LAPUAN KISSAT

Anonyymi

Mitä kuuluu Lapuan irtokissoille? Ne alkavat juuri nyt mouruta ja kuseksia pihoille. Onko niitä näkynyt?

49

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putinin trollit ne vaan itkeä mouruuttaa kun Suomi liittyy Natoon.

    • Anonyymi

      Eipä ole irtokissoja näkynyt

      • Anonyymi

        Pienoiskivääri. Loukut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoiskivääri. Loukut.

        Kantopommi öortaiden alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienoiskivääri. Loukut.

        Mä lasken sergeillä läpi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lasken sergeillä läpi..

        Ei se oikein tässä kylällä käy.


    • Anonyymi

      Me Lapuan ylväät miehet keskustelemme kissoista ja niiden viihtymisestä kunnassamme.

      Muilla palstoilla jauhetaan tyhjänpäiväisiä jostain ukrainasta. Onko se joku kissa vai halutaanko torella vain häiritä kissapuiston perustamista.

      Palatkaa torellisten asioitten pariin tässä lapuan palstalla.

      • Anonyymi

        Korjataanpas vähän...siis koirapuisto ja kissoille agilityrata. Nämä lapualle ja sitten paraatipaikalle että kaikki näkevät ne.


      • Anonyymi

        Kissoista ja niiden kulkemisesta on turha kirjoitella, juttu on päivänselvä "Eläinsuojelulaissa tai sen nojalla annetuissa säännöksissä tai määräyksissä ei ole säännöksiä kissojen ulkona liikkumisesta tai ulkona liikkumisen valvonnasta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissoista ja niiden kulkemisesta on turha kirjoitella, juttu on päivänselvä "Eläinsuojelulaissa tai sen nojalla annetuissa säännöksissä tai määräyksissä ei ole säännöksiä kissojen ulkona liikkumisesta tai ulkona liikkumisen valvonnasta."

        Levität yhtä lausetta kuin mantraa hallinto-oikeuden yhden hallintotuomarin vastineesta, miksi äänesti muita vastaan. Silti hallinto-oikeuden päätös oli ettei kissat voi liikkua ilman valvontaa.

        Korken hallinto-oikeus antoi 22.5.2020 päätöksen liittyen kissojen ulkoiluun ilman valvontaa.
        Eläinsuojelulain 42 pykälän nojalla kissoja ei saa päästää ulos ilman valvontaa.

        Janina Pohju blogissaan 'Kissan ulkoilu ilman valvontaa laintulkinnan kannalta' pohtii hyvin tätä kysymystä.
        Eikä pelkästään eläinsuojelulain pohjalta vaan laaja alaisemmin. Kannattaa lukea koko blogi, eikä nyppiä irti vain yhtä lausetta joka sopii itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissoista ja niiden kulkemisesta on turha kirjoitella, juttu on päivänselvä "Eläinsuojelulaissa tai sen nojalla annetuissa säännöksissä tai määräyksissä ei ole säännöksiä kissojen ulkona liikkumisesta tai ulkona liikkumisen valvonnasta."

        Opettele sinäkin vain huolehtimaan kissastasi asiallisesti ja lakien mukaan!

        Niin toimien vältyt turhalta mielipahalta ja rahan menettämiseltä!

        HUOLEHTIKAA KISSOISTANNE, ÄLKÄÄKÄ VINKUKO!!


    • Anonyymi

      Kissatalon rappusille vei viime viikolla yhden.

    • Anonyymi

      NIIN MINÄKIN !!!!

    • Anonyymi

      Minä vei Vaasan kissataloon.

      • Anonyymi

        Olen käynyt Vaasan kissatalossa, tupa täynnä kissoja varmaan satoja. En löytänyt sopivaa, etsin kaunista ja villiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt Vaasan kissatalossa, tupa täynnä kissoja varmaan satoja. En löytänyt sopivaa, etsin kaunista ja villiä.

        Mitä tykkäsit hajusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt Vaasan kissatalossa, tupa täynnä kissoja varmaan satoja. En löytänyt sopivaa, etsin kaunista ja villiä.

        Et saanut kissaa, koska et allekirjoittanut paperi missä luvataan ettei kissa ulkoile vapaana. Jos kissa palautuu kissataloon niin tulee sakkomaksu, lähes 300€. Eikä sieltä ilmaiseksi kissaa saa. Maksaa pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tykkäsit hajusta?

        Talossa haisi kyllä kuspissa ja pask....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saanut kissaa, koska et allekirjoittanut paperi missä luvataan ettei kissa ulkoile vapaana. Jos kissa palautuu kissataloon niin tulee sakkomaksu, lähes 300€. Eikä sieltä ilmaiseksi kissaa saa. Maksaa pitää.

        En halunnut sieltä kissaa, koska en löytänyt sopivaa.
        Joo oli mirrejä tarjolla, mutta ei kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Minä myin koiran mustalaisille.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen se koissu puraisi käden irti.


    • Anonyymi

      Nyt on aika jakaa kissoille silakoita, joiden sisällä on 100 mg jauhettua Panadolia !!!

      • Anonyymi

        Sanokaa Ei Tappamiselle 🦉🐗🦊🐅🐺🐇🦝🐈🐱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanokaa Ei Tappamiselle 🦉🐗🦊🐅🐺🐇🦝🐈🐱

        Kissut vapaana syntyneet Booooorrrnnn freeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissut vapaana syntyneet Booooorrrnnn freeeeee

        Vapaana kuljettaa kissataloon.


      • Anonyymi

        Nyt on aika panna hullut lukkojen taakse.


      • Anonyymi

        Olen antanut, ja hyvin tehoaa.


      • Anonyymi

        Mä jaan tota koirille. Eipä omistaja kerkiä mitään teherä kun on jo lihapullat kitusissa. Loppuu se kuseminen ja paskominen meidän nurkille


    • Anonyymi

      Nyt olisi aika puhua irto kissoista, kun ne kuljeksivat mouruten pihoilla. Mitä niille voi tehdä?

      • Anonyymi

        Yllä on neuvottu. Anna Panadolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllä on neuvottu. Anna Panadolia.

        Kuinka kävi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kävi?

        Hyvin tai huonosti tai hyvinhuonosti tai mistä mä tiedän.
        Miau tai hau.


    • Anonyymi

      Onko Lapualla edelleen paljon kissoja?

      • Anonyymi

        Vähenee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähenee...

        Minun pihallani kuseksivat kissat käyvät vain kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pihallani kuseksivat kissat käyvät vain kerran.

        HYVÄ, HYVÄ ...


    • Anonyymi

      Onko ulkoupoliset ruokkineet kissoja?

    • Anonyymi

      Kissat.
      Mitään muuta ei tapahdukaan.

      • Anonyymi

        Eikö ihmisellä ole elämässä muuta kuin vihata kissoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihmisellä ole elämässä muuta kuin vihata kissoja?

        Trollaa myös venäjän puolesta. 😅


    • Anonyymi

      Yli 10 kissaa on jäänyt pelkästään autojen alle heinäkuun aikana keskustassa ja muilla asuntoalueilla. Mitä muuta? Montako vielä on "kateissa". Tuntuu ettei kissalla ole mitään arvoa.
      Toivottavasti tulossa oleva pakollinen sirutus ja rekisteröinti nostaisi kissan arvoa lemmikkinä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjää taloa ampuivat ja vielä ohi! 🤣 Sen siitä saa kun ei ole enää kuin ikivanhoja ilmatorjuntaohjuksia joilla ei maa maaleihin osu! 😂

        Kaupunkia kun ampuu, niin kyllä se johonkin osuu, kun laakoja tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupunkia kun ampuu, niin kyllä se johonkin osuu, kun laakoja tulee.

        Ja tämä tapahtuu Lapualla?


    • Anonyymi

      Nyt on aika alkaa ruokkimaaan kissoja Pandolillan50 - 100 mg jauhettuna pikkukalan sisälle !!!!

    • Anonyymi

      Venäjä pommitti Odessaa ohjuksilla.

    • Anonyymi

      Täällä ei ole lähelläkään yhtään kissoilta kiellettyä paikkaa, joten kissa todellakin saa liikkua ihan miten itse parhaaksi katsoo.

    • Anonyymi

      Trumpin varapresidenttiehdokas taisi astua paskaan, kun haukkui kissatätejä.

      J. D. Vancen lausunto valtaan pyrkivistä ”kissatädeistä” pulpahti pintaan – suututti Hollywoodin ja Taylor Swiftin fanit

      Republikaanipuolueen varapresidenttiehdokas J. D. Vance kutsui vuonna 2021 demokraatteja ”joukoksi lapsettomia kissatätejä, jotka elävät surkeaa elämää ja haluavat tehdä muidenkin elämästä kurjaa.” Nyt lausunto leviää sosiaalisessa mediassa.

      Vaalien alla demokraattikannattajat ovat löytäneet varapresidenttiehdokkaan J. D. Vancen vanhan lausunnon, jossa tämä kutsuu demokraatteja kannattavia lapsettomia naisia kissatädeiksi, joilla on ”surkea elämä”.

      Vancen vanha lausunto on suututtanut muiden muassa Hollywoodissa, uutisoivat Independent-lehti ja BBC.

      Esimerkiksi amerikkalaisnäyttelijä Jennifer Aniston arvosteli Vancea eilen Instagramissaan.

      – En voi uskoa, että Yhdysvaltojen mahdollinen varapresidentti voi lausua tämmöistä, Aniston kirjoitti sosiaalisen median päivityksessä.

      Aniston pitää surullisena, että Vance haukkuu naisia lapsettomuudesta samaan aikaan, kun hän vastustaa koeputkihedelmöityshoitoja turvaavia lakeja.

      https://yle.fi/a/74-20101436

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe