Eräässä keskustelussa uskovien keskuudessa kunnostautunut nimimerkki Savis kirjoitti seuraavasti (lainaus):
"Ollaan sitten Norjalaisia ja heitetään Niinistö ja tyttöhallitus romukoppaan."
Kannanotto tällaisenaan vaikuttaa yritykseltä horjuttaa Suomen yhteiskuntarauhaa ja vakautta. Tähän pyrkivät monet Venäjän palkkaamat disinformaation ja propagandan levittäjät.
Voisiko nimimerkki Savis tarkentaa, mitä hän tarkoitti termillä "tyttöhallitus" sekä tyttöhallituksen ja Suomen laillisesti valitun presidentin Sauli Niinistön romukoppaan heittämisellä.
Kysymys nimimerkille Savis
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asiallinen kysymys.
- Anonyymi
Enemmän kiinnostaa miksi nimim ”henki” roikkuu kristittyjen palstoilla ja kuitenkin ainoa motiivi on provosoida, esittää paikkaansa pitämättömiä väitteitä ja solvata kristittyjä. Oletko oikeasti pahahenki?
- Anonyymi
Asiallinen kysymys. Näin totean itse kirjoittamaani kommenttiin. Aivan kuin pahahenki omaansa.
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen kysymys. Näin totean itse kirjoittamaani kommenttiin. Aivan kuin pahahenki omaansa.
Sekoitat minut varmaan Savis-nimimerkkiin, jolla on tosiaan tapana vastata itse itselleen.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Sekoitat minut varmaan Savis-nimimerkkiin, jolla on tosiaan tapana vastata itse itselleen.
Savis ei juuri toista itseään, sinä, paha paha pahahenki, haiseva mädäntynyt pahahenki…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis ei juuri toista itseään, sinä, paha paha pahahenki, haiseva mädäntynyt pahahenki…
Savikselta ei tule aloittajan kysymykseen muuta vastausta kuin kaltaisesi anonyymin turhaa lärpätystä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savikselta ei tule aloittajan kysymykseen muuta vastausta kuin kaltaisesi anonyymin turhaa lärpätystä..
On todella valitettavaa että savis ei meinaa millään alentua vastaamaan..taitaa olla jonkun verran, sanoisinko peräti peruskoulua käynyt. Joo, siitä varmaan täytyy olla kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savis toistaa itseään kirjoittamalla samoja aloituksia vähän väliä. Hän myös vastailee kommenttien väliin ilman sisäänkirjautumista. Kyllä sen helposti tunnistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Minä kysyin oletko ruumillistunut saatana ja puhun jonkun hengen kanssa eikä jonkun persoonańa. Me päästään tuon hengen kanssa lööperiin .Kiitos Herralle jos hän vie tän viranomaisille jonka uhkasi ja silloin kerron myös hänen nimi kaikkille !!
- Anonyymi
Turhaan henki kysyt, sillä saviksella ei ole vastausta kysymyksiisi. Olen meinaan pannut merkille, että Savis kyllä hyvin mielellään arvostelee lähimmäisiään ja suoltaa ajatuksistaan kaikkea skeidaa. Ja koska jutut hänellä ovat skeidaa, niihin ei löydy perusteluja eikä selityksiä..
Olen huomannut saman, mutta kukaan meistä ei ole täydellinen. Siksi en lähde tässä ruotimaan Savis-nimimerkin some-käyttäytymistä.
Sen verran kuitenkin odotan, että Savis-nimimerkki avaa tarkemmin omia sanomisiaan. Nimittäin vallitsevassa turvallisuuspoliittisessa tilanteessa ei löydy ymmärrystä Savis-nimimerkin heitoille.Henki kirjoitti:
Olen huomannut saman, mutta kukaan meistä ei ole täydellinen. Siksi en lähde tässä ruotimaan Savis-nimimerkin some-käyttäytymistä.
Sen verran kuitenkin odotan, että Savis-nimimerkki avaa tarkemmin omia sanomisiaan. Nimittäin vallitsevassa turvallisuuspoliittisessa tilanteessa ei löydy ymmärrystä Savis-nimimerkin heitoille.Ei ole tarvi samoin kuin Jeesus oli syyttäjien edessä mykkä ja Johannes tiesi mitä siitä voi seurata kun avasi suunsa ja hyökkäsi kuin hengellinen sotapäällikkö,, Herodeksen ja lausui sinä et saa pitää Veljen vaimoa..
Siis en yhtään pelkkä sinä joka on saatanasta ja hyökkää hänen hengellä !!
Jeesus oli mykkä niinkuin minä ja tiesi että tämä on jo voitettu !!
Huomatko että minulla on leveä hymy mun kasvoissa kun luulit että saisit peloiteltu minua hiljaiseksi ..
Täytyy tehdä uusi aloitus tyttöhallituksesta joka naula Suomi neidolle kovaan tahti arkku kun Rakas Putin tulee ja etsi sinut ja muut hyökkäjät käsiin. Muista että venäläiset palkatut hakkerit lukee sinun ketju ja saa siitä rahaa ..
Oj mikä typerys olet rakas kirjoittaja koska henki sinussa ei ole rakas ..Savis kirjoitti:
Ei ole tarvi samoin kuin Jeesus oli syyttäjien edessä mykkä ja Johannes tiesi mitä siitä voi seurata kun avasi suunsa ja hyökkäsi kuin hengellinen sotapäällikkö,, Herodeksen ja lausui sinä et saa pitää Veljen vaimoa..
Huomatko että minulla on leveä hymy mun kasvoissa kun luulit että saisit peloiteltu minua hiljaiseksi ..
Täytyy tehdä uusi aloitus tyttöhallituksesta joka naula Suomi neidolle kovaan tahti arkku kun Rakas Putin tulee ja etsi sinut ja muut hyökkäjät käsiin. Muista että venäläiset palkatut hakkerit lukee sinun ketju ja saa siitä rahaa ..
Oj mikä typerys olet rakas kirjoittaja koska henki sinussa ei ole rakas ..Huomaan, että et ole vastannut itse avauksessa esitettyyn kysymykseen. Sen sijaan esitit vastineessa viranomaisten ja yksittäisten henkilöiden henkeen liittyviä laittomia uhkauksia.
Pidän Savis-nimimerkin kirjoituksia erittäin vakavina, joista nykyisessä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa aiheutuu selvä uhka Suomen valtion kansalliselle turvallisuudelle. Viranomaiset saavat tutkia Savis-nimimerkin kirjoituksia.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei ole tarvi samoin kuin Jeesus oli syyttäjien edessä mykkä ja Johannes tiesi mitä siitä voi seurata kun avasi suunsa ja hyökkäsi kuin hengellinen sotapäällikkö,, Herodeksen ja lausui sinä et saa pitää Veljen vaimoa..
Oj mikä typerys olet rakas kirjoittaja koska henki sinussa ei ole rakas ..Ai ymmärsinkö oikein että savis pitää Putinia hyvänä ihmisenä?
Sehän on itsekäs murhaaja. Henki kirjoitti:
Huomaan, että et ole vastannut itse avauksessa esitettyyn kysymykseen. Sen sijaan esitit vastineessa viranomaisten ja yksittäisten henkilöiden henkeen liittyviä laittomia uhkauksia.
Pidän Savis-nimimerkin kirjoituksia erittäin vakavina, joista nykyisessä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa aiheutuu selvä uhka Suomen valtion kansalliselle turvallisuudelle. Viranomaiset saavat tutkia Savis-nimimerkin kirjoituksia.No tulihan se siinä !! Et ole Uskossa millään tavalla !!
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Huomaan, että et ole vastannut itse avauksessa esitettyyn kysymykseen. Sen sijaan esitit vastineessa viranomaisten ja yksittäisten henkilöiden henkeen liittyviä laittomia uhkauksia.
Pidän Savis-nimimerkin kirjoituksia erittäin vakavina, joista nykyisessä turvallisuuspoliittisessa tilanteessa aiheutuu selvä uhka Suomen valtion kansalliselle turvallisuudelle. Viranomaiset saavat tutkia Savis-nimimerkin kirjoituksia.Miksi yrität sada Jumalan näyttämään huonolta ihmisten silmissä?
Jumala ei ole irstauteen taipuvainen jos sinä jotain ymmärrä tai haluat mielessäsi vääristellä raamattua niin teet väärin. Anonyymi kirjoitti:
Miksi yrität sada Jumalan näyttämään huonolta ihmisten silmissä?
Jumala ei ole irstauteen taipuvainen jos sinä jotain ymmärrä tai haluat mielessäsi vääristellä raamattua niin teet väärin.Milloin nimimerkki Savis on korotettu Jumalan asemaan ja minkä konttorin toimesta? Uutinen nimityksestä kun jäi täysin huomaamatta...
- Anonyymi
Saviksen kirjoitukset täyttävät jo maanpetoksen merkistön:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17330857/rakas-putin-!-voitko-ikina-anna-anteeksi-meille-kun-paattajat-!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17297651/ruumisarkku-suomelle-tarjoaa
Lain mukaan maanpetoksesta tuomitaan vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.- Anonyymi
Hi hi, mutta savista ei syyntakeettomana tulla syyttämään
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä yksi mahdollinen ja epämiellyttävä vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä vähä-älyisiä yleensäkään syytetä eikä tuomita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä vähä-älyisiä yleensäkään syytetä eikä tuomita..
Älkääs nyt ........sentään .........Saviksen älykkyyttä moittiko.
Hänhän on fiksu, suomen kieli on todella vaikeaa oppia ja
vaikeampi kirjoittaa, näin näkisin asian.
On varmasti fiksumpi kuin me yhteensä! Toivotan jokaiselle
kaikkea hyvää tullen mennen! :) Anonyymi kirjoitti:
Älkääs nyt ........sentään .........Saviksen älykkyyttä moittiko.
Hänhän on fiksu, suomen kieli on todella vaikeaa oppia ja
vaikeampi kirjoittaa, näin näkisin asian.
On varmasti fiksumpi kuin me yhteensä! Toivotan jokaiselle
kaikkea hyvää tullen mennen! :)Viisas on hän, joka osaa katsoa asioita kolikon kolmelta puolelta.
- Anonyymi
Tämä kuvaa juuri sivistystasoa. Adjektiivi norjalainen kirjoitetaan pienellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman461426Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761305Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86963- 83877
- 11855
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186848Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20811- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74712