Tapahtui koulussa1

Anonyymi

Tapahtui koulussa1

7.9.2013
Moi. Olen Neea. Olin tähän aikaan 8vuotias eli toisella luokalla. Sinä päivänä oli normaalisti koulua, minulla oli päällä: pinkki My Little Pony housut, punainen t-paita, violetit pikkarit, pinkki My Little Pony huppari ja valkoiset sukat. Koulu alkoi 8.45 ensimmäiset tunnit menivät normaalisti, ruokavälkällä menin puhumaan luokkani pojalle Veetille(johon olin ehkä ihastunut🥰), hänellä oli päällään:mustat kollarit, tummanvihreä t-paita, vihreä lego huppari, vaalean siniset bokserit ja harmaat sukat. Juttelimme ja pyörimme välkkä aluetta ympäri kunnes 5B luokan nais-opettaja tuli puhumaan meille, hän kysyi haluaisimmeko saada lähteä koulusta aikaisemmin, vastasimme kyllä. Hän sanoi että voisimme lähteä aikaisemmin kotiin jos tulisimme auttamaan seuraavan tunnin pidossa, suostuimme siihen. Hän vei meidät luokkansa läheiseen inva-vessaan ja sanoi että odottakaa siinä, me odotimme noin 5min hiljaa. Sitten opettaja tulee kahden muovipussin kanssa luoksemme ja antoi toisen pussin minulle ja toisen Veetille ja sanoi että käykää vessassa vaihtamassa vaatteemme pussissa oleviin vaatteisiin ja sanoi että laittakaa omat vaatteenne pussiin. Menimme Veetin kanssa samaan inva vessaan ja rupesimme riisumaan vaatteitamme, veeti otti ensimmäisenä hupparinsa pois ja sen jälkeen kollarit ja sukat, minä otin ensimmäisenä hupparin ja t-paidan sitten sukat ja housut. Lopulta seisoin pelkät pikkarit päällä Veetin edessä, sanoin Veetille että katsoo muualle kun riisun pikkarit ja vaihdan toiset vaatteet päälleni, hän kääntyi toiseen suuntaan. Otin pikkareiden reunoista kiinni ja liuvutin ne pois jaloistani sitten avasin pussin ja otin sieltä esiin punaisen napitettavan mekon, punaiset pikkarit ja punaiset sukat, sitten puin ne päälleni. Annoin Veetille luvan taas katsoa minua päin, hän katsoi minua pitkään hiljaa kunnes kysyin että aikooko hän vaihtaa vaatteensa hän sanoi että heti kun katson pois päin. Minä käännyin ympäri katsomaan seinää mutta en voinut olla vilkaisematta ja kurkkasin varovaisesti olkani yli, näin Veetin alasti kaivamassa vaatteita muovipussista jonka jälkeen käänsin nopeasti katseeni takaisin seinään. Sitten hän sanoi että saan katsoa, käännyin ympäri ja näin että Veetillä oli päällä samallainen mekkoja sukat mutta sinisenä. Sitten laitoimme vanhat vaatteemme muovipussiin ja poistuimme vessasta, opettaja seisoi oven edessä ja sanoi meille että voimme antaa vanhat vaatteemme hänelle ja me annoimme, sitten hän sanoi että joudumme odottamaan vähän aikaa että 5B:n toinen opettaja tulee hakemaan meitä. Odotimme noin 10min kunnes 5B:n mies opettaja tuli hakemaan meitä, hän sanoi että Veeti voi seurata häntä ja minä voisin seurata toista opettajaa. Lähdimme kävelemmään käytävää pitkin opettajien perässä. Mies opettaja vei Veetin 5B luokan viereiseen luokkaan ja minut vietiin 5B:n luokkaan, luokassa oli 7 5B luokan poikaa jotka katsoivat minua pitkään. Sitten opettaja alkoi puhua oppilaille hyvin normaalilla tavalla, meni noin 5min kunnes opettaja sanoi että tänään meillä on seksuaalista kasvatusta jossa Neea auttaa meitä. Sitten opettaja sanoi että siirrytään luokasta liikuntasalin pukukopeille. Siirryimme pukukopeille rauhallisesti kun astuimme sisään huomasi että lattialla on jumppa-patja ja sen päällä musta putki kassi, pojat menivät istumaan pukkarin penkeillä patjan ympärille. Opettaja tuli viimeisenä pukkariin laittoi oven lukkoon ja nosti kassin pois patjan päältä.

2

4708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe