyylistä elämää, kierrellen kavereidensa juhlien ja tehden milloin mitäkin ilkivaltaa (esim. ajamalla eläinlaumoja alas jyrkänteeltä).
Kun hänen vanhempansa tulivat torumaan häntä, hän kielsi heidät ja kutsui 'jengiään' uudeksi perheekseen.
Jeesus huomasi elämänsä tylsäksi ja turhaksi, kuten voi hopealusikka perseessä syntyneen elämän helposti kuvitella olevan.
Joten hän otti vanhantestamentin käteen ja päätti alkaa toteuttamaan siihen kirjoitettuja ennustuksia.
Ilmeisesti jotain hienoa olisi pitänyt tapahtua, kun nämä ennustukset käyvät toteen.
Mutta kuten jeesuksen viimeisistä sanoista 'herrani, miksi minut hylkäsit' voimme päätellä homma meni reisille.
>>Raamatun kuvaukseen jeesuksesta ei voi luottaa, koska se ei suhtaudu kriittisesti. - The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
ööh... EI... lolz pälli
- pikkusyntinen
The_Ace kirjoitti:
ööh... EI... lolz pälli
Ööh.. Mistäs tiedät? Eiköhän tämä Jeesuksen vakipano ole kaikkien tiedossa, jotka vaivautuvat lukemaan joskus muutakin kuin raamattua..
- pikkusyntinen
pikkusyntinen kirjoitti:
Ööh.. Mistäs tiedät? Eiköhän tämä Jeesuksen vakipano ole kaikkien tiedossa, jotka vaivautuvat lukemaan joskus muutakin kuin raamattua..
Tänä iltana, siis helatorstaina, klo 18.55 yle1 Todellinen Da Vinci -koodi. Siinäkin puhutaan jotain Jeesuksen ja Marian välisestä suhteesta...
- The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
Lue Raamattua, niin tietäisit edes jotain, mistä puhut. :D
- The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
Tänä iltana, siis helatorstaina, klo 18.55 yle1 Todellinen Da Vinci -koodi. Siinäkin puhutaan jotain Jeesuksen ja Marian välisestä suhteesta...
niin davinci-koodi on fiktiota.
- pikkusyntinen
The_Ace kirjoitti:
Raamattua lukevat eivät tiedä mitään, uskovat vain!
- The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
Raamattua lukevat eivät tiedä mitään, uskovat vain!
Raamatun lukemiseen tarvitaan Uskoa, että siitä jotain ymmärtäisi.
- pikkusyntinen
The_Ace kirjoitti:
Raamatun lukemiseen tarvitaan Uskoa, että siitä jotain ymmärtäisi.
Tuskin olet sinäkään mikään raamattuexpertti minulle kertomaan millainen minun tulisi olla ja miten minun pitäisi jotain höpöhöpö-kirjoja lukea.
Jospa sinä vielä aikuistuisit lähiaikoina, ehkä pääsisit eroon tuosta valtavasta uskontaakastasi.. Pelkkää raamattua lukemalla olet kyllä lirissä. - The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
Tuskin olet sinäkään mikään raamattuexpertti minulle kertomaan millainen minun tulisi olla ja miten minun pitäisi jotain höpöhöpö-kirjoja lukea.
Jospa sinä vielä aikuistuisit lähiaikoina, ehkä pääsisit eroon tuosta valtavasta uskontaakastasi.. Pelkkää raamattua lukemalla olet kyllä lirissä....arvovalta & uskottavuus on 0 täällä.
- pikkusyntinen
The_Ace kirjoitti:
...arvovalta & uskottavuus on 0 täällä.
Vähättelysi ei nosta sinun arvovaltaasi yhtään sen enempää, päinvastoin. Osoitat sillä vain ajattelevasi että olet parempi ihminen koska olet "uskovainen".
Henkilökohtaisesti en voi sietää kaltaisiasi itserakkaita ääliöitä, jotka teeskentelevät pyhimystä.
Ja ne jotka sattuvat tämän lukemaan ja jotka ovat samaa mieltä kanssani: käsi ylös joiden mielestä Ace saisi mennä vähän itseensä? - The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
Vähättelysi ei nosta sinun arvovaltaasi yhtään sen enempää, päinvastoin. Osoitat sillä vain ajattelevasi että olet parempi ihminen koska olet "uskovainen".
Henkilökohtaisesti en voi sietää kaltaisiasi itserakkaita ääliöitä, jotka teeskentelevät pyhimystä.
Ja ne jotka sattuvat tämän lukemaan ja jotka ovat samaa mieltä kanssani: käsi ylös joiden mielestä Ace saisi mennä vähän itseensä?... Uskovainen, kun tietää mikä on Oikein, ja mikä Väärin, mikä on Totta, mikä Tarua. ;)
- mielestäni
pikkusyntinen kirjoitti:
Ja ne jotka sattuvat tämän lukemaan ja jotka ovat samaa mieltä kanssani: käsi ylös joiden mielestä Ace saisi mennä vähän itseensä?oikeassa.Miksi kukaan vastaisi toisen synneistä.Käyt aceen kimppuun nimittelemällä itserakkaaksi ääliöksi vaikka kommentoitkin sen omana mielipiteenäsi.
Ace ei ole nostamassa arvovaltaansa vaan kirjoittelee totuuksia.
Se sinun on ilmeisesti vaikea hyväskyä? - Valen
pikkusyntinen kirjoitti:
Tiesitkö että Jeesus on Kristinuskon ydin. Tiesitkö että jos Jeesus olisi tehnyt yhdenkin synnin, niin silloin koko kristinuskon sanoma olisi täysin turha. Koska vain Jeesuksen täydellinen synnittömyys mahdollisti sen että Hän pystyi kantamaan kaikkien muiden ihmisten synnit ristille ja maksamaan niiden rangaistukset. Jos Jeesus olisi ollut syntinen ihan vaikka vain pienessä määrin, silti Hän ei olisi voinut silloin pelastaa ihmisiä kadotuksesta eikä olisi kelvannut Jumalalle, vaan olisi joutunut itse maksamaan omista synneistään. Silloin koko kristinusko olisi täysin turha eikä pelastusta olisi. Mutta me tiedämme opetuslapsien ja apostolien luotettavista kirjeistä ja evankeliumeista Raamatussa, että Jeesus oli täysin synnitön ja siksi pystyi kantamaan ihmiskunnan synnit ristille. Jokainen joka uskoo tämän ja pyytää Jeesukselta syntejään anteeksi, saa ne anteeksi ja pelastuu. Jeesuksen ylösnousemus oli suurin todiste Jeesuksen synnittömyydestä ja Jumaluudesta myös.
Siunausta!
Valen - ---
The_Ace kirjoitti:
Raamattu on IHMISEN kirjoittamaa tekstiä, (oli sen sitten Jumala tai kuka tahansa heille kertonut suullisesti) Ja ihminen on olento joka pyrkii muokkaamaan kaikkea omien arvojensa mukaiseksi..PISTE
- joh. 316
pikkusyntinen kirjoitti:
sinä kyykäärmeen sikiö!etkö tiedä että raamatussa varoitetaan noista eksyttäjistä!!!????
- en usko paskaan
Valen kirjoitti:
Tiesitkö että Jeesus on Kristinuskon ydin. Tiesitkö että jos Jeesus olisi tehnyt yhdenkin synnin, niin silloin koko kristinuskon sanoma olisi täysin turha. Koska vain Jeesuksen täydellinen synnittömyys mahdollisti sen että Hän pystyi kantamaan kaikkien muiden ihmisten synnit ristille ja maksamaan niiden rangaistukset. Jos Jeesus olisi ollut syntinen ihan vaikka vain pienessä määrin, silti Hän ei olisi voinut silloin pelastaa ihmisiä kadotuksesta eikä olisi kelvannut Jumalalle, vaan olisi joutunut itse maksamaan omista synneistään. Silloin koko kristinusko olisi täysin turha eikä pelastusta olisi. Mutta me tiedämme opetuslapsien ja apostolien luotettavista kirjeistä ja evankeliumeista Raamatussa, että Jeesus oli täysin synnitön ja siksi pystyi kantamaan ihmiskunnan synnit ristille. Jokainen joka uskoo tämän ja pyytää Jeesukselta syntejään anteeksi, saa ne anteeksi ja pelastuu. Jeesuksen ylösnousemus oli suurin todiste Jeesuksen synnittömyydestä ja Jumaluudesta myös.
Siunausta!
Valeneihän sellaista ukkoa ole ollutkaan kuin jumala ja jeesus , nuo kaksi vain ihmisen sairaita mielikuvia on,, VAIN HEIKOT ETSII JOTAIN OLEMATONTA JOSTAIN.
- Totta taidat puhua..
pikkusyntinen kirjoitti:
Ja ne jotka sattuvat tämän lukemaan ja jotka ovat samaa mieltä kanssani: käsi ylös joiden mielestä Ace saisi mennä vähän itseensä?Tuntuu,että suurin osa kristityistä on pahan Jumalansa kumartajia.Itsekkäitä,toisten tuomitsijoita,piinaajia ja rumia.Kaikkivaltias on iljettävä rumilus,koska hänen maanpäälliset ystävänsä ovat samanlaisia.
- Keski-Suomen Kanalayhdistys
Lopeta se näpistely ja valehtelu. Muut ovatkin ihan kivoja juttuja.
- joopa joo
Voi olla tosiaan hauskaa kunnes; saat turpaasi tai joudut helvettiin.
- pikkusyntinen
helvetti on lapsia ja uskovaisia varten, tehokas pelottelukeino.
Ihminen on sisäisessä helvetissään, jos pelkää koko elämänsä helvettiä. - The_Ace
pikkusyntinen kirjoitti:
helvetti on lapsia ja uskovaisia varten, tehokas pelottelukeino.
Ihminen on sisäisessä helvetissään, jos pelkää koko elämänsä helvettiä.... kyllä sinne myös sellaiset menevät, jotka siihen eivät Usko, tai saati sitten Jumalaan.. ;)
- Kokeillaanko vaan?
The_Ace kirjoitti:
... kyllä sinne myös sellaiset menevät, jotka siihen eivät Usko, tai saati sitten Jumalaan.. ;)
Eivät ihmiset tietenkään mene mihinkään helvettiin. Pilaat oman elämäsi uskomalla satuihin.
- The_Ace
Kokeillaanko vaan? kirjoitti:
Eivät ihmiset tietenkään mene mihinkään helvettiin. Pilaat oman elämäsi uskomalla satuihin.
Kyllä vain, ihmiset jotka eivät Usko menevät Helvettiin, ja onneksi minä sentään Uskon, Totuuteen, Jumalaan & Hänen Sanaansa.
- Kokeillaanko?
The_Ace kirjoitti:
Kyllä vain, ihmiset jotka eivät Usko menevät Helvettiin, ja onneksi minä sentään Uskon, Totuuteen, Jumalaan & Hänen Sanaansa.
Valitettavasti näin ei ole, vaikka sinulla onkin tällainen uskomus.
Todista ensin, väitä vasta sitten. Minua ei kiinnosta, mitä sinä USKOT, koska monet kaltaisesi uskovat vaikkapa tienaavansa verkostomarkkinoinnilla tai paranevansa syövästä rukouksella.
En usko mihinkään jumaliin tai buddhiin enkä tietenkään joudu/pääse helvettiin tai taivaaseen, enkä synny uudelleen. Tämä perustuu tietoon, oi herkkäuskoinen ässäni. - The_Ace
Kokeillaanko? kirjoitti:
Valitettavasti näin ei ole, vaikka sinulla onkin tällainen uskomus.
Todista ensin, väitä vasta sitten. Minua ei kiinnosta, mitä sinä USKOT, koska monet kaltaisesi uskovat vaikkapa tienaavansa verkostomarkkinoinnilla tai paranevansa syövästä rukouksella.
