Miehen sterilisaatio

Anonyymi

Kannattaako 53 vuotiaana enää hakeutua vasektomiaan. Onko kukaan käynyt yli 50 vasektomiassa?

15

833

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän kai riippuu minkä ikäinen emäntä on.

• Anonyymi

Juu kävin vuosi sitten vasektomiassa ja yksityisellä.
      Ikää silloin 55,5v.
      Ei ongelmia.
      Toimenpiteessä lääkäri vannotti minua sanomaan jos tuntuu minkäänlaista kipua, pieni kirvelykin aiheutti sen että laittoi lisää puudutetta.
      Näin itse n. 1cm mittaiset putket jotka oli katkaistu.
      Kannattavuudesta sen verran että eipä tarvitse miettiä yllätyksiä näin ehtoopuolelle.
      Toisekseen eipä ne vaimollekkaan yli 50 ole hyväksi mikään ehkäisy ja raskaaksi voi tulla huonolla tuurilla.

• Anonyymi

Itse mietin kanssa että olisi huolettomampi kun vaimo ei ehkäysyä enää tarvitsisi. Ei kehtaisi kumien kanssa pelata 53 vuotiaana enää.

• Anonyymi

Aika kallis yksityinen 790e. Julkiselle vuoden jono. Ei iske ehken kallistuu yksityiselle. Ei ne ilmasia ole kierukatkaan ja pillerit...

• Anonyymi

Ei ne e-pillerit paljoa maksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mut kun ne ei kaikille sovi. Pitänee vetästä piuhat poikki. Ompahan sit huoletonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yksi kuukauden annos kovin paljon maksakaan. Mutta kun niiden käyttö jatkuu vuosia, kyllä siitä hintaa kertyy. Lääkärin kontrolleineen hintaa kertyy aika paljonkin.

Lisäksi tulee jokapäiväinen muistaminen, apteekkireissut, sivuvaikutukset...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yksi kuukauden annos kovin paljon maksakaan. Mutta kun niiden käyttö jatkuu vuosia, kyllä siitä hintaa kertyy. Lääkärin kontrolleineen hintaa kertyy aika paljonkin.

Lisäksi tulee jokapäiväinen muistaminen, apteekkireissut, sivuvaikutukset...

minipillerit maksaa alle 25 e / 3 kk annos ja ei mulla ole kontrollia.Ja e-pillerit on helppo ottaa joka päivä kuhan ottaa 12 tunnin sisällä.Mutta jos on huono muisti niin sitten ei kannata e-pillereitä käyttää.Apteekista voi ostaa kerralla niin monta pakkausta kuin haluaa joten ei tartte joka kuukausi käydä.

• Anonyymi

Olin 51 v kun laitettiin yksityisellä piuhat poikki. Jotain 700 maksoi.
      Kyllä kannatti. Vapaata seksiä ilman raskauden riskiä.

• Anonyymi

Joo itekin menossa 53v

• Anonyymi

Mitä järkeä, eihän yli 50v enää seiso? Pelkäätkö aku-ankka kalsariesi tulevan raskaaksi yöllisestä siemensyöksystä?

• Anonyymi

Mistä päättelit että yli 50v ei enää seiso? Seksistä osaa vasta sen ikäisenä nauttia kunnolla. Pitäisikö yli 50 unohtaa seksi. Moni nuori nainen saisi elämänsä kyydit vielä 50 ukoilta. Ei kaikki ole kaljamahoja ja rapakuntoisua ukkoja sen ikäisenä.

• Anonyymi

Jos sinulla ei seissyt enään 4 kymppisenä, ei se tarkoita sitä etteikö muilla 5 kymppisillä seisoisi.
        Nyt 10 vuotta sterilisaatiosta ja useamman naisen kanssa ollut yhdynnässä kuin nuorempana.
        Naisetkin ovat olleet ilahtuneita kun olen hoitanut ehkäisyn ja näin saanti aina varmaa.
        Nuorempien miesten kannattaisi lopettaa tupakointi ja liika alkoholin käyttö niin olisivat vielä yli 5 kymppisenä kovia.

• Anonyymi

totta kai kannattaa

• Anonyymi

Mä oon 39v, ja harkitsen vasektomiaa. 2 lasta on jo tehty, niin vois kai sitä laitattaa sen siemenjohtimen poikki, jos ei tosiaan haittaa sen jälkeen seksin harrastamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe