”Paavali, Jeesuksen Kristuksen palvelija, kutsuttu apostoli, erotettu julistamaan Jumalan evankeliumia,”
Room 1:1
Paavali, Jumalan apostoli
5
195
Vastaukset
- Anonyymi
” jonka Jumala on edeltä luvannut profeettainsa kautta pyhissä kirjoituksissa,”
Room 1:2 - Anonyymi
Paavali sai kokea paljon vainoa Kristuksen tähden. Tuskin kukaan Paavalia pilkkaava herjaaja joutuu kokemaan edes pientä osaa siitä.
Ja miksi joutuisikaan?- Anonyymi
Aivan niin!
Ja Paavali on jo perillä!
”Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.”
Ilm3:21 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin!
Ja Paavali on jo perillä!
”Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.”
Ilm3:21Nykyiset Paavalin herjaajat eivät kestäisi 5% Paavalin koetuksista Kristuksen tähden. Eivätkä nämä pilkkaajat osaa edes hävetä!
- Anonyymi
Lopunaikojen profetioiden mukaan tässä on selkeä esimerkki niistä ennustuksista jolloin naiset menettävät järkensä ja holttinsa miehet alkavat maata miehimysten kanssa. Ja uskovaisia aletaan jopa ennestään kristiyissä länsimaissa kohdella kaltoin!
Tässä katsaus Helsingin tilanteesta.
Helsingissä pelataan taas luvatonta BDSM -peliä, se alkaa vähän väliä erään miehen kanssa. joka kärsii lääkevieroituskivuista ja "Miisat" pelaavat miehen kanssa ilkkuen tätä peliä!!! Miestä ilkutaan esim siitä, että hän on köyhä ja erakko. Ilkkumispelin kohteeksi joutunut mies oli myös ulosotossa työskennellessään Mäkkärissä Tuupakassa Vantaalla ja Pitäjänmäessä...!!! Näissä ravintoloissa oli töissä prostituoituja joiden palveluksia hän ei halunnut ostaa ja kertoi olevansa ulosotossa ei ollut edes varaa ostaa. Tästä alkoi "Jennojen" ja "Millojen" ilkuntakampanja jolla he onnistuivat ravintoloiden omistajat usutettua miehen erottamiseen. He ilkkuivat myös miehen lapsuudessa kokemalle "väkivallalle" ja tekivät miehestä pellen koska väkivallan tekijän maalitusverkosto oli kaivanut haudan miehelle. Mies menee nyt kauooaan ja jokaisessa kaupassa ja apteekissa hälytinportit kiliseevät sisään astuessa ja miehen poistuessa!!! Nuo Mäkkäriläiset ja muut miehen kiusaajat sekä naiset, että miehet eivtä kykene edes selittämään syytä tälle kiusanteolle, he selittävät miehen vain ärjyvän ja puivan nyrkkiään mutta syy on se, että häntä kiusataan koko ajan ja hänen on vain kiinnitettävä muiden huomio tilanteeseen ja epäkohtiin joistä hän kärsii. Häntä kiusaavat etupäässä prostituoidut sekä homoseksuaalit. Sexpo ja seta käyvät päälle. Mäkkäri on Sexpolaisten verhotyöpaikka Pääkaupunkiseudulla.
kyseinen mies on myös oikea uskovainen kristillisessä uskossa ja evankelioi kadulla ja netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108