En usko mihinkään jumaliin tai buddhiin enkä tietenkään joudu/pääse helvettiin tai taivaaseen, enkä synny uudelleen. Tämä perustuu tietoon, oi herkkäuskoinen ässäni.... ja Pakanan käissä tieto muttuu arvottomaksi/vääräksi.
- Kakkaa syövä Jeesuksen seur...
The_Ace kirjoitti:
... ja Pakanan käissä tieto muttuu arvottomaksi/vääräksi.
Kuka on tuo Pakana? Onko hän itse Jeesus Krist?
- The_Ace
Kakkaa syövä Jeesuksen seur... kirjoitti:
Kuka on tuo Pakana? Onko hän itse Jeesus Krist?
lolz
- humalaa
Se on kuin nousu humalaa, mutta voisi sitä loputonta KRAPULAA joka siitä seuraa, se ikuinen kadotus ja kärsimys.
En suosittelisi enkä toivoisi koskaan kenellekään.
Viettelijän synti onkin suurempi kuin viettelykseen langenneen. Että kanattaa muistaa, ilmenee Raamatusta.- pikkusyntinen
viinankin krapulavaikutuksen saa kuriin oikeilla toimenpiteillä, esimerkiksi juomalla paljon vettä.
viinan yletön juominen tekee varmasti pahan olon, mutta oikein käytettynä sillä on jopa terveydelle suotuisia vaikutuksia. lasi punaviiniä päivässä jne.
että muistetaanpas me kaikki nauttia synnistä kohtuudella!
- miliame
olet aivan oikeassa!!! en usko todellakaan kenenkään joutuvan mihinkään helvettiin. eihän sitä tiedä mitä kuoleman jälkeen on, mutta siinäpä se juju onkin. mitä jos olet joku himo uskovainen mutta kuoltuasi tajuat ettei taivasta tai helvettiä olekkaan. siinä meni elämäs sitten hukkaan.
- Missä ?
Niin mikä ELÄMÄ ? Tarkoitatko tätä pahan vallassa olevan maailman / ihmiskunnan, kuoleman tiellä hoipertelemista. Jatkuvissa onnettomuuksissa ja sodissa ja sairaina, sekä suurimman osan köyhyydessä ja kuruudessa taistelua. Jonka ovat valinneet, Kristuksen / TODELLISEN ELÄMÄN mahdollisuuden sijasta ???
- The_Ace
... Saatanan ovelin juoni oli uskotella, että Helvettiä ja Häntä ei olisi.
- samamieli
The_Ace kirjoitti:
... Saatanan ovelin juoni oli uskotella, että Helvettiä ja Häntä ei olisi.
Saatana ei ole leikkikalu.Se on todellinen petos kaikissa mitoissaan.
Hienoa nähdä että sinua ei sokeus vauhdissa sokaise. - miliame
Missä ? kirjoitti:
Niin mikä ELÄMÄ ? Tarkoitatko tätä pahan vallassa olevan maailman / ihmiskunnan, kuoleman tiellä hoipertelemista. Jatkuvissa onnettomuuksissa ja sodissa ja sairaina, sekä suurimman osan köyhyydessä ja kuruudessa taistelua. Jonka ovat valinneet, Kristuksen / TODELLISEN ELÄMÄN mahdollisuuden sijasta ???
ettei ei-uskovaisilla ole oikeaa elämää? ennemminkin se tuntuu olevan päinvastoin, kun ei tarvitse sellaisten tiukkojen sääntöjen mukaan elää. mutta no jaa, käsityksensä kullakin elämästä.
- ss-
en tiedä oletko uskovainen mutta jollet tee parannusyta joudut helvettiin.
- pikkusyntinen
Ja minä kun luulin että ss-miehet ne siellä helvetissä Hitlerin nussittavana viihtyvät...
- ss-
pikkusyntinen kirjoitti:
Ja minä kun luulin että ss-miehet ne siellä helvetissä Hitlerin nussittavana viihtyvät...
sä et edes tiedä mitään ss-miehistä..muuta kuin propakandaa ja se nimimerkki ei viittaa siihen..
- pikkusyntinen
ss- kirjoitti:
sä et edes tiedä mitään ss-miehistä..muuta kuin propakandaa ja se nimimerkki ei viittaa siihen..
Se että puhut ss-miehien puolesta ja käyttää samaa nimimerkkiä kertoo jo aivan tarpeeksi, senkin natsi.
Pala Helvetissä. Mutta älä sitten inise etten varoittanut. - asdasd
pikkusyntinen kirjoitti:
Se että puhut ss-miehien puolesta ja käyttää samaa nimimerkkiä kertoo jo aivan tarpeeksi, senkin natsi.
Pala Helvetissä. Mutta älä sitten inise etten varoittanut.Täällä ei ole kukaan puhunut SS-Waffenista.. xD
- ss-
pikkusyntinen kirjoitti:
Pala Helvetissä. Mutta älä sitten inise etten varoittanut.se voi takoittaa super santtua akuankasta.. ja ensinnäkään en aijo palaa helvetissä..mutta tolla menolla sä aijot.. ja ne tyypit(waffen-ss) oli ihan perseestä..mutta sunkans en aijo enempää keskustella toivon vaan et joskus heräät tosta hallusinaatiostas..
- toret
jokainen joka haluaa pelastua luopuu syntisestä elämästään ja aloittaa uuden elämän Jeesuksen oppeja ja käskyjä noudattaen niin hyvin kuin pystyy.
Jeesus on herra ja pelastus
siunausta kaikille- Keski-Suomen kanalayhd.
Kuka vitun jeesus?
- sie jeesusta
Keski-Suomen kanalayhd. kirjoitti:
Kuka vitun jeesus?
tiiä? sehän oli se arabi joka parituhatta vuotta sitte sai omasta mielestään hauskan idean ja päätti huvitella sen kanssa. nyt se vain on otettu liian vakavasti... mutta mitäpä tuosta, karavaani kulkee ja porukka mölisee.
Nyt mie teen paukut :) - joh. 316
sie jeesusta kirjoitti:
tiiä? sehän oli se arabi joka parituhatta vuotta sitte sai omasta mielestään hauskan idean ja päätti huvitella sen kanssa. nyt se vain on otettu liian vakavasti... mutta mitäpä tuosta, karavaani kulkee ja porukka mölisee.
Nyt mie teen paukut :)joka ei usko jumalan ainokaisen pojan nimeen on jo tuomittu!maassa näitä asioita voi paeta mutta ei enää kuoleman jälkeen...
- synnitön.
Harrastan seksiä enkä ole naimisissa. Otan viiniäkin joskus ihan humaltumiseen asti. Hyvin harvoin, jos koskaan valehtelen, valkoisia valheita joskus, joskus loukkaa lähimmäistä jos laukaisee totuuden päin naamaa.
Teen työni hyvin, hoidan äitiäni kun hän on sairas, lapseni olen kasvattanut kunnon kansalaisiksi.
Nipottamista jos joku väittää että en ole kunnon ihminen. Enkä ole syntinen, en sitten yhtään. - suurisyntinen
Synti tekee pahaa. Toivoni on Jeesuksen anteeksiantamuksessa.
- tuttiritaritaritta
Tajusin että meillä on miesten niminä Usko ja Toivo, muttei Rakkautta.
Ei me osata rakastaa.- Ehkä ne kaikki
naiset ovat Rakkaus -nimisiä. Miehillä on Usko ja Toivo.
- Tai lapsen
Ehkä ne kaikki kirjoitti:
naiset ovat Rakkaus -nimisiä. Miehillä on Usko ja Toivo.
nimenä Toivo, ja mies Usko ja vaimo Rakkaus. Jumalan lapsinakin saamme odottaa kestäväisesti lupauksien täyttymistä.
- Aloittajalle:
Ei pieniä ilman suuria, ilman Jumalan Henkeä ei voi pyhittyä.
- Saatana on Herra
Onneksi Saatana on herrani, ei tarvitse miettiä että teenkö syntiä vai en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569