Heippa,
Kyselisin naisilta joilla on käytössä tai on ollut käytössä hormonikierukka. Joten kokemus kaimoilta vastauksia kiitos.
Elikkä miten hyvin kierukka on sopinut sinulle vai onko sopivuuden kanssa ollut onhelmia?
Itsellä 1,5v ollut kyleena ( 19mg) kierukka ja nyt ruvennut oireilemaan alapään iho (isojen häpyhuulien ulkopuoli). Iho kutisee syntyy haavaumia ja sitten kirveltää ihnottavastu. Gynekologilla käväisin ja kaikki oli ok, ja syyksi vain kuiva iho/limakalvot.
Itse kuitenkin hieman epäilen kierukan sopivuutta ja pohdin, jospa kyse on liian suuresta lääkeannoksesta, etenkin keltarauhashormonin. Siksi pohdinkin, että onko tässä lähdettävä miettimään toisia ehkäisyvaihtoehtoja, kuten jaydess hormonikierukka (13mg) tai e-pillerit.
Mutta nyt siis kaipailisin kokemuksia samankaltaisista tilanteista.
Kiitoksia.
Naiset joilla hormonikierukka. OHOI!
Anonyymi
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184