1.Korinttolaiskirje:
15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
Nuo jakeet ovat Raamatusta!
Raamatusta löytyy myös lisää todisteita siitä, ettei Jeesus ole Jumala!
Totuus on tämä!
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
"alistanut hänen valtaansa kaiken"
Ylösnousemuksensa jälkeen Jeesus sanoo:
"MINULLE on annettu KAIKKI VALTA, taivaassa ja maan päällä"
Mt: 28: 18- Anonyymi
https://www.lahetyskauppa.fi/teemat/lapsille/kirjat/taalla-on-jeesus-p-1035.html
Pässi-lammas tuossa Lasten Raamatun kansikuvassa silmät pyöreinä on todistamassa uskontunnustuksemme apostolin ja ylimmäisen papin syntymää, mutta pässi on pässi ja luulee ja uskoo todistavansa jotain aivan muuta.
Hebrealaiskirje:
3:1 Sentähden, pyhät veljet, jotka olette taivaallisesta kutsumuksesta osalliset, kiinnittäkää mielenne meidän tunnustuksemme apostoliin ja ylimmäiseen pappiin, Jeesukseen,
- Anonyymi
Niin on eroa raamatun Jumalalla ja ylösnosseella Jumalan Pojalla. Kirottuna ristillä kuollessaan Luoja antoi ruumiinsa, sielunsa, henkensä ja henkäyksensä. Hän kuoli.
Mutta mitä sitten edustaa ylösnoussut Jumalan Poika? Oliko tuo Poika ainoastaan SANA.
Montako jumaluutta Jeesuksessa oli hänen kuollessaan. Mitkä niistä kuoli ainiaaksi ja mitkä osallistu ylösnousemukseen.
Mikä nousi ylös?
Kuoliko Luoja ja ihminen , mutta ylös nousi Pyhä Henki. Tai sana. En voi sitä tietää. Mikään kirjoitus ei kerro. Nousiko ylös Ihmisen Poika =viisaus = Karitsa.- Anonyymi
"Niin on eroa raamatun Jumalalla ja ylösnosseella Jumalan Pojalla."
Ilman Raamattua ei kukaan puhuisi "ylösnousseesta Pojasta"!
MIKSI NOIN SUURESTI "on eroa raamatun Jumalalla ja ylösnosseella Jumalan Pojalla." ???
- Anonyymi
Ilmestyskirja:
9:20 Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/jattimainen-jeesus-haastaa-rion-kristuksen-katso/dfb6fb7b-801f-3eb5-8433-d9e2db809de7
Jeesus ALE
Save up to 30% with our image packs
https://www.alamy.com/stock-photo-the-giant-statue-of-jesus-christ-was-completed-in-swiebodzin-western-51997903.html
Jesus Sculpture with Clay | How to Make Jesus Sculptur Easy Step by Step | Clay Art Jesus Face
https://www.youtube.com/watch?v=nIDSkc4GYO8
Jeesuspatsaan rukoilua
https://www.westend61.de/en/imageView/AMCF000014/brazil-rio-de-janeiro-corcovado-man-praying-at-jesus-christ-the-redeemer-statue
“Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.” - Anonyymi
Näin kertoo Raamattu Jeesuksesta:
Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden. - Anonyymi
P.S. Unohdin tässä aloituksessani kertoa, että olen luterilainen, enkä ole ollut missään tekemisissä "jehovien, mormoonien" kanssa, vaan itse itsenäisesti Raamattua lukemalla, ilman raamattukoulujen ohjausta ja aivopesua olen käsitykseni Raamatusta suoraan saanut! Joten turhaan näkisitte vaivaa minua noilla nimityksillä haukkuvan, niin että haukkukaapa vaihteeksi vaikkapa vain neeke..ksi, ihan vaan vaihtelun vuoksi!
- Anonyymi
Neljä erillistä osaa Luojasta kuoli : ruumis, sielu, Henki ja HENKÄYS.
Ja neljä erillistä osaa nousi ylös: Karitsa, sana, pyhä Henki ja Ihmisen Poika.
Onhan kerubeilla ja Brahmalla neljät kasvot. Ja evankelistojakin oli neljä.
Noista neljästä ylösnosseesta osasta käytetään yhteisnimeä Jumalan Poika.
Tää on vain hapuilua. Sanan asemassa voisi olla ennemmin viisaus.
HENKÄYS ei ehkä kuollut vaan inkarnoituu myöhemmin profeetta Isana.
Mutta mikä ääni oli taivaasta, joka aina sanoi Tämä on minun rakas poikani, kuulkaa häntä.
Olenko hapuillut väärin?
Entä jos Jeesus ei ollutkaan LUOJAMME.
Vaan taivaassa on kaiken aikaa ollut tosi Jumala joka on ollut aina Jeesuksen yläpuolella.
Miksi taivas ei ilmoita totuutta asiasta, vaan antaa meidän arvailla?- Anonyymi
Toisaalta messiaana hän oli myös NELJÄSSÄ osassa:
Iankaikkinen Isä
Rauhan Ruhtinas
Väkevä Jumala
Ihmeellinen Neuvonantaja
Jos hän olisi noussut vain yhdeltä kohdin olisi se ihme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta messiaana hän oli myös NELJÄSSÄ osassa:
Iankaikkinen Isä
Rauhan Ruhtinas
Väkevä Jumala
Ihmeellinen Neuvonantaja
Jos hän olisi noussut vain yhdeltä kohdin olisi se ihme?hänen nimensä on: Ruotsalainen
mutta hän on: suomalainen
hänen nimensä on: Venäläinen
mutta hän on: suomalainen
hänen nimensä on: Suutari
mutta hän on: räätäli
hänen nimensä on: Räätäli
mutta hän on suutari
hänen nimensä on: Myyrä
mutta hän on: lentoemäntä
hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
mutta hän on: rabbi, profeetta, kauhukakara pentuna
Jesaja:
9:5 Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
- Anonyymi
Luukkaan evankeliumi:
3:22 ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt."
Markuksen evankeliumi:
9:7 Ja tuli pilvi, joka peitti heidät varjoonsa, ja pilvestä kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani; kuulkaa häntä."
<---???--->
Matteuksen evankeliumi:
11:2 Mutta kun Johannes vankilassa ollessaan kuuli Kristuksen teot, lähetti hän opetuslapsiansa
11:3 sanomaan hänelle: "Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"
<---???--->
Matteuksen evankeliumi:
3:16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt."
<---???--->
Matteuksen evankeliumi:
16:13 Kun Jeesus tuli Filippuksen Kesarean tienoille, kysyi hän opetuslapsiltaan sanoen: "Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
16:14 Niin he sanoivat: "Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista."
<---???HÄH???--->
Matteuksen evankeliumi:
3:5 Silloin vaelsi hänen tykönsä Jerusalem ja koko Juudea ja kaikki Jordanin ympäristö,
3:6 ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.
3:16 Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt."
“Silloin vaelsi hänen tykönsä Jerusalem ja koko Juudea ja kaikki Jordanin ympäristö,”
“Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt."
“"Kenen ihmiset sanovat Ihmisen Pojan olevan?"
"Muutamat Johannes Kastajan, toiset Eliaan, toiset taas Jeremiaan tahi jonkun muun profeetoista."
"Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"
??????????????????????????????????
Johannes Kastaja ei nähnyt mitään kyyhkystä, eikä myöskään kuullut mitään ääntä taivaasta!
Kansa ei myöskään nähnyt mitään kyyhkystä, eikä myöskään kuullut mitään ääntä taivaasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